Здравейте колеги, наскоро взех да карам голфчето на дядото 1,6 EZ мотор бензин/газ, пиербурга преди му е правел доста проблеми и той го е побъргарил. Мисля че е сложил друг карб (от Опел мисля че каза). В началото нямаше проблеми, пали си без проблем и на бензин и на газ. Ротора на стартера даде фира и купих направо един стартер втора ръка, от тогава първото палене стана по-трудно, в смисъл - върти но не пали от ряз както преди, иначе като загрее си пали на четвърт. С това свикнах, но тука от една седмица е някакъв ужас, пали едва едва, на 1, 2 в най-добрия случай на 3 цилиндъра. Патка, кютка та се нетрае. Като загрее се пооправя, не гърми в тръбите, но на студен двигател го прави постоянно. Пробвах да я гася вечер на бензин и сутрин да я паля така, но промяна няма, независимо на какво я паля (безн/газ) си ги прави тези номера. Не може да се изфорсира, ту тръгва, ту спира, не работи равномерно. Гледах свещите, добре са работили, нямат нагар, не са омаслени, кабелите вечер не са на диско вълна. Понеже я карам на газ си мислех, че може би изпаритела е за профилактика, но след като и на бензин започна да прави номера явно не е само той. Един път вдигна температура, перката не се включи и я закарах при един познат майстор да види на не съм я прегрял и да е заминала гарнитурата, оказа се датчика на перката. Датчика си го смених, а той каза че е зачистил капачката и палеца. Оборотите и на празен ход и студен двигател бяха много ниски. Той ги вдигна и сега са добре, но паткането си остава. Сутринта при него не е направила проблем с паленето, явно като е при доктора не си показва магариите.
Гледах за подобни теми, но не успях да открия точно същият проблем.
Извинявам се, ако е вече било коментирано.
Проблем с Голф 2 1,6 EZ
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта