Здравейте на всички!
Карам Пасат 2.5тди автоматик+типтроник.Проблема е следния-когато си махна крака от газта и колата прилашква,а когато реша да спирам се получава едно претрисана.Всичко това идва от кутията на 100%.Маслото е сменено преди два дни и колата се държи страхотно при ускорение,трагване по много страмни наклони напред или назад.Единствено като си махна крака от газта или реша да спирам го прави този проблем.Притрисането е сварзано с момента когато трябва да смени на по малка предавка примерно 3-2-1
Не намерих сходен проблем на моя и за това търся помощ от вас,колеги!
Къде може да е проблема?
Проблем с автоматик на Б5 РЕШЕН
Проблем с автоматик на Б5 РЕШЕН
Последна промяна от kakadu на Пон 21 ное 2011 23:34, променено общо 1 път.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Проблем с автоматик на Б5
придърпването винаги ли е или се полу4ава само когато колата е загряла добре?
Re: Проблем с автоматик на Б5
Придърпването го има постоянно,а като загрее добре е доста по-силно изразено.Иначе при ускорение всичко е перфектно,плавно сменя предавките,дори и при подадена пална газ всичко се случва като по книга-просто перфектно.И като реша да си махна крака от газта и като започне да придърпва или пък като започна да спирам като вземе да тресе направо откачам!
Очаквам компетентни мнения от вас колеги и от теб kolega niks76
Очаквам компетентни мнения от вас колеги и от теб kolega niks76
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Проблем с автоматик на Б5
напиши ми на ли4ни телефона си ,4е имам още доста въпроси свързани с проблема ти-по бързо ще стане доуто4няването
Re: Проблем с автоматик на Б5 РЕШЕН
И така...
Мина доста време от както пуснах темата.Преди около месец колата взе да да превключва с доста сериозни удари и след като си махна крака от газта оборотите падаха все едно не е на скорост колата.При повторно подаване на газ оборотите се вдигаха и следваше удар.Най интересното е че когато колата е в обороти имаше нормална тяга,кикдауна работеше перфектно.Колата сменяше всички предавки и не влизаше в сервизен режим.Доста поизпотен се прибрах,защото проблемът се появи на около 100км преди да се прибера.Благодарение на типтроника държах мотора в обороти,за да избегна непредвидени удари.Прибрах се благополучно.Сутринта я закачих на диагностика като се надявах да има някаква грешка която да ме ориентира от къде е проблема,но нямаше нищо.Маслото беше на 3000км.Нивото му беше добре и както казах колата си имаше тяга.
Свързах се с доц.Стефан Стефанов преподавател в МЕИ-то във Варна.Разбрахме се да му закарам колата да я погледне.Качихме си я на платформата и гас към Варна.Не бях я карал близо 3 седмици преди да я натоваря.Смъкнахме колата от платформата и се качихме да я пробваме.Запалих и тръгнахме...о чудо,никакви удари,никакво прекъсване и той ми каза че не вижда нищо нередно.Проблема на тези кутии бил че излизала втулката на маслената помпа и кутията се разтича.Под колата ми нямаше капка масло.На връщане от пробната обиколка колата придърпа и на следващия завой колата спря.Слязохме,всичкото масло беше на земята.Оставих колата във Варна,като до преди това пристигнах с мисълта че ще е нужно примерно почистване на клапанното тяло или нещо от сорта-дребно,но уви.На връщане от Варна на магистралата се счупи лагера на платформата и колелото излезе и се прибрахме на 3 гуми.Бял кахър 60 лв лагер и 100 лв нафта,прижалва се някак все пак човека си разбира от работата.След седмица когато кутията беше свалена от колата и разглобена до последното болче,магнитите бяха станали двойно по дебели от стружките от турбината, диагнозата беше следната:маслена помпа,хидросъединител(турбина),2 барабана,семеринги и 5 пластини.Забравих да кажа че кутията е ZF 5HP-19 EFR.
След подмяната на въпросните части с нови всичко стана ОК.Турбина купих рециклирана от http://www.transmatik.eu/#/about/.Човекът е супер точен.Стефан също свърши работата си перфектно.След като си взех колата не можех да повярвам как се движи и как превключва.Супер съм доволен.
Та това е сагата с кутията
Дано съм бил полезен на някого.
Мина доста време от както пуснах темата.Преди около месец колата взе да да превключва с доста сериозни удари и след като си махна крака от газта оборотите падаха все едно не е на скорост колата.При повторно подаване на газ оборотите се вдигаха и следваше удар.Най интересното е че когато колата е в обороти имаше нормална тяга,кикдауна работеше перфектно.Колата сменяше всички предавки и не влизаше в сервизен режим.Доста поизпотен се прибрах,защото проблемът се появи на около 100км преди да се прибера.Благодарение на типтроника държах мотора в обороти,за да избегна непредвидени удари.Прибрах се благополучно.Сутринта я закачих на диагностика като се надявах да има някаква грешка която да ме ориентира от къде е проблема,но нямаше нищо.Маслото беше на 3000км.Нивото му беше добре и както казах колата си имаше тяга.
Свързах се с доц.Стефан Стефанов преподавател в МЕИ-то във Варна.Разбрахме се да му закарам колата да я погледне.Качихме си я на платформата и гас към Варна.Не бях я карал близо 3 седмици преди да я натоваря.Смъкнахме колата от платформата и се качихме да я пробваме.Запалих и тръгнахме...о чудо,никакви удари,никакво прекъсване и той ми каза че не вижда нищо нередно.Проблема на тези кутии бил че излизала втулката на маслената помпа и кутията се разтича.Под колата ми нямаше капка масло.На връщане от пробната обиколка колата придърпа и на следващия завой колата спря.Слязохме,всичкото масло беше на земята.Оставих колата във Варна,като до преди това пристигнах с мисълта че ще е нужно примерно почистване на клапанното тяло или нещо от сорта-дребно,но уви.На връщане от Варна на магистралата се счупи лагера на платформата и колелото излезе и се прибрахме на 3 гуми.Бял кахър 60 лв лагер и 100 лв нафта,прижалва се някак все пак човека си разбира от работата.След седмица когато кутията беше свалена от колата и разглобена до последното болче,магнитите бяха станали двойно по дебели от стружките от турбината, диагнозата беше следната:маслена помпа,хидросъединител(турбина),2 барабана,семеринги и 5 пластини.Забравих да кажа че кутията е ZF 5HP-19 EFR.
След подмяната на въпросните части с нови всичко стана ОК.Турбина купих рециклирана от http://www.transmatik.eu/#/about/.Човекът е супер точен.Стефан също свърши работата си перфектно.След като си взех колата не можех да повярвам как се движи и как превключва.Супер съм доволен.
Та това е сагата с кутията
Дано съм бил полезен на някого.
Re: Проблем с автоматик на Б5 РЕШЕН
Колега сори че отговарям след толкова време се оказва че имам май същия проблем. Да си спомняш колко ти излезе всичко?
Благодаря предварително.
Благодаря предварително.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта