 Важно е да отбележа, че колата не е нищо особено, и се кара всеки ден.
 Важно е да отбележа, че колата не е нищо особено, и се кара всеки ден.Малко история: До скоро бях горд собственик на Пасат Б3 комби, който за нещастие ми бе отнет от една руса госпожа на пешеходна пътека..

... Удар с около 50км/ч, последици - усукано купе и никакъв смисъл да се ремонтира
 
 Започна търсенето на следващата кола. Не след дълго попаднах на въпросната Кордоба


Колата е набор '96 и разполага с 1.6 мотор и 75кс с код 1F на реални 234000км. (Ако може да се вярва на сервизната книжка и таблото)
 
 
Следваше прехвърлянето на по-важните компоненти от Пасата, като най-напред я направихме форумна
 Като екстри има централно, имобилайзер, ел.фарове, някакви странни халогени които ще претърпят промени,
 Като екстри има централно, имобилайзер, ел.фарове, някакви странни халогени които ще претърпят промени,   рег. на волана, 2 възд. възглавници, механичен люк, прилична музика към която добавихме CD changer Pioneer със 6 диска, и интересното е, че всичко работи
 рег. на волана, 2 възд. възглавници, механичен люк, прилична музика към която добавихме CD changer Pioneer със 6 диска, и интересното е, че всичко работи   
   
 Ето и няколко снимки от моментното й състояние:







Естествено като всяка стара кола, си има забележки, които малко по малко ще отстраняваме.
 
			   

 Именно състоянието беше водещо при покупката, а не толкова мотора. Иначе благодаря подобно, пък времето ще покаже, надявам се да няма изненади, както и до сега.
  Именно състоянието беше водещо при покупката, а не толкова мотора. Иначе благодаря подобно, пък времето ще покаже, надявам се да няма изненади, както и до сега.




