
Golf 4 2.8 VR6 Чукане от двигателя--->основен ремонт.
- genuine lover
- Мнения: 141
- Регистриран на: Нед 31 май 2009 12:11
- Автомобил: VW Golf 4 V6
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Golf 4 2.8 VR6 Чукане от двигателя--->основен ремонт.
Здравейте.В следствие на даване на много газ и прекалени обороти7000+,се получи едно силно чукане откъм 5 цилиндър.Възможно е да е биелен болт.Давайте идеи,чукането се усилва на загрял мотор,може би и харчи масло.Август ми предстои пътуване към морето и трябва да реша какво да правя.Колко ще излезе ремонта като части+шлайф и обслужване на 6 цилиндровата глава?Ами друг мотор?Какви са разликите стар и нов мотор(моят е BDE-новият) и взаимозаменяеми ли са?Кой е най-безболезнения и добър вариант?Колата не се кара в това състояние,така че не мога да кажа дали се влошава,но не искам да счупя целия мотор.Помагайте 

Последна промяна от genuine lover на Сря 11 сеп 2013 14:42, променено общо 1 път.
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Golf 4 2.8 V6 (VR6) Чукане двигател ремонт.
Само информативно с какво масло е карана при тези ръчки над 7000 об/мин?
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Golf 4 2.8 V6 (VR6) Чукане двигател ремонт.
И аз не мога да се сдържа да питам и прекъсвача не е ли до 6000 и нещо. Как си давал над 7000+
.

- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Golf 4 2.8 V6 (VR6) Чукане двигател ремонт.
7000 об/мин не е никакъв проблем при правилна експлоатация, изпрваен двигател и качествено масло, точно затова попитах.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Golf 4 2.8 V6 (VR6) Чукане двигател ремонт.
ако чукането се чува от към главата значи е от клапаните,ако се чува от дъното на мотора може да е биелен болт,лагери или износен блок
такъв случай имах на две коли,на един пасат,при него беше блока износен и го смених
на другата кола фиат след як прекъсвач на 1-2 скорост и се разчука,тогава единия болт който държи петата на едната биела се беше развил или скъсал в резултат биелата излезе през блока
такъв случай имах на две коли,на един пасат,при него беше блока износен и го смених
на другата кола фиат след як прекъсвач на 1-2 скорост и се разчука,тогава единия болт който държи петата на едната биела се беше развил или скъсал в резултат биелата излезе през блока
- genuine lover
- Мнения: 141
- Регистриран на: Нед 31 май 2009 12:11
- Автомобил: VW Golf 4 V6
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Re: Golf 4 2.8 V6 (VR6) Чукане двигател ремонт.
Колата има чип за това прекъсвача е след 7000.Друг е въпросът,че трябваше да е направен до 7300,но сега е на 7800.Но вината си е абсолютно моя.Просто на един старт на 400м пробвах да изкарам до финала на 3-та,защото иначе баш накрая включвам 4-та и отиде към 7500 оборота.Маслото е Fuchs Titan GT1 5W-40,на 6000км от Ауто+.Маслото го хвалят,защото няма ментета още и било директно от Германия.Чукането е отдолу,едва ли е от клапани.Ако имате опит с подобни случаи и ориентировъчни цени кое колко,ще ми е от полза,за да взема решение.Дано се включат и собствениците на ВР6,които си ги оправят сами.
- neiki4a
- Мнения: 552
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 18:14
- Автомобил: polo 6n1
- Двигател: 1.4 16V
- Местоположение: стара загора
- Контакти:
Re: Golf 4 2.8 V6 (VR6) Чукане двигател ремонт.
докато не се отвори никой нищо не може да ти каже само ще хвърляте боб тука сам ли мислиш да си оправяш проблема ?
- genuine lover
- Мнения: 141
- Регистриран на: Нед 31 май 2009 12:11
- Автомобил: VW Golf 4 V6
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Re: Golf 4 2.8 V6 (VR6) Чукане двигател ремонт.
Да сам,ще го оправям.Разбира се с ваша помощ и някой друг приятел специалист.
- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Re: Golf 4 2.8 V6 (VR6) Чукане двигател ремонт.
Сваляй картера и не му мисли 

- genuine lover
- Мнения: 141
- Регистриран на: Нед 31 май 2009 12:11
- Автомобил: VW Golf 4 V6
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Re: Golf 4 2.8 V6 (VR6) Чукане двигател ремонт.
Свалих картера...Разглобих само петите на биелите,за да видя лагерите.Всичко беше в стружки и люспи.От 1 до 5 цилиндър са като нови, 6-ти е...ето снимки:
- genuine lover
- Мнения: 141
- Регистриран на: Нед 31 май 2009 12:11
- Автомобил: VW Golf 4 V6
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Re: Golf 4 2.8 V6 (VR6) Чукане двигател ремонт.
Коляновият вал май е за нов...шлайв възможен ли е?Единият болт на петата(или може би самата пета) е малко крив,зашото заяжда в петата.Друго невидях.Буталните болтове не са деформирани и нямат луфтове доколкото може да се види.
- genuine lover
- Мнения: 141
- Регистриран на: Нед 31 май 2009 12:11
- Автомобил: VW Golf 4 V6
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Re: Golf 4 2.8 V6 (VR6) Чукане двигател ремонт.
Така...Значи си търся колянов вал от ВР6 12 клапана.Ако някой има да пише.Казаха ми,че бил кован,по-здрав и най-важното един и същ.Мотора най-вероятно ще се разглобява за основен ремонт и няма да се бърза за преди отпуската.Ако може да ми дадете жокери за качествени марки за лагери,гарнитури,сегменти,семеринги,гумички...а също и с какво масло да карам после?Дали същото или да е друго?
- golf_III_2e
- Мнения: 965
- Регистриран на: Вто 13 май 2008 20:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Golf 4 2.8 V6 (VR6) Чукане двигател ремонт.
Вала се шлаифа има ремонтни лагери.А петите как са?лагера превъртал ли е и има ли надрано по петите.Има и вариант да е крив тунела ако лагерите да превъртали.
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Golf 4 2.8 V6 (VR6) Чукане двигател ремонт.
Вала се шлайфа, но не го прави.. вземи друг читав. 
Според мен занеси някъде блока с вала (новия) и т.н. да се премери, прегледа, хонингова ако трябва и т.н.
Относно частите.. лагери, сегменти и т.н. отговорни части - аз харесвам колбеншмид. Гарнитура и болтове глава мисля че колкото и да са скъпи най-добре си вземи оригинални (или поне гарнитурата). Семеринги, гумички.. елринг/виктор и т.н.
Масло.. тъй като и аз давам много газ на колата, си избрах естерно (недостатък е краткия пробег и цената естествено), като в моя случай взех Фукс 10-50 за мотоциклети. Лично мой избор (след препоръка от приятел).

Според мен занеси някъде блока с вала (новия) и т.н. да се премери, прегледа, хонингова ако трябва и т.н.
Относно частите.. лагери, сегменти и т.н. отговорни части - аз харесвам колбеншмид. Гарнитура и болтове глава мисля че колкото и да са скъпи най-добре си вземи оригинални (или поне гарнитурата). Семеринги, гумички.. елринг/виктор и т.н.
Масло.. тъй като и аз давам много газ на колата, си избрах естерно (недостатък е краткия пробег и цената естествено), като в моя случай взех Фукс 10-50 за мотоциклети. Лично мой избор (след препоръка от приятел).
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Golf 4 2.8 V6 (VR6) Чукане двигател ремонт.
Ако ръчкаш доста - Motul 300V с вискозитет по избор.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта