Б3 г60 въпрос за бордови компютър и километраж
- djfunnyman
- Мнения: 139
- Регистриран на: Вто 16 мар 2010 23:30
- Автомобил: passat 1.8i 79kw
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Варна
Re: Б3 г60 въпрос за бордови компютър и километраж
може ли някои да ми помогне за този бордови компютър дразнещо е като показва ту нисък разход ту висок разход това е на бензин а когато карам на газ само висок разход ми дава 13 газ ми гори в града а показва 22 на бордовия компютър а преди когато си работеше нормално ако гори 12 газ показваше 12.5 / 13 по нормално HELP
- ivchoto
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
- Автомобил: SUBARU OUTBACK
- Двигател: 2000
- Местоположение: bg okolo plovdiv
Re: Б3 г60 въпрос за бордови компютър и километраж
Колега ти още ли му вярваш на този борд комп.Това показва моя:


- djfunnyman
- Мнения: 139
- Регистриран на: Вто 16 мар 2010 23:30
- Автомобил: passat 1.8i 79kw
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Варна
Re: Б3 г60 въпрос за бордови компютър и километраж
до преди половин година показваше вярно а сега много ме дразни с този висок и нисък разход и не мога да намеря кои да го оправи всеки казва няма схема то аз ако имах схема досега да съм го направил
- djfunnyman
- Мнения: 139
- Регистриран на: Вто 16 мар 2010 23:30
- Автомобил: passat 1.8i 79kw
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Варна
Re: Б3 г60 въпрос за бордови компютър и километраж
стигнах до някъде с този бордови компютър когато карам на фарове сутрин голям разход след обяд малък разход и пробвах да карам на габарити от една седмица карам на габарити сутрин вечер показва нормално възможно ли е някои кабел от фаровете да прави бели да се шашка компа от какво може да е 

- djfunnyman
- Мнения: 139
- Регистриран на: Вто 16 мар 2010 23:30
- Автомобил: passat 1.8i 79kw
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Варна
Re: Б3 г60 въпрос за бордови компютър и километраж
за сега работи бордовия компютър след като разбутах всички кабели към релетата и бушоните след два дена ми се наложи да оправя масата на задните стопове но ми се струва малко висок разхода със фарове към 3 литра отгоре показва моментния разход градско
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Б3 г60 въпрос за бордови компютър и километраж
Колега,
ако твоят MFA е превключен на Моментен разход - числото, което ще показва се променя непрекъснато от най-малкото движение на десния крак. Даже в движение ще покаже 0,0 ако си вдигнеш десния крак от педала.
При теб вероятно показва среден разход l/100km в което се съмняваш да е истина.
ако твоят MFA е превключен на Моментен разход - числото, което ще показва се променя непрекъснато от най-малкото движение на десния крак. Даже в движение ще покаже 0,0 ако си вдигнеш десния крак от педала.
При теб вероятно показва среден разход l/100km в което се съмняваш да е истина.
- djfunnyman
- Мнения: 139
- Регистриран на: Вто 16 мар 2010 23:30
- Автомобил: passat 1.8i 79kw
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Варна
Re: Б3 г60 въпрос за бордови компютър и километраж
от както карам колата MFA 1 ако е моментен разход а MFA 2 е среден разход като го сложа на MFA 1 и пусна педала на скорост почва да пада разхода в рамките на около 2 или 3 секунди но никога не пада веднага до 0 в такъв случаи MFA 1 е среден разход MFA 2 какъв ще е и помни докато не го нулираш а на MFA 1 след час два се нулира
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12135
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Б3 г60 въпрос за бордови компютър и километраж
И МФА1 и МФА2 показват едно и също нещо, което не е моментен разход а е среден разход на гориво на 100км. Разликата е че МФА2 помни докато не го нулираш ръчно, а МФА1 е за отделното пътуване, примерно ставаш сутринта в софия и тръгваш за Бургас МФА1 ще ти отчете само данните за това пътуване, а именно среден разход на гориво на 100 км, средната скорост за пътуването и времето за което е извършено пътуването, темп на маслото и външната температура са еднакви.
Та преспиваш в Бургас и си тръгваш към София, като пристигнеш МФА1 ще ти покаже само данните за това пътуване, защото два часа след паркирането на колата се е нулирало автоматично, в същия момент показанията на МФ2 ще са обхванали цялото пътуване от София до Бургас и обратно. В общи линии е това, надявам се да съм го написал правилно и разбрано.
Сега, МФА също може да отчита моментен разход и някой други екстри, но има процедура при паленето.
Държиш бутона на МФА за прехвърляне между позициите натиснат, подаваш контакт без да палиш, връщаш контакта /не пускаш бутона на МФА/, подаваш контакт и палиш, пускаш бутона.
По този начин МФА1 и МФА2 имат функции които са описани във форума, но в момента не мога да ги открия
П.С Намерих го цялото обяснение
Та преспиваш в Бургас и си тръгваш към София, като пристигнеш МФА1 ще ти покаже само данните за това пътуване, защото два часа след паркирането на колата се е нулирало автоматично, в същия момент показанията на МФ2 ще са обхванали цялото пътуване от София до Бургас и обратно. В общи линии е това, надявам се да съм го написал правилно и разбрано.
Сега, МФА също може да отчита моментен разход и някой други екстри, но има процедура при паленето.
Държиш бутона на МФА за прехвърляне между позициите натиснат, подаваш контакт без да палиш, връщаш контакта /не пускаш бутона на МФА/, подаваш контакт и палиш, пускаш бутона.
По този начин МФА1 и МФА2 имат функции които са описани във форума, но в момента не мога да ги открия

П.С Намерих го цялото обяснение
Активиране:
1. Натискане на MFA бутона и задържане
2. Подаване на контакт
3. Изключване от контакт
4. Подаване на контакт
5. Пускане на MFA бутона(бутона трябва да се държи натиснат през всички стъпки)
(не е задължително да се пали двигателя)
Изпробвано е при Corrado G60, че за да се запали двигателя и MFA-то да не излезе от режим на скрити функции, трябва преди влизане в режима MFA да е в позиция 2.
След като се влезе в режим на скрити функции, MFA-то може да се превключва в позиции 1 и 2, като при натискане на MFA бутона се изреждат следните функции:
MFA в позиция 1:
1. Код на двигателя
2. Код на страната(?)
3. Скоростомер
4. Горен ограничител на обороти
5. Долен ограничител на обороти(?)
6. Налягане на горивото
7. Тест на дисплея
MFA в позиция 2:
1. Тестова програма на програмираните байтове(?)
2. Налягане в колектора*
3. Оборотомер
4. Моментен разход на гориво
5. Сигнал от датчика на скоростомера
6. Температура на маслото
7. Околна температура
Излизане от режим на скрити функции: изключвате от контакт.
*специално за G60 тълкуване на данните:
Показваната стойност е 4-цифрена(хххх), за да се преобразува в реално налягане:
налягане(bar) = (хххх - 1000)/1000
Не е проверено до колко съответства с реалното налягане!
- djfunnyman
- Мнения: 139
- Регистриран на: Вто 16 мар 2010 23:30
- Автомобил: passat 1.8i 79kw
- Двигател: PF 1988
- Местоположение: Варна
Re: Б3 г60 въпрос за бордови компютър и километраж
мерси колега пробвах и е по същия начин видях моментния разход от там нататък стана по лесно да търся повредата оказа се че като включа фаровете почва да подскача моментния разход разбутах кабелите към таблото с предпазители ту показваше нормално ту подскачаше даже и показа по едно време 0.0 разход на запален двигател почнах да вадя един по един куплонзи и да ги почиствам от прахоляци и накрая го затворих и за сега работи нормално до кога не знам но вече знам как да го проверя веднага



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта