Здравейте,
Имам следния проблем. До сега колата никога не е имала ядове. От петък обаче, след спиране на бензиностанцията на магистралата след час каране...и хоп завъртам, прави четвърт оборот и спира. Гасне всичко, като че няма акумулатор, даже рестартира компютъра. Замислих се, че след час каране няма как да няма грам ток в акумулатора, но реших да пробвам с кабели все пак от друг колега. СТАНА :( Това много ме обърка. След това си стиугнах до морето без проблем. На следващия ден си запали отново без проблем и си тръгнах. След часове каране в София отново не искаше да запали!?!? Това вече още повече ме учуди.
Сега съм тръгнал да я лекувам, но не знам от къде да започна. Акумулатор, стартер, динамо?
След малко мисля да я закагача на VAG-а да видя дали евентуално няма някаква грешно, но се съмнявам много. Ще пиша като я закача.
П.С. Автомобилът е Toledo 1998 1.9TDi AFN 110
П.С. Както повечето афн тди-та, така и тази си имаше проблем с топлото палене, но то си върти повечко и си пали! До сега не ми е създавало проблем.



1.9TDi AFN - пали когато си иска
- dika
- Мнения: 261
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 20tdi
- Местоположение: София
1.9TDi AFN - пали когато си иска
Последна промяна от dika на Сря 24 юли 2013 10:20, променено общо 2 пъти.
- lokva
- Мнения: 835
- Регистриран на: Сря 07 яну 2009 20:34
- Автомобил: Passat 3c
- Двигател: CBAB 2008
- Местоположение: Гоце Делчев Hamburg
Re: 1.9TDi AFN - не иска да пали, или пали когато си иска
каква е вероятноста да са сипали грешното гориво или гориво с неизвестен произход. все пак проблема се е задълбочил след зареждане
- dika
- Мнения: 261
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 20tdi
- Местоположение: София
Re: 1.9TDi AFN - не иска да пали, или пали когато си иска
Категорично не :) Знам, защото си сипвам винаги сам :)
- dika
- Мнения: 261
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 20tdi
- Местоположение: София
Re: 1.9TDi AFN - не иска да пали, или пали когато си иска
Код: Избери всички
Address 01: Engine
Controller: 028 906 021 EF
Component: 1,9l R4 EDC G00SG 1419
Coding: 00002
Shop #: WSC 16707
1 Fault Found:
65535 - Internal Control Module Memory Error
37-10 - Faulty - Intermittent
Readiness: N/A
Ето какво показва и ВАГ-а. Това ми се струва доста обща грешка.
Сега съм се засилил да сменям четките на алтернатора. Има ли смисъл да се прави това?
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: 1.9TDi AFN - не иска да пали - VAG ERROR 65535
Грешката трие ли се?
Прегледай бушоните около компютъра.Може ли да се влиза в "Енджин" модула?Профилактиките,за които питаш са важни,но може би не са наложителни точно сега.Провери за хлабави връзки.
Прегледай бушоните около компютъра.Може ли да се влиза в "Енджин" модула?Профилактиките,за които питаш са важни,но може би не са наложителни точно сега.Провери за хлабави връзки.

- dika
- Мнения: 261
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 20tdi
- Местоположение: София
Re: 1.9TDi AFN - не иска да пали - VAG ERROR 65535
nasko1978 написа:Грешката трие ли се?
Прегледай бушоните около компютъра.Може ли да се влиза в "Енджин" модула?Профилактиките,за които питаш са важни,но може би не са наложителни точно сега.Провери за хлабави връзки.
Грешката се трие, в момента е изтрита. В Engine modul-а се влиза без проблем и всичко си изглежда ок.
Снощи цяла вечер акумулатора беше на зарядно и днес 4-5 пъти си пали без проблем :( Много трудно мога да хвана сега хлабавите връзки, тъй като не знам кога пак ще го направи :( След малко ще замеря клемите с мултицетчето, за да видя какво се случва. Факта, че лампата на таблото за акумулаторачето не свети...ме кара да изключа алтернатора от заподозрените.
Като цяло за какво е тази грешка? Възможно ли е веднъж да я е набило и след това заради нея да е забивал стартера?
- nasko1978
- Мнения: 2185
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: 1.9TDi AFN - не иска да пали - VAG ERROR 65535
Грешката може и да е стара,записва я и при пренадуване.Алтернатора не го изключвай като проблемен,провери си зареждането как е,стартера също го прегледай и почисити,въпреки ,че е кофти за сваляне.Компютъра не може да "управлява" стартера.
- dika
- Мнения: 261
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 20tdi
- Местоположение: София
Re: 1.9TDi AFN - не иска да пали - VAG ERROR 65535
Току що замерих положението с мултицета. Изглежда много добре - акумулатора е на 12,80V
Като запалих колата показа около 14V с включени консумативи - фарове (дълги), парно на топло, музика...?!?
Това обезмисля смяната на четки или не? Огледах и кабелите около таблото, не забелязвам нищо странно.
Такова положение (врътне половин оборот и изгасне таблото) съм виждал само зимата и то не на моята, при много студено време и при кофти акумулатор. Акумулатор за смяна?
П.С. Извинявам се ако темата е за друг раздел.
Като запалих колата показа около 14V с включени консумативи - фарове (дълги), парно на топло, музика...?!?
Това обезмисля смяната на четки или не? Огледах и кабелите около таблото, не забелязвам нищо странно.
Такова положение (врътне половин оборот и изгасне таблото) съм виждал само зимата и то не на моята, при много студено време и при кофти акумулатор. Акумулатор за смяна?
П.С. Извинявам се ако темата е за друг раздел.
- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: 1.9TDi AFN - не иска да пали - VAG ERROR 65535
А клеморед като идея 

- dika
- Мнения: 261
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 20tdi
- Местоположение: София
Re: 1.9TDi AFN - не иска да пали - VAG ERROR 65535
andon_ написа:А клеморед като идея
Помислих го, но за сега го изключвам.
За сега открих следния проблем: кабела на масата, който тръгва от акумулатора, е доста скъсан. Сега в момента търся начин да го сменя.
След това ако продължава ще помисля и за клемореда.

Предполагам, че като се е поразместил се е получил и проблема. Сега голямата драма е, от къде да го взема този кабел 25 квадрата :) Мислех да опъвам два отделни по 16 квадрата за купето и другият към скоростната кутия.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1.9TDi AFN - не иска да пали - VAG ERROR 65535
По-добре почни с клемореда.
- dika
- Мнения: 261
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 9:48
- Автомобил: VW Passat B8
- Двигател: 20tdi
- Местоположение: София
Re: 1.9TDi AFN - пали когато си иска
Пуснах два нови кабела по 25 квадрата всеки. Единият към купе, другият към скоростната... Забелязват се минимални подобрения! Но въпреки това, от време на време не иска да пали.
Това се изразява в загуба на ток, личи си! Сутринта примерно върти едвам едвам, но запали в крайна сметка. Върти, но няма мощ да завърти силно. Преди малко врътнах пак - като часовник....въртя пак, пак часовник.
Клемореда няма ли да спре изцяло тока? Защото тук се вижда, че ток до стартера стига :(
Как се проверява клеморед? Или директно се сменя?
Това се изразява в загуба на ток, личи си! Сутринта примерно върти едвам едвам, но запали в крайна сметка. Върти, но няма мощ да завърти силно. Преди малко врътнах пак - като часовник....въртя пак, пак часовник.
Клемореда няма ли да спре изцяло тока? Защото тук се вижда, че ток до стартера стига :(
Как се проверява клеморед? Или директно се сменя?
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1.9TDi AFN - пали когато си иска
Е щом въртиш всеки път сваляй стартера.
- Asko VW
- Мнения: 839
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: 1.9TDi AFN - пали когато си иска
Клемореда не може да се изключи напълно като виновник, той обикновено не умира от раз, а почва да прави различни простотии, но в случая клоня повече към проблем със стартера. Я кажи когато ти даде проблем, лампите и дисплеите на таблото какво правят, като запече, нормално ли си светят или светлината намалява та чак изгасва? Ако се държи по вторият начин (сякаш е слаб акумулатора), вероятно проблема е в стартера, не може да завърти, но се мъчи и дърпа целият ток. При проблем в клемотеда, дисплея на часовника (и на километража, ако е електронен) не би трябвало да се влияе.
Re: 1.9TDi AFN - пали когато си иска
Пробвай с друг акумулатор, щом толкова бързо пада! Често срещан проблем и трудно откриваем .. поради по-големия стартов ток на дизела в момента на палене всичко угасва при заминаващ си акумулатор. А при теб дори не смогва чаак да запали колата на моменти... Динамото може да си зарежда добре и акумулатора да показва 12.8 уж че е зареден, но всъщност се изтощава бързо. Случвало ми се е подобно нещо с А4 при палене му се рестартираха показанията на таблото като часовник и т.н. просто заминаващ си акумулатор.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта