, просто го сравнявах с мотула, колко е по рядко, а и двете са 10W40

, просто го сравнявах с мотула, колко е по рядко, а и двете са 10W40




поне са ти здрави калниците и има какво да се гледа, че аз като ги махнах моите пластмаси отдолуу беше

, а все още са що годе здрави и няма какво да крия с веждите
малко да позасилим стареца, за да стане приятна ежедневката за каране (не, че преди не беше де). Началото на другата седмица ще видим к'ви сме ги свършили 

chiki-riki написа:не колкото твоямалко да позасилим стареца, за да стане приятна ежедневката за каране (не, че преди не беше де). Началото на другата седмица ще видим к'ви сме ги свършили
![]()
Сега се надявам само меките връзки на колектора да не са пръднали макар, че на пръв поглед изглеждат добре![]()
Ще се радвам някой по разбиращ да каже кой колектор е по добър 4-1 или 4-2-1. За мойте скромни познания знам, че 4-2-1 е по добър за това и такъв взех, но все пак ...
ZeroCool написа:chiki-riki написа:не колкото твоямалко да позасилим стареца, за да стане приятна ежедневката за каране (не, че преди не беше де). Началото на другата седмица ще видим к'ви сме ги свършили
![]()
Сега се надявам само меките връзки на колектора да не са пръднали макар, че на пръв поглед изглеждат добре![]()
Ще се радвам някой по разбиращ да каже кой колектор е по добър 4-1 или 4-2-1. За мойте скромни познания знам, че 4-2-1 е по добър за това и такъв взех, но все пак ...
Ако искаш да ти е мирна главата от тея гей връзки....
резни ги, на тяхно място тръба
и си сложи мека връзка след двуцевката
... както и да е, явно си по запознат кажи какво ще стане ако меките връзки не са там, а по надолу. Другия вариант е да се направи така..

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта