Проверявах с търсачката, ма такова чудо като моето не намерих.От 1 седмица насам сутрин въртя по 5-6 пъти продължително на стартер ,след което започва да се мъчи да запали, още 1-2 завъртания по 10 секунди и накрая запалва и след като се изфорсира веднъж цял ден няма проблеми.На газ пали от 1 по -продължително завъртане на стартера и след това вече си пали нормално и на бензин. Колата си върви перфектно, държи обороти 1100 на студено и 800 загряла.Вчера откачих акумулатора за 2 часа ,откачих и маркуча на газовата, да не би да смесва газ-бензин,размърдах кабелите по датчици и т.н. да няма някай откачен и.... сутринта същата работа, добре че е нов акумулатора.Пасатора е 1991 2.0i 115кс.
Много моля, давайте съвети и утре да го разкоствам .
До сега 2г палеше от раз при -20градуса ,а сега не ми се мисли.
От 1седмица трудно пали - 2E - РЕШЕНО!
- slavias
- Мнения: 62
- Регистриран на: Чет 29 сеп 2005 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
radotom написа:Пета дюза, колега! Дали е запушена или (както при мен беше) не я управлява компа, това вече подлежи на проверка. Развий я от двете имбусни болтчета и виж дали пръска на студен мотор при въртене на стартера.
За развиването няма проблеми, ама като не я знам тая дюза къде е



- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив


Като застанеш отпред на колата, с лице срещу мотора, тази дюза се явява в дясната му страна. В нея влиза един горивен маркуч, дебел около 12-15 мм външно. Освен това влиза и куплунг с 2 кабела (син, доколкото си спомням) А имбусни болтове са тези с вътрешен шестограм които са (много хора бъркат и ги наричат лимбусни) Доколкото си спомням е с имбус 6.
М/у държача на дюзата и смукателния колектор има сравнително тънка клингеритова гарнитурка. Внимавай да не я скъсаш (аз си ползвах старата) При въртене на стартера тази дюза трябва да пръска на хубав конус, а след това не трябва да пропуска капки бензин.
Дано съм бил полезен!
- aminohus
- Мнения: 95
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 17:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кубрат
- Контакти:
radotom написа::lol: Ще пробвам!
Като застанеш отпред на колата, с лице срещу мотора, тази дюза се явява в дясната му страна. В нея влиза един горивен маркуч, дебел около 12-15 мм външно. Освен това влиза и куплунг с 2 кабела (син, доколкото си спомням) А имбусни болтове са тези с вътрешен шестограм които са (много хора бъркат и ги наричат лимбусни) Доколкото си спомням е с имбус 6.
М/у държача на дюзата и смукателния колектор има сравнително тънка клингеритова гарнитурка. Внимавай да не я скъсаш (аз си ползвах старата) При въртене на стартера тази дюза трябва да пръска на хубав конус, а след това не трябва да пропуска капки бензин.
Дано съм бил полезен!
Здрасти radotom!
Ще мога ли профилактично да си почистя тази дюза? И къде по точно се намира ??
- slavias
- Мнения: 62
- Регистриран на: Чет 29 сеп 2005 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
radotom Шапка ти свалям
.Майстора си е майстор па било то и дистанционно.Разбра болеста от раз
Пета дюза суха и не духа:) и са следва въпроса как да разбера запушена ли е, за смяна ли е и т.н. Проверих бушоните няма изгоряли, сложих пробната лампа на буксата ,завъртях на стартер -не свети и с това ми се изчерпа самоинициативата
Помагайте братя



- radotom
- Модератор
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
slavias написа: Проверих бушоните няма изгоряли, сложих пробната лампа на буксата ,завъртях на стартер -не свети ...
Мерсииии, мерси!

Според АутоДата-та, захранване за дюзата се взема от предпазител №15, 10А. От там се захранва и моторчето за празния ход. и излиза директни 12V Това трябва да е черното кабелче. Черно-червения отива към контролера
Възможните варианти са няколко:
Изгоряла бобина на дюзата го махам, за сега, щом не е светнала пробната лампа.
Остават:
-кабеляци
-датчик за температурата
-контролер
Провери връзката м/у дюзата и куплунга на контролера. Той се намира под кората в двигателния отсек, под дясната чистачка. Пина на куплунга е №3.
За да си сигурен, че не е датчика на температурата, извади куплунга му (синия) и сложи постоянно съпротивление от порядъка на 5-6кОма. Това отговаря на около 0*С Ако си с чертирипроводен датчик, пиновете са му №№ 1 и 3
Ако и това не помогне, остава да ти е прецакан нещо контролера. При мен беше така

За да си сигурен, че дюзата работи коректно, можеш при подаден контакт (без да работи мотора) да й подадеш 12V от акумулатора. Трябва да е на контакт, за да има налягане в горивната система, иначе няма да разбереш дали пръска дюзата.!!! Много внимателно прави това, защото разпрашеното гориво е силно запалимо!!!
Аз временно си бях решил проблема по-миналата зима, като едното перо на дюзата го бях хванал към корпуса (маса) а другото перо с кабелче си го вкарах в купето. Теглих си и едно кабелче от машинката на стартера (червения кабел) и преди палене ги включвах едно към друго. Може и директно от стартера към дюзата да се пусне, но тогава при всяко палене ще ти сработва тази дюза, а ако ти е загрял мотора има голяма вероятност да го задавиш.
Успех!
aminohus написа:Ще мога ли профилактично да си почистя тази дюза? И къде по точно се намира ??
Не виждам защо да не можеш, но ако ти е свалена дюзата, двигателя няма да може да работи, защото на практика ти разхерметизирваш горивоподаващата система.
При В4 предполагам, че се намира на същото място, където и В3. За съжаление, нямам сннимка, която да пусна.
Успех и на теб и много безаварийни!
- slavias
- Мнения: 62
- Регистриран на: Чет 29 сеп 2005 21:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
И такаааа, следвайки препоръките на radotom буква по буква ,се оказа следното,връзвайки дюзата директно от акумулатора и измивайки ми очите със бензин
разбрах че ако не друго, Пасатора ми държи налягане в горивната система и без контакт и дюзата е здрава
датчика също се оказа здрав и стигнах до контролера,разкостих го и се оказа, че има прекъсната спойка между 26-то краче и малката джаджа след него, мисля че е съпротивление,лошото е че е на кофти место и трябва да си купувам поялник с тънка човка или да ходя през седмицата в тв сервиза да го капнат и ще пиша какво се получава.А по м/у другото това ли е компа
ОЩЕ ЕДНО ГОЛЯМО БЛАГОДАРСКО ЗА ПОМОЩА



ОЩЕ ЕДНО ГОЛЯМО БЛАГОДАРСКО ЗА ПОМОЩА
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ssssl и 59 госта