Пасат Б 5.5 2.0 116 коня - висок разход
- Matrixa
- Мнения: 47
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 19:30
- Автомобил: VW Passat GT
- Двигател: PG 1991 G60 Turbo
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б 5.5 2.0 116 коня - висок разход
Влияе и то доста. Най-вероятно е бил забравен, на мен ми се е случвало 1-2 пъти като правя нещо и да ми пречи буксата.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13548
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Пасат Б 5.5 2.0 116 коня - висок разход
@ "Конкретно при моя Пасат високият разход вероятно идва от факта, че въртящият момент ми е на 3500 оборота,"
А аз се чудя какви са скопосали инженерите им, че са избягали от макс.въртящ момент на 2400 об/мин при стария събрат ADY/AGG ? Освен заради скоростната кутия
А аз се чудя какви са скопосали инженерите им, че са избягали от макс.въртящ момент на 2400 об/мин при стария събрат ADY/AGG ? Освен заради скоростната кутия

- Black-diamant
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 14 май 2013 16:06
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 2.0 115hp
Re: Пасат Б 5.5 2.0 116 коня - висок разход
И аз се чудя, защото съм карал Вектра А с мотор 2.0 115 коня, на който въртящият момент идваше на 2200 оборота и се караше супер.
Интересното при Пасата ми е друго - макар че на теория ВМ идва на 3500 оборота, в ниските усещам голяма тяга. Педалът реагира мигновено, има си доволна тяга още от 1200-1300 оборота, изкачва си баири на 1500-1600 оборота и не е нужно да се връщат предавки. Преди да го купя изобщо не съм очаквал да върви така в ниските. За сравнение на Астра Г въртящият момент идва също около 3200-3500 оборота, но до 3000 оборота не може да отлепи, въпреки че дори е по-лека като тегло.
Като човек карал дълго време 1.8Т, мога да заявя, че въпреки че въртящият момент на 1.8Т е по-голям и уж на теория идва още на 1700 оборота, 2.0 115 коня ВЪРВИ ПОВЕЧЕ от 1.8Т в диапазона 1100-2000 оборота. Може би защото 1.8Т си има доволен турбо лаг до към 2000-2300 оборота. Винаги съм се убеждавал, че повечето атмосферки реагират много по-мигновено на педала и вървят по-добре в ниските, отколкото турбо-бензин.
Затова следващите ми коли ще бъдат големи атмосферки, с повечко цилиндри. Омръзнало ми е от турбини, от стотина датчици, маркучета, сензори и какво ли още не. И малко нещо да не е в ред - отиде вървежа на кино.
Интересното при Пасата ми е друго - макар че на теория ВМ идва на 3500 оборота, в ниските усещам голяма тяга. Педалът реагира мигновено, има си доволна тяга още от 1200-1300 оборота, изкачва си баири на 1500-1600 оборота и не е нужно да се връщат предавки. Преди да го купя изобщо не съм очаквал да върви така в ниските. За сравнение на Астра Г въртящият момент идва също около 3200-3500 оборота, но до 3000 оборота не може да отлепи, въпреки че дори е по-лека като тегло.
Като човек карал дълго време 1.8Т, мога да заявя, че въпреки че въртящият момент на 1.8Т е по-голям и уж на теория идва още на 1700 оборота, 2.0 115 коня ВЪРВИ ПОВЕЧЕ от 1.8Т в диапазона 1100-2000 оборота. Може би защото 1.8Т си има доволен турбо лаг до към 2000-2300 оборота. Винаги съм се убеждавал, че повечето атмосферки реагират много по-мигновено на педала и вървят по-добре в ниските, отколкото турбо-бензин.
Затова следващите ми коли ще бъдат големи атмосферки, с повечко цилиндри. Омръзнало ми е от турбини, от стотина датчици, маркучета, сензори и какво ли още не. И малко нещо да не е в ред - отиде вървежа на кино.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта