Passat B5 1.9 ТДИ 110 коня АФН ERG въпрос спешно

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Vagena
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 24 юли 2013 19:36
Автомобил:
Двигател:

Passat B5 1.9 ТДИ 110 коня АФН ERG въпрос спешно

Мнениеот Vagena » Сря 24 юли 2013 19:55


Здравейте колеги , пиша за първи път във форума и се надвам да получа отговор.Търсих цял ден в нета информация за проблема ми , дори във форума , но не открих решение и реших да действам.
Автомобилът е Пасат Б-5 1.9 ТДИ 110 коня АФН.Реших днес да предприема една интервенция , но не знам дали го направих правилно.Исках да запуша ЕГР клапана , въпреки че не знаех точно къде става запушването.Отначало мислех да затапя малкото маркучЕ , което прави вакуума , но разглобих по-напред системата и открих че там имаше налепи от масло и някаква гняс , която лепкаше , даже една от дупките беше тотално затапена от гняста.Та отрязах едно парче алуминиева ламаринка и я залепих и след това стегнах с болтовете хубаво , за да прилепне добре между отворите http://img718.imageshack.us/img718/3817/asdasduv.jpg
Въпреки , че грам идея си нямам дали там е правилното място за затапване или не , затворих всичко и покарах пасатора , не усетих особена разлика във вървежа , но утре ще я покарам повеяче и ще преценя.
Та отново въпроса - дали това е правилното място за запушване на клапата или да я махам от там тая пластина ? :th_up




gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Passat B5 1.9 ТДИ 110 коня АФН ERG въпрос спешно

Мнениеот gancho » Чет 25 юли 2013 13:41


Да,уцелил си от първия път! :th_up
Като си започнал да ръчкаш -добре е да свалиш и почистиш и смукателния колектор и ЕГР-а
Чети тук,има и снимки:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=50901&start=15


Vagena
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 24 юли 2013 19:36
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 1.9 ТДИ 110 коня АФН ERG въпрос спешно

Мнениеот Vagena » Чет 25 юли 2013 14:29


Мерси колега , четох го вчера още поста , иначе за колекторите нямаше начин да ги развинтя с тия шестограми , така се е запекло всичко там че един флакон ВД-40 отиде.Като цяло самия ЕГР не беше мръсен само един тънък слой сажди , но пък самата клапа мисля , че не затваря хубаво , надолу по каналите вече имаше тая лепкава шитня , но няма начин да го разглобя , всичко е клеясало яко.Между другото един майстор , който ми прави профилактика преди няколко месеца (извади грешка на компа че има нагар) ми каза да я изкарам на магистралата и да направя следния тест: минавам в аварийната лента и започвам от 2ра скорост да карам 2-3 минути в 3000 оборота и изведнъж да надуя до ламарина до 4000 , след това същата процедура на 3та и 4та скорост , така се нагрявала тая гняс и се продухвала , вярно направих го още тогава и излезна ченилка.Каза ми още да спазвам правилото - "Печка и пичка се ръчкат" :biggrin


Потребителски аватар
Apokaliptiko
Мнения: 1945
Регистриран на: Съб 06 дек 2008 19:21
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1998 AFN
Местоположение: гр. Русе

Re: Passat B5 1.9 ТДИ 110 коня АФН ERG въпрос спешно

Мнениеот Apokaliptiko » Чет 25 юли 2013 21:00


Хубаво ти е казал, майстора, да и даваш газ. Хубаво си затапил и ЕГР-а, ама се хвани и наистина изчисти колектора, и аз свалях моя малко зор имаше, но се справих за 2 часа. Изчистих го по много лесен начин, купих си един литър коресилин, като е свален колектора го напълних с коресилина изчаках 5 мин. и го запалих както е пълен с него изчаках го да изгори всичко вътре, почистих си го външно понеже вътре нямаше нищо никъде. И си го сглобих. Вярвам, че ще се справиш.


Vagena
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 24 юли 2013 19:36
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B5 1.9 ТДИ 110 коня АФН ERG въпрос спешно

Мнениеот Vagena » Пет 26 юли 2013 13:50


Мерси колега , заемам се с операцията още уикенда !!!! :th_up



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 12 госта