golf4 1.6 akl 99g., при положение ECON има проблем

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: golf4 1.6 akl 99g., при положение ECON има проблем

Мнениеот zfa159 » Нед 21 юли 2013 15:29


Ами проблема с оборотите няма общо с това,че е на Екон. Получава се следното - мотора принципно си има проблем с оборотите, само че като работи компресора, двигателя е доста по-натоварен и има система за така наречения "принудителен празен ход". Реално тогава компресора го товари,електрониката пък му пуска повече гориво и отваря повече дросела (това представлява системата за ППХ) и реално просто проблема е незабележим,защото мотора работи в друг режим. За пробата - спри си климатроника (да си е на ОФФ ) и ще видиш, че пак ще клати оборотите.
:beer




bink
Мнения: 57
Регистриран на: Чет 28 фев 2013 7:56
Автомобил:
Двигател:

Re: golf4 1.6 akl 99g., при положение ECON има проблем

Мнениеот bink » Нед 21 юли 2013 19:14


Колега съгласен съм, проблемите с оборотите го има на изкл. климатик, така съм и написал - не си прочел внимателно, но по-важното, за което не ми даваш отговор е предходното ми запитване за местоположението и управлението на двете клапи за рециркулация и за температурата-която пък изобщо не ми е известна! Хайде моляти се ако можеш дай повече инфо по съществения проблем. Голям фен съм ти и се надявам да не ме разочароваш.


bink
Мнения: 57
Регистриран на: Чет 28 фев 2013 7:56
Автомобил:
Двигател:

Re: golf4 1.6 akl 99g., при положение ECON има проблем

Мнениеот bink » Вто 23 юли 2013 17:56


Здравейте! Сега ще освежа малко темата с "мишоците" в купето. Днес след като изследвах клапата за рециркулация и вентилатора в купето разбрах, че там проблем няма. Изключих климатроника, т.е и вентилатора, без ЕКОН на ОФФ. Подавам контакт и опа мишоците се задействаха. Доколкото знам като дадеш на контакт клапите в купето се нагласят в някакво положение, нещо като стендбай и е нормално за няколко секунди да се чуе шумолене, но проблема е там че при мен е минути и всеки път различно, т.е. нещо неможе да се начекне, вероятно моторчето което управлява клапите в купето. Та въпроса ми е прав ли съм и ако да къде и кое е това моторче? Аз лично по слух долавям основния шум като че ли из отзад на блока за управление или в самия него. Дайте некво инфо, не ми се иска да разглобявам цялото табло. И пак подчертавам на позиция Ауто проблеми няма - няма мишки! :gruebel


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: golf4 1.6 akl 99g., при положение ECON има проблем

Мнениеот zfa159 » Вто 23 юли 2013 23:37


Забучваш един ваг-ком и гледаш в живите данни отделните мотори. Има данни за положението на всеки мотор в реално време - мести данни от 0 до 255 според положението му - примерно 0 е макс. топло, 255 е макс. студено. Тези неща се адаптират по принцип, за да си хваща точно реалните крайни положения, заради заводските разлики в съпротивленията на моторчетата. Така че стойностите може и да са от 3 или 10, примерно, до 210 или 220 или друго...ама това няма значение. Гледаш всяко моторче по отделно кога се мести и ще разбереш кое се мести толкова дълго време и ти трополи.
:beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта