увеличаване мощността/смяна на валове на Голф 3, 1.6

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
wemadeyou
Мнения: 82
Регистриран на: Сря 24 апр 2013 21:12
Автомобил: Vw Golf 3 1HX
Двигател: 2.9 VR6 Syncro 190hp
Местоположение: София

увеличаване мощността/смяна на валове на Голф 3, 1.6

Мнениеот wemadeyou » Пет 19 юли 2013 6:33


Колеги, моля да споделите какво може да се направи при 1.6 АБУ (75кс) за покачване на поне малко динамика в иначе небързащия за никъде двигател.. Пределно ясно е, че не подлежи на силов тунинг АБУ-то, но какво е необходимо да се подмени и съответно от кой двигател ? Извинявам се, ако има развита тема по този въпрос, но не открих такава. Благодаря на отзовалите се




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: увеличаване мощността/смяна на валове на Голф 3, 1.6

Мнениеот stefan4o » Пет 19 юли 2013 6:35


ABU е всъщност напомпано 1.3/1.4. В тоя ред на мисли не се сещам за мотор, от който могат да се подменят неща с цел вдигане на мощност. При моторите с наклонения назад блок има доста повече поле за изява. Освен това валът (разпределителният) е само един, за тоя мотор не е редно да се упоменава множествено число :mhihi И трето само със смяната на вал ефектът ще е почти нулев или в рамките на субективния усет на шофьора и неговото удовлетворение от свършената (по-скоро недовършената) работа.
За сметка на това е сравнително икономичен мотор и ако го държиш във форма ще си доволен. Това е едно много сериозно достойнство, наблегни на него, вместо да даваш грешни пари, от които я видиш разлика, я не :th_up


Потребителски аватар
wemadeyou
Мнения: 82
Регистриран на: Сря 24 апр 2013 21:12
Автомобил: Vw Golf 3 1HX
Двигател: 2.9 VR6 Syncro 190hp
Местоположение: София

Re: увеличаване мощността/смяна на валове на Голф 3, 1.6

Мнениеот wemadeyou » Пет 19 юли 2013 15:52


разпределителен вал от кои мотори може да се вземе ? за 1.8ми знам, че не става


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: увеличаване мощността/смяна на валове на Голф 3, 1.6

Мнениеот Bai Sando » Пет 19 юли 2013 18:26


Някъде бях,чел,че вал от поло ГТ 1.3 мотора бил най-агресивен от моторите наклонени на пред.
Само,че темата беше за 1.6 АЕЕ,но и на АБУ е същият.
Гледам,че и Г-40 е подобен,може и от него да стане :gruebel
Изображение


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Re: увеличаване мощността/смяна на валове на Голф 3, 1.6

Мнениеот djshomi » Пет 19 юли 2013 21:23


Има тема за бюджетно турбо на1,4 АБД които си е като твоя .Човека сам си го е правил към 500 лв беше.
Иначе може да се заиграеш с глава от 1,3 НЗ или ГТ поло там в главата няма горивна камера и ще вдигнеш степента на згастяване и от там ще подобриш вървежа предполагам е газиран .
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=52&t=285175&hilit=%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D1%84+3+%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B1%D0%BE


Потребителски аватар
wemadeyou
Мнения: 82
Регистриран на: Сря 24 апр 2013 21:12
Автомобил: Vw Golf 3 1HX
Двигател: 2.9 VR6 Syncro 190hp
Местоположение: София

Re: увеличаване мощността/смяна на валове на Голф 3, 1.6

Мнениеот wemadeyou » Съб 20 юли 2013 8:10


да, колега, газиран е. На поло виждам, че е същия, но в случая дали ще има ефект.. Я качи 5 кончета, я не :D избягвам турбо на тоя мотор, че от турбота пари не останаха, сега слагам на вр6-цата.. та гледах някакъв по-евтин вариянт, примерно 15ина кончета да му добавя ще съм доволен.. Колата е ежедневка и се кара всеки ден, а вр6-цата се кара по-рядко по ясни финансови причини (разход градско в момента - 17, като сложа турбината не ми се мисли)


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: увеличаване мощността/смяна на валове на Голф 3, 1.6

Мнениеот stefan4o » Съб 20 юли 2013 8:11


15-тина кончета с вал невъзможна работа. :a045


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Re: увеличаване мощността/смяна на валове на Голф 3, 1.6

Мнениеот djshomi » Съб 20 юли 2013 17:11


Изхварли катализатора ако има хидравлика махни я и сложи механична реика , махни ненужното от багажника.Сложи глава без горивна камера и ще ги осетиш тез 15 кончета.


Потребителски аватар
wemadeyou
Мнения: 82
Регистриран на: Сря 24 апр 2013 21:12
Автомобил: Vw Golf 3 1HX
Двигател: 2.9 VR6 Syncro 190hp
Местоположение: София

Re: увеличаване мощността/смяна на валове на Голф 3, 1.6

Мнениеот wemadeyou » Съб 20 юли 2013 17:44


катализатора ще го изтръгна, а ремъците на хидравличната и механичната са различни, нали ?


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Re: увеличаване мощността/смяна на валове на Голф 3, 1.6

Мнениеот djshomi » Съб 20 юли 2013 18:54


Механичната няма ремъци само мускули. Хидравликата сваля около 5 кс.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта