Здравейте,
не знам дали ще си задам правилно въпроса но ето :
ударих си колата, от ремонт няма смисъл. Двигателят е незасегнат. Доволен бях от него, и сега обмислям вариант да си намеря същия модел, но със дефектирал или спрял двигател, и ако икономически и технически има смисъл бих си взел двигателя и бих го сложил на друг автомобил. Така се надявам да постигна по ниска цена, отколкото ако си купя пасат B5 в движение.
Въпроса ми е : тъй като моя модел е с автоматична скоростна кутия, трябва да намеря също с автоматична, или нямам това ограничение?
Предполагам няма невъзможни неща, но от моя случай - двигател с автоматична към двигател с ръчна скоростна кутия - 1. Възможно ли е? 2. Ускъпява ли се самата операция 3. има ли някакви потенциални бъдещи проблеми?
Поздрави,
Passat B5 1999, 1.8Т - смяна двигател
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B5 1999, 1.8Т - смяна двигател
Твоят двигател се слага и на автоматична и на ръчна кутия и като двигател е един и същи. Принципно ако си вземеш следващата с автоматична, ок, слагаш си твоя мотор без проблем директно. Ако си вземеш с ръчна, само трябва да прехвърлиш маховика и стартера и твоят мотор става за нея. Ако колата е със същия код на двигателя, няма нужда да прехвърляш ел. инсталацията - всичко ще си стане на мястото.
Ако си искаш автоматичната кутия, можеш да си намериш и Пасат с потрошен автоматик и да си сложиш твоя (само пак трябва да е същия).
Документално се прави по следния начин - бракуваш твоята кола - спират я от движение и дупчат големия талон. От там нататък ако колата е на твое име, си продаваш сам на себе си с нотариално заверен договор резервна част "двигател" (те там го описват с номер и от коя кола е и т.н.) .После когато мотора е вече в новата кола, отиваш в КАТ с договора и те ти оправят документите - Технотест не ти трябва и няма да ти струва скъпо цялото упражнение.

Ако си искаш автоматичната кутия, можеш да си намериш и Пасат с потрошен автоматик и да си сложиш твоя (само пак трябва да е същия).
Документално се прави по следния начин - бракуваш твоята кола - спират я от движение и дупчат големия талон. От там нататък ако колата е на твое име, си продаваш сам на себе си с нотариално заверен договор резервна част "двигател" (те там го описват с номер и от коя кола е и т.н.) .После когато мотора е вече в новата кола, отиваш в КАТ с договора и те ти оправят документите - Технотест не ти трябва и няма да ти струва скъпо цялото упражнение.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 47 госта