Климатроник от 9А на ПБ?
- trifon022
- Мнения: 222
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 19:22
- Автомобил: Skoda Superb 2022
- Двигател: 2000 TSI 190 hp DSG
- Местоположение: Попово/София
Климатроник от 9А на ПБ?
Привет колеги, искам да попитам дали климатроника от 9А двигател в пасат Б3, с всичките му подробности, ще влезе и ще пасне като както трябва в голф 2 с ПБ двигателче? Благодаря предварително на отзовалите се колеги! :)
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Климатроник от 9А на ПБ?
Какво значение има какъв е мотора. Вътрешното тяло е еднакво ама как ще се разбереш със тръбите отвън не знам. Чисто механично ако си със Централ електрик 2 само накачаш буксите по таблото и всичко трябва да тръгне. Има едно обаче къде ще сложиш датчика за осветеност и датчика за вътрешна температура? Айде вакумната клапа на центрланият въздуховод може и без нея.
- Glove
- Мнения: 2046
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Климатроник от 9А на ПБ?
До колкото си спомням вътре в купети няма да е много тръдно да се нагласят нещата. Системата на парното и клапите са еднакви до голяма степен. Ще имаш заиграване с контрола на клапаите. Стойката на компресора е съяата, ще ти трябва алтернатора от 9А-то и обтегача за него. За охлаждането на кондензатора и монтирането ще е опит грешка. Трябва ти най-големият радиатор на водната система (става от дизелов голф2) двете перки с мотора, инсталацичта и тръбите на климатика.
Проблм ще има с тръбите на климатика и ремъците за компресота. Не си спомням с кой вариант ремъци е, пистов или клиновиден. Ако е клиновиден е ще е лесно, трябва ти шайбата на коляновият вал задължително, щайбата на воднта помпа, фидравлика и паразитни ако има.
С инаталацията ще се получат нещата но ще имаш преправяне на кабели, буксите са еднакви.
Проблм ще има с тръбите на климатика и ремъците за компресота. Не си спомням с кой вариант ремъци е, пистов или клиновиден. Ако е клиновиден е ще е лесно, трябва ти шайбата на коляновият вал задължително, щайбата на воднта помпа, фидравлика и паразитни ако има.
С инаталацията ще се получат нещата но ще имаш преправяне на кабели, буксите са еднакви.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта