Плюсове и минуси за газта - Кое е по разумно ?
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: Съб 10 ное 2012 21:45
- Автомобил: Audi s4 b5 Avant
- Двигател: 2700
- Местоположение: BG
Плюсове и минуси за газта - Кое е по разумно ?
Здравейте, искам да попитам кое е по разумно да си на газ или бензин ? Като откроим разхода и плюсове минуси които създава даденото гориво! Аз лично мисля, че газта излиза по - скъпо поради факта, че много разбутва двигателя и не съм виждал до сега кола на газ която да няма проблеми с двигателя , наистина по евтина е но ако тръгнеш да потдържаш кола на газ излиза по скъпо ако искаш да ти върви перфектно ... Аз съм на бензин имам vw passat b5 ( 3b) 1.6 мотор гори ми 10/100 някъде градско обаче съм много доволен ! Може ли да ми кажете плюсове и минуси ... За сега все още имам пари за бензин и съм малко скиптичен за газта, все пак си е течност под голямо налягане... моля мнения :)
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Плюсове и минуси за газта - Кое е по разумно ?
Има 50 страници разправия по въпроса
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=200210
Съвременна газова уредба, четвърто поколение, няма минуси.
В нета има достатъчно инфо защо това е така.
Като щастлив пръв отговорил ти, съм против - това гориво смърди и ми долнее.
Премери си добре чергата: ако те устройва съотношението ти лев/километър, не се занимавай.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=200210
Съвременна газова уредба, четвърто поколение, няма минуси.
В нета има достатъчно инфо защо това е така.
Като щастлив пръв отговорил ти, съм против - това гориво смърди и ми долнее.
Премери си добре чергата: ако те устройва съотношението ти лев/километър, не се занимавай.
- tishogevreka
- Мнения: 24
- Регистриран на: Чет 28 мар 2013 23:08
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Плюсове и минуси за газта - Кое е по разумно ?
Може да помислиш за метан , не става на течност но пак е под високо нялягане , иначе е 100 % ЕКО
- Dannygti
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 10 юли 2013 22:08
- Автомобил: VW Golf mk2
- Двигател: GTI 112 PB
- Местоположение: Варна
Re: Плюсове и минуси за газта - Кое е по разумно ?
bobocamaro написа:Има 50 страници разправия по въпроса
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=200210
Съвременна газова уредба, четвърто поколение, няма минуси.
В нета има достатъчно инфо защо това е така.
Като щастлив пръв отговорил ти, съм против - това гориво смърди и ми долнее.
Премери си добре чергата: ако те устройва съотношението ти лев/километър, не се занимавай.
И на мен не ми е приятно да ми мирише на газ. Колата върви спънато,гърми,предъвква. На някой хора ,пък не им пречи и си карат на газ.Аз съм на мнението -щом една кола си е изчислена да върви на бензин - ще върви на бензин.

- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: Плюсове и минуси за газта - Кое е по разумно ?
Ако АГУ е монтирана правилно и настроена, защо трябва винаги да има проблем с колата? Защо трябва да смърди? Това, че повечето шофьори са мърлячи и не си поддържат автомобилите е друга бира. Или пък че не сте попаднали на кадърен човек, който си върши съвестно работата...
- vovo6808
- Мнения: 344
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:11
- Автомобил: VW GOLF MK3
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: РУСЕ
Re: Плюсове и минуси за газта - Кое е по разумно ?
batko_miro написа:Ако АГУ е монтирана правилно и настроена, защо трябва винаги да има проблем с колата? Защо трябва да смърди? Това, че повечето шофьори са мърлячи и не си поддържат автомобилите е друга бира. Или пък че не сте попаднали на кадърен човек, който си върши съвестно работата...

- Dannygti
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 10 юли 2013 22:08
- Автомобил: VW Golf mk2
- Двигател: GTI 112 PB
- Местоположение: Варна
Re: Плюсове и минуси за газта - Кое е по разумно ?
vovo6808 написа:batko_miro написа:Ако АГУ е монтирана правилно и настроена, защо трябва винаги да има проблем с колата? Защо трябва да смърди? Това, че повечето шофьори са мърлячи и не си поддържат автомобилите е друга бира. Или пък че не сте попаднали на кадърен човек, който си върши съвестно работата...
Това ,че ми мирише на газ ,не значи ,че съм мърляч ,а напротив ,ако бях мърляч -нямаше да ми прави впечатление газовото на колата. Това е нашия български манталитет ,всичко да излиза по-евтино. Едно газово ,не е ли фабрично- да е изчислено, да е обезопасено ,да е нагласено , всичко да е направено както трябва - не ми го хвали! Нали уж форума е да си изразяваме мненията ... еее моето е това и няма нужда да ми се нахвърляте ,нито ми бъркате в джоба ,нито вадите парите да ми казвате къде да отиват!
- vovo6808
- Мнения: 344
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:11
- Автомобил: VW GOLF MK3
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: РУСЕ
Re: Плюсове и минуси за газта - Кое е по разумно ?
Нищо лично към тебе колега.Подкрепям колегата за това че ако всичко е направено както трябва не би имало кой знае какви проблами с колата.Още веднъж извинявай ако със нещо съм те засегнал.
- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: Плюсове и минуси за газта - Кое е по разумно ?
Dannygti написа:vovo6808 написа:batko_miro написа:Ако АГУ е монтирана правилно и настроена, защо трябва винаги да има проблем с колата? Защо трябва да смърди? Това, че повечето шофьори са мърлячи и не си поддържат автомобилите е друга бира. Или пък че не сте попаднали на кадърен човек, който си върши съвестно работата...
Това ,че ми мирише на газ ,не значи ,че съм мърляч ,а напротив ,ако бях мърляч -нямаше да ми прави впечатление газовото на колата. Това е нашия български манталитет ,всичко да излиза по-евтино. Едно газово ,не е ли фабрично- да е изчислено, да е обезопасено ,да е нагласено , всичко да е направено както трябва - не ми го хвали! Нали уж форума е да си изразяваме мненията ... еее моето е това и няма нужда да ми се нахвърляте ,нито ми бъркате в джоба ,нито вадите парите да ми казвате къде да отиват!
Никой не ти се нахвърля, и аз си изразявам мнението.
Да, повечето шофьори в БГ са мърлячи, особено ако се набара нещо служебно.
Къде видя, че се обръщам лично към теб? Да не си гузен, че тръгваш да се оправдаваш...
Знаеш ли колко струва качествен ГИ, че го обвързваш с манталитета и евтиното?
Спирам, поздрави.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Плюсове и минуси за газта - Кое е по разумно ?
Кое му е минуса,че не се сещам.Освен бутилката в багажника дето заема място?
Аз на бензин няма да карам никога.Трябва да си доста луд да им пълниш гушите на тия от горе на 2.60 срещу 1.16
На моята защо нищо не и прекъсва,не мирише и си върви като на бензин?Може би защото монтажа е както си трябва(а даже съм и с обикновена уредба).
Особено на кола ежедневка да я караш всеки ден на бензин,никога
Аз на бензин няма да карам никога.Трябва да си доста луд да им пълниш гушите на тия от горе на 2.60 срещу 1.16

На моята защо нищо не и прекъсва,не мирише и си върви като на бензин?Може би защото монтажа е както си трябва(а даже съм и с обикновена уредба).
Особено на кола ежедневка да я караш всеки ден на бензин,никога

- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13543
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Плюсове и минуси за газта - Кое е по разумно ?
Bai Sando написа:Кое му е минуса,че не се сещам.Освен бутилката в багажника дето заема място?
Аз на бензин няма да карам никога.Трябва да си доста луд да им пълниш гушите на тия от горе на 2.60 срещу 1.16![]()
На моята защо нищо не и прекъсва,не мирише и си върви като на бензин?Може би защото монтажа е както си трябва(а даже съм и с обикновена уредба).
Особено на кола ежедневка да я караш всеки ден на бензин,никога





Последна промяна от kris11 на Вто 30 юли 2013 8:31, променено общо 1 път.
- Black-diamant
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 14 май 2013 16:06
- Автомобил: Passat B 5.5
- Двигател: 2.0 115hp
Re: Плюсове и минуси за газта - Кое е по разумно ?
От общо 6 коли, които съм имал до момента, 3 са били на газ, със съвременни и скъпи газови инжекциони и уж настроени от прехвалени специалисти. Честно казано, от нито една от тях не бях доволен. Всички вървяха по-слабо от бензина, не реагираше така нервно, каквото и да разправят. Сменях свещите по-често. Адаптациите бяха трудна работа. Появяваха се и някои досадни малки и дразнещи проблемчета, като например с оборотите на празен ход и паленето сутрин. А най-спънатия кон беше 1.8Т на газ. 100 пъти го настройваха, но тази кола на газ вървеше все едно е 90 коня, а на бензин просто полудяваше. Сегашната ми кола пак е на газ, с хубав инжекцион и харчи с 3-4 литра над бензиновия разход, което леко обезсмисля ГИ.
Следващата ми кола определено ще е дизел или бензин, който мога да храня.
Следващата ми кола определено ще е дизел или бензин, който мога да храня.
- Gigabyte
- Мнения: 2857
- Регистриран на: Нед 29 окт 2006 9:08
- Автомобил: neko drugo
- Двигател: vaprosche
- Местоположение: Оряхово / Велико Търнуу
Re: Плюсове и минуси за газта - Кое е по разумно ?
Batko_miro освен ,че повечето шофъори в БГ са мърлячи ,голям процент и от хората("майсторите") ,които монтират ГИ-тата са по-големи мърлячи. Aз като се грижа за моята ,нямам никакви проблеми ,нито с вървеж(настроил съм си ги точно по мой вкус) ,нито с миризма. Единственото място от което може да разбереш ,че колата ми е на газ е от ауспуха и то съвсем доловимо 

-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Плюсове и минуси за газта - Кое е по разумно ?
Газта не може да излиза по-скъпо..Скапан двигател от газ не съм виждал.Някой запушен инжектор или изгоряла бензинова помпа не е скапан двигател.
При тези цени в момента за 10хиляди км си 1000лв напред.Дори да ти се скапе двигателя този 1.6 на б5 надали е повече от 350лв на морга целия.
Всеки си преценява де, колта е да ти върши работа, не ти да и вършиш работа.Важното е да имаш гуми и спирачки и окачване, другото няма квко да му наливаш.В България не караме много, масово хората за 5 години я минат 100хиляди я не.
Стягайте колите да не хлопат и лопат и това е ,бензин ,газ ,масло все тая наливайте нещо и това е.
Заведете семействата си на една почивка вместо да треперите на дъртите кошници да не им стане нещо от газта....
При тези цени в момента за 10хиляди км си 1000лв напред.Дори да ти се скапе двигателя този 1.6 на б5 надали е повече от 350лв на морга целия.
Всеки си преценява де, колта е да ти върши работа, не ти да и вършиш работа.Важното е да имаш гуми и спирачки и окачване, другото няма квко да му наливаш.В България не караме много, масово хората за 5 години я минат 100хиляди я не.
Стягайте колите да не хлопат и лопат и това е ,бензин ,газ ,масло все тая наливайте нещо и това е.
Заведете семействата си на една почивка вместо да треперите на дъртите кошници да не им стане нещо от газта....
- wemadeyou
- Мнения: 82
- Регистриран на: Сря 24 апр 2013 21:12
- Автомобил: Vw Golf 3 1HX
- Двигател: 2.9 VR6 Syncro 190hp
- Местоположение: София
Re: Плюсове и минуси за газта - Кое е по разумно ?
Кадърно настроена газова уредба, та дори и обикновена (с каквато съм аз) не прави абсолютно никакви проблеми. Вървежа си е еднакъв, багажника си е свободен (АГУ-то ми е на мястото на резервната гума), пък който си мрази парите - да си налива бензин колкото ще. Моето мнение за ежедневка е АГУ до гроб ! 

Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 29 госта