Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?
- samo_pechka
- Мнения: 8995
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?
Пробвай директно да натопиш и двата маркуча на ГНП-ето в чиста бутилка пълна с нафта .И ако пак не успее да засмучи..работата отива на пластинчатата помпа за ниското налягане в ГНП-ето, тогава ще се наложи отваряне ....
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?
samo_pechka написа:Пробвай директно да натопиш и двата маркуча на ГНП-ето в чиста бутилка пълна с нафта .И ако пак не успее да засмучи..работата отива на пластинчатата помпа за ниското налягане в ГНП-ето, тогава ще се наложи отваряне ....
Може и това да е, но нека да опита със помпа ръчна(на някои коли е има прилича като балон за стискане) да напълни помпата и тогава от бутилка да сложи двата маркуча вътре и така да върти, щом се мъчи да запали може би е празна помпата.
- Pandemonium
- Мнения: 16
- Регистриран на: Чет 20 юни 2013 15:03
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?
Здравейте отново, колеги.
Значи, стигнахме до 2+2=4 - ГНП-то не е виновно. Проблема е в помпата в резервоара, или по горивната магистрала от резервоар до филтър.
Утре ще сменя горивния филтър (така и така трябва да се свърши) и ще разкача помпата от резервоара.
Ще я топна в единия край да смуче нафтичка и я пускам на 12в да видим, дали върти.
Междувременно, докато е така положението ще прегледам и до което още имам достъп.
Все пак, според мен не е горивната магистрала, тъй като успявам да смукна гориво от горивопровода, който стига до филтъра. Не е като да имам сила на компресор с вентури, така че би следвало, да е относително чист горивопровода.
Когато имам още резултати ще пиша. Благодаря на всички, които дават съвети до момента!
Значи, стигнахме до 2+2=4 - ГНП-то не е виновно. Проблема е в помпата в резервоара, или по горивната магистрала от резервоар до филтър.
Утре ще сменя горивния филтър (така и така трябва да се свърши) и ще разкача помпата от резервоара.
Ще я топна в единия край да смуче нафтичка и я пускам на 12в да видим, дали върти.
Междувременно, докато е така положението ще прегледам и до което още имам достъп.
Все пак, според мен не е горивната магистрала, тъй като успявам да смукна гориво от горивопровода, който стига до филтъра. Не е като да имам сила на компресор с вентури, така че би следвало, да е относително чист горивопровода.
Когато имам още резултати ще пиша. Благодаря на всички, които дават съвети до момента!

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?
Като отвориш резервоара да не се чудиш ,ако не намериш помпа! АФН няма помпа там !
- Pandemonium
- Мнения: 16
- Регистриран на: Чет 20 юни 2013 15:03
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?
^Колега, малко уточнение.
Признавам си - много малко време имам за писане, та пропускам в бързината доста детайли
.
Двигателя на колата е сменян в Италия. Оригиналния по рама излиза AJN. Надявам се, това да е важно уточнение, относно проблема. Пак казвам - лаик съм на тема Фолксваген - само от месец имам такъв. Преди това съм карал Мазда и там съм една идея по-начетен, но отново не съм специалист и от скоро ровичкам по колите си. Допреди две години, ми бяха много тъмна Индия и знаех само как да ги карам. Не ми се е налагало никога да се занимавам с поддръжката и техническата им част по ред причини - най-малкото не съм имал собствена кола до въпросната Мазда.
Сега, по същината, след краткия абзац "Искрено и лично".
Ще пробвам да дам на ГНП-то нафтичка директно от филтъра, за да мога да изолирам тази част от системата. Казваш, че AFN няма помпа в резервоара. Това отнася ли се и за AJN? Друго, освен горивната магистрала и евентуалното наличие на филтър в резервоара, да търся ли?
Пак напомням - може да се дръпне гориво от резервоара по входящия горивопровод, в посока филтъра с уста, но когато въртя с изваден от филтъра горивопровод, от него не потича нафта.
Колата определено кюфка като задавена когато се заиграеш по-дълго с даването на старт и тресе здраво. Отзад си вдига черна пушилка (неизгорена нафта).
Признавам си - много малко време имам за писане, та пропускам в бързината доста детайли

Двигателя на колата е сменян в Италия. Оригиналния по рама излиза AJN. Надявам се, това да е важно уточнение, относно проблема. Пак казвам - лаик съм на тема Фолксваген - само от месец имам такъв. Преди това съм карал Мазда и там съм една идея по-начетен, но отново не съм специалист и от скоро ровичкам по колите си. Допреди две години, ми бяха много тъмна Индия и знаех само как да ги карам. Не ми се е налагало никога да се занимавам с поддръжката и техническата им част по ред причини - най-малкото не съм имал собствена кола до въпросната Мазда.
Сега, по същината, след краткия абзац "Искрено и лично".
Ще пробвам да дам на ГНП-то нафтичка директно от филтъра, за да мога да изолирам тази част от системата. Казваш, че AFN няма помпа в резервоара. Това отнася ли се и за AJN? Друго, освен горивната магистрала и евентуалното наличие на филтър в резервоара, да търся ли?
Пак напомням - може да се дръпне гориво от резервоара по входящия горивопровод, в посока филтъра с уста, но когато въртя с изваден от филтъра горивопровод, от него не потича нафта.
Колата определено кюфка като задавена когато се заиграеш по-дълго с даването на старт и тресе здраво. Отзад си вдига черна пушилка (неизгорена нафта).
- pEsHkyY
- Мнения: 729
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2011 14:06
- Автомобил: VW Passat B5 1998
- Двигател: AFN++++
- Местоположение: София
Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?
Кода на мотора не е ли AJM
AJN не знам да има. А ако е този скачаш на помпа-дюза, там вече е друга ракия 


- Pandemonium
- Мнения: 16
- Регистриран на: Чет 20 юни 2013 15:03
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?
Корекция - AJM... Ама съм си за бой. 

- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?
Pandemonium написа:Така, след проведените среднощни тестове, опити, мъчения и проклинания, се оказа че не стига нафта до филтъра. Дърпаш на "смукач" и теква, но не дърпа към двигателя. Отиваме към търсене на помпа май.
Нещо си в голяма грешка май!!!
Кое да дърпа нафтата бре колега,когато ти разкачаш маркуча от филтъра към помпата!

Нали помпата си всмуква сама.
- Pandemonium
- Мнения: 16
- Регистриран на: Чет 20 юни 2013 15:03
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?
Прикачвам снимка, кой точно маркуч издърпвам и от кой точно засмуквам нафта, но иначе стои сух.

EDIT: Все пак, при положение че оригиналния двигател на колата е бил AJM, да търся ли помпа в резервоара, или да се насочвам към проблем отпред?

EDIT: Все пак, при положение че оригиналния двигател на колата е бил AJM, да търся ли помпа в резервоара, или да се насочвам към проблем отпред?
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?
Ако има помпа в резервоара трябва при откачен маркуч когато въртиш да текне нафта от маркуча.
Отваряй резервоара и не се чуди.
Според мен ако е със сонда само, тя е спукана. Или ако е била с помпа и тя е "умряла" също няма как да качи нафта напред
Отваряй резервоара и не се чуди.
Според мен ако е със сонда само, тя е спукана. Или ако е била с помпа и тя е "умряла" също няма как да качи нафта напред

- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?
А този маркуч, който е посочил колегата не е ли на изходящата нафта,при не работещ двигател от него няма как да текне нафта,нафта при завъртане на ключа при работеща помпа в резервоара трябва да текне от съседния му маркуч 
П.П. По-просто казано,вадиш съседния на оградения маркуч,слагаш го в шише и подаваш контакт,ако не текне нафта или помпата в резервоара е развалена/запушена или няма помпа в резервоара(първите помпа дюзи нямат подкачаща помпа), ако текне на контакт ,ключа от бараката е след този маркуч

П.П. По-просто казано,вадиш съседния на оградения маркуч,слагаш го в шише и подаваш контакт,ако не текне нафта или помпата в резервоара е развалена/запушена или няма помпа в резервоара(първите помпа дюзи нямат подкачаща помпа), ако текне на контакт ,ключа от бараката е след този маркуч

Последна промяна от FELIPE на Съб 20 юли 2013 10:19, променено общо 1 път.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?
Да на снимката тройника е за обратната нафта, та от него трудно ще текне гориво към двигателя, освен ако не е объркано нещо. Въпросния тройник ролята му е да връща нафта в резервоара след 50-60 градуса, иначе като е студена нафтата върти само през филтъра без да е връща в резервоара. Но пък и прави доста мизерии и по точно от евтини филтри и кофти тройници, доста често връща горивото в резервоара и разхермитезира системата.
- Pandemonium
- Мнения: 16
- Регистриран на: Чет 20 юни 2013 15:03
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?
Опитах и със съседния маркуч - абажур.
Не тече нафта на контакт. Лошото е, че нямам условия тук, да си разглобя резервоара и да проверя на място помпата (ако има такава).
Чакам да ми се обади майстор и да му закарам колата, да я погледне на място.
При по-нататъшно развитие на темата, ще пиша отново.
Много благодаря за търпението към глупавите ми въпроси и помощта на всички колеги до момента!
Не тече нафта на контакт. Лошото е, че нямам условия тук, да си разглобя резервоара и да проверя на място помпата (ако има такава).
Чакам да ми се обади майстор и да му закарам колата, да я погледне на място.
При по-нататъшно развитие на темата, ще пиша отново.
Много благодаря за търпението към глупавите ми въпроси и помощта на всички колеги до момента!

Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?
Колега Pandemonium имам същия проблем като твоя, в следствие на генерален ремонт на двигателя немога да го запаля. Разликата е че моя двигател е AHU и подкачваща помпа в резервоара няма. Това го пише в техническото ми ръководство но понеже аз исках да се убедя и проверих сам като повдигнах текстила който покрива резервната гума, от там има един капак с 3 болта за кръстата отвертка и под него само има сонда дето изпраща сигнал колко гориво има в резервоара. Хвърли му едно око може и при теб да е така.
- Pandemonium
- Мнения: 16
- Регистриран на: Чет 20 юни 2013 15:03
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B5 1.9 TDI AFN Не пали, звучи като задавен?
Така.
До преди малко се въргалях в нафта, поне да видя дали има помпа и не е просто нещо зацапано.
Положението е, че има помпа в резервоара, точно като тази, в следната тема: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=169685
Дотук добре. Разкачих почти всичко, но се сетих все пак да проверя, дали стига ток до помпата и изненада! Не идва ток, до помпата, когато дам на контакт! Проверих бушона - здрав е (28-ми номер). Остава да е кабел/реле по метода на изключване.
Чакам си майстора да се върне в София и ще пиша отново.
До преди малко се въргалях в нафта, поне да видя дали има помпа и не е просто нещо зацапано.
Положението е, че има помпа в резервоара, точно като тази, в следната тема: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=169685
Дотук добре. Разкачих почти всичко, но се сетих все пак да проверя, дали стига ток до помпата и изненада! Не идва ток, до помпата, когато дам на контакт! Проверих бушона - здрав е (28-ми номер). Остава да е кабел/реле по метода на изключване.
Чакам си майстора да се върне в София и ще пиша отново.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Даскала™ и 83 госта