
п.п. Колата е 2.0 кубика 115 коня 98 година.

kris11 написа:Щом е повреден значи не се включва компресора.
Компа на автомобила е под арматурното табло -оттам чуваш съскане .Влиза маркуч за вакума в компа.
Друго положение е, че ADY на ШараноАлхамбрата има специфично съскане/хъркане при ускоряване в смукателния колектор.
D@nkata92 написа:kris11 написа:Щом е повреден значи не се включва компресора.
Компа на автомобила е под арматурното табло -оттам чуваш съскане .Влиза маркуч за вакума в компа.
може ли да ме ориентирате как да отстраня проблема
kris11 написа:D@nkata92 написа:kris11 написа:Щом е повреден значи не се включва компресора.
Компа на автомобила е под арматурното табло -оттам чуваш съскане .Влиза маркуч за вакума в компа.
може ли да ме ориентирате как да отстраня проблема
Катосе заровиш под таблото и стигнеш до компа.
Хич не е лесно -има доста неща за сваляне.
И темата ти не е за този раздел.
За нас има раздел "други модели"..
Влез там и потърси 1 тема за сваляне на таблото - бях дал линк на руски сайт с картинки по обезкостяването. При теб е по-малко работата -само долните кори , има ги на картинки.
темата е " как се сменя радиатор на климатроника на шаран1.9тди" -виж последния ми пост.
Добираш се до компа откачаш маркуча и гледаш.Може да е спукана тръбичката вътре в компа / на която се закача маркуча.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта