Помощ!Останах на пътя.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
aalio
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 06 май 2006 12:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aalio » Сря 06 дек 2006 18:37


Виш си контактния ключ.Расклати го дакато въртиш.Мои познат го смени и се оправи.




Потребителски аватар
Golfstrom
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 16 окт 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Golfstrom » Сря 06 дек 2006 21:53


Обадиха ми се ,че са оправили колата. Вчера я закарах в Плевен. Утре, след като я прибера, ще пиша изводи,поуки,равносметка...


Потребителски аватар
Golfstrom
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 16 окт 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Golfstrom » Чет 07 дек 2006 16:33


Така...Прибрах си колата. Върви но,като че ли с по-малка мощност :( особено се усеща във високите обороти. Сложили са нови свещи, бош -едноелектродни,а за този дв.трябва да са с три електрода. Въможно ли е да е от това? Преди определено ускоряваше по-добре. Друго -чува се пъркащ звук(като искра) в новата,трета по ред,бобина. :shock Този звук го нямаше преди.Чува се и от купето. Да карам ли така или още утре да ходя пак в сервиза?
За аварията обясниха следното: Изгаря бобината. При опитите да запали двигателя,заради това,че са мокри,настъпва пробив на три свещи. Бяха нови НГК. Втората бобина също изгаря - менте, или защото опитите продължават със същите свещи...
Тази сравнително елементарна повреда,заради това ,че ме свари неподготвен и се случи в крайно неподхдящ момент ми коства значителни средства.Само за да съм полезен ще ги изреда:

- пътна помощ от Витиня до Правец - 110 лв;
- смяна на бобина,капачка,палец в Сервиза в Правец - 160 лв;
- колесар Правец - Ловеч - 130 лв.
- колесар Ловеч - Плевен - 70 лв.
-смяна на бобина,свещи,масло,филтър в Плевен - 260 лв.

Поуките(съвети) :
- избягвайте пътуването нощем,особено през зимата;
- не звънете на 146,намерете и винаги носете тел.номер на пътна помощ по местоживеене;
- изучавайте колата и това,в каква взаимовръзка, работят отделните системи. Знанието е сила :!:
п.п.Моля дайте съвет по горните въпроси и още нещо - сложиха вместо старото полусинтетично масло,минерално ессо 15w40.Мога ли да карам с него?
10Х на всичи отзовали се!

Последна промяна от Golfstrom на Чет 07 дек 2006 17:49, променено общо 1 път.


mehanic
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mehanic » Чет 07 дек 2006 17:43


Свещи:NGK BKUR5ET-оригинално вграждане
Масло :10W40-не,че на минералното му има нещо,ама колата все пак е с хидравлични повдигачи на клапаните....,а и хората по каталог си дават такова...
А,и за релето №30 е за ECU-то, дава ядове много...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта