


Б6 1.9 тди 2007г. сервизно обслужване
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Чет 25 дек 2008 15:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Б6 1.9 тди 2007г. сервизно обслужване
Здравейте,четох много из форума но не се ориентирах от многото писано а въпроса ми е на колко километра се сменят ролки и ремък на Б6 1.9тди 2007г.Колата е на 90000км.а я имам от 45000км.и не мисля че ролка и ремък са сменяни.А другите консумативи масла,филти и т.н.редовно ги сменям.
Re: Сервизно обслужване на Б6
ако колата е наистина на тия километри, които казваш - ще имаш сервизна книжка и там ще пише. Ако нямаш книжка .... прави си сам сметка по на 60к.
иначе първоначалната смяна би трябвало да е на 120к км, но провери си в книжката.
иначе първоначалната смяна би трябвало да е на 120к км, но провери си в книжката.
Re: Сервизно обслужване на Б6
То дали са реални км на колата лесно се разбира. Ако не се лъжа като вдигнеш капака някъде пишеше да се сменят на по 120 хил.км. , но според мен си сменяй на 80-100 хил.км. и виж в какво състояние са чарковете. Като за първа смяна няма да е зле да си ги смениш и сега. Може да се скъса
а може и да издържи, и повече. Един вид риск печели, риск губи 


- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сервизно обслужване на Б6
Ангренажен ремък и ролки се сменят или на километри или на години. Ако си е този от 2007-ма - време му е. Общо взето на 4-5 години трябва да се сменя,защото старее (все пак седи опънат по ролките на колата дори да не го караш и редовно го загряваш,после охлаждаш). Масло и филтри ти е ясно как се сменят. За тази кола е важно да си гледаш редовно и климатика - 99% от хората не знаят, ама маслото, което смазва компресора на климатика, е заедно с фреона в системата и за разлика от хладилник или домашен климатик, то подлежи на смяна. Също така дори чисто нова кола, губи между 10 и 20% от фреона си за една календарна година (това е нормалната норма на загубите).Поради тези причини и поради това, че компресора на B6 е постоянно зацепен (новата технология), е много важно маслото да се подменя редовно (то се подменя частично,не 100%) и да се допълва нужното количество фреон - препоръчително всяка година, задължително на 2 години. И още една подробност - фреона, освен, че ни охлажда нас в купето, охлажда и самия компресор (той друго охлаждане си няма).Когато намалее фреона, компресора не се охлажда ефективно и резултата е плачевен.


- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: Сервизно обслужване на Б6
Колега а и при Шкода Октавия 2005 1.9 ТДИ BKC ли е опасно да се кара без фреон, че един мой приятел все се кани да иде да го напални и все няма време и преди няколко дена му отказа тотално?
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Сервизно обслужване на Б6
Те тези Октавии имат една заводска недомислица и като минат 5-6 години и от там си губят фреона
(има огромна тема в Шкода клуба) . Всичко, моделно измислено от VAG групата след 2002-ра му е проблем да се търкаля без фреон, защото компресора се върти постоянно...не важи само за Шкода Октавия Тур (произвежда се от 2004-та до 2010-та май беше), защото е на платформата на Голф 4 и си е със стария компресор. Говоря за Пасат В6, Голф 5, Поло 9N и другите.



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 43 госта