пасат B3 греене
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:52
- Автомобил: VW PASAT
- Двигател: 1992
- Местоположение: Вълчедръм
пасат B3 греене
колеги нормално ли е на място пасата ми да държи 95-100 градуса а в движение да поддържа 75-80 най много.Всичко по охладителната система е ново.Двигателя е 1.8 моно 90 коня
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: пасат B3 греене
На газ ли караш?
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:52
- Автомобил: VW PASAT
- Двигател: 1992
- Местоположение: Вълчедръм
Re: пасат B3 греене
на газ карам,но и на бензин е същото
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: пасат B3 греене
Термостата сменен ли е? Нещата ми изглеждат на постоянно отворен термостат. Ако е нов, провери ли го преди да бъде монтиран във вряла вода кога започва да отваря и на колко градуса е напълно отворил?
Прегледай темите за термостат.
Прегледай темите за термостат.
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: Вто 14 ное 2006 12:47
- Автомобил: Беше Passat
- Двигател: EZ 1990
- Местоположение: Варна & Дряново
- Контакти:
Re: пасат B3 греене
И моя на място така загрява бързо и държи висока температура, но като подмине 90 градуса и пуска вентилатора да охлажда!
Последна промяна от VenkoPAS на Пет 02 авг 2013 11:49, променено общо 1 път.
- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Re: пасат B3 греене
svetli_svetli написа:колеги нормално ли е на място пасата ми да държи 95-100 градуса а в движение да поддържа 75-80 най много.Всичко по охладителната система е ново.Двигателя е 1.8 моно 90 коня
Съдейки по моя Пасат, който имах 6 години, сегашните температури и много теми из форума според мен е нормално (макар че би било добре и правилно да си тои на 90 :) ).
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: пасат B3 греене
То ако има проблем е незагряване, а не греене 

- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: пасат B3 греене
Моя пасат държеше на място и по баир 90-95грд, след газта отиде на 95 - 100, но така си го карам
, с тази маска отпред си е чайник, отникъде не може да полъхне към двигателя...По магистрала пада на 80 и не мърда.

-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Сря 08 фев 2012 20:52
- Автомобил: VW PASAT
- Двигател: 1992
- Местоположение: Вълчедръм
Re: пасат B3 греене
Благодаря ви много за мненията.На мен ми казаха майстори че специално фолксвагена си държи високи градуси и по отговорите които ми давате съдя за това че щом не минава 100градуса е добре.Тая В3-ка я имам от два месеца,а преди това карах друга близо 3години пак 1.8 моно 90 коня и май месец на път за софия на витиня има един баир ако го знаете около 14 километра и там ми прегря стария пасат направо дигна 130градуса и изхвърли водата и за това питам че ми е болна тема това греене.Мерси за търпението и за съветите колеги 

- Pet_rov
- Мнения: 4492
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: пасат B3 греене
Зиме, лете, газ, бензин,на място, в движение, с климатик или без, термостата ми държи малко под 90 градуса. Предишният собственик беше сложил неправилно О-пръстена и се наложи смяна. Термостатът ми е Бер и мисля, че за моя модел отваря на 89 градуса.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: пасат B3 греене
На В3 и В4 термостатите работят на 87* като компромис може да се сложи на 84*. За да свалиш малко работната температура. Ако всичко е наред не би трябвало да имаш проблеми със греене. Еле па ако има и климатик моя градско не може да стигне 90* на 39* околна седи малко под 90* а перките лющят яко на втора степен заради климатика.
-
- VW експерт
- Мнения: 13409
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: пасат B3 греене
znainainai написа:На В3 и В4 термостатите работят на 87* като компромис може да се сложи на 84*. За да свалиш малко работната температура. Ако всичко е наред не би трябвало да имаш проблеми със греене. Еле па ако има и климатик моя градско не може да стигне 90* на 39* околна седи малко под 90* а перките лющят яко на втора степен заради климатика.
А защо на втората степен?
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: пасат B3 греене
С климатика не тръгват ли на първа степен 

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: пасат B3 греене
с климатика тръгва 1-ва степен,ама ако налягането на фреона мине 17 атмосфери, тръгва 2-ра степен. При температура над 30-35 градуса,2-ра степен не спира почти изобщо :)
Термостата започва да отваря на 87 градуса,ама е напълно отворил чак на 102 градуса. Реално чак на 102 градуса има пълен дебит на охл. течност през радиатора. 95-6 градуса им е нормалната температура (за бензиновите,печките не минават 90 почти никога).
Обикновено причините да греят повечето В3 и В4 се свеждат до мърлящината на собствениците :
1. всеки подценява пластмасовата маска на В3, която е под бронята...да де ама тя е основния въздухозаборник за радиатора и ако не си е на мястото или пък е счупена, въздуха не постъпва по цялата пита на радиатора и не охлажда добре (дори перките да си въртят).Има огромно значение тази маска да е като хората (моята като я смених,разбрах за какво иде реч).
2. никой почти никога или дори никога, не си е почиствал питата на радиатора - става дума за механично измиване отвън. При В3 се сваля маската с фаровете + пластмасовия въздухозаборник пред радиатора,при В4 се сваля решетката отгоре и предната броня. По питата на радиатора полепва прах,който пречи на топлоотдаването на метала към въздуха и съответно се губи ефекта на охлаждането. Ако колата има и климатик,става още по-зле,защото между двата радиатора се събира гняс и мизерия,а и има две пити,които да се лепят с прахоляк и мизерия. Решението е доста простичко - водоструйка и качествено миене (поне 2 пъти трябва да се мине питата от край до край,за да падне мизерията).
След това ако термостата и водната помпа са изправни и системата не е в ръжда и боклуци вътре, Пасат-а няма да мине 95 градуса никога повече.

Термостата започва да отваря на 87 градуса,ама е напълно отворил чак на 102 градуса. Реално чак на 102 градуса има пълен дебит на охл. течност през радиатора. 95-6 градуса им е нормалната температура (за бензиновите,печките не минават 90 почти никога).
Обикновено причините да греят повечето В3 и В4 се свеждат до мърлящината на собствениците :
1. всеки подценява пластмасовата маска на В3, която е под бронята...да де ама тя е основния въздухозаборник за радиатора и ако не си е на мястото или пък е счупена, въздуха не постъпва по цялата пита на радиатора и не охлажда добре (дори перките да си въртят).Има огромно значение тази маска да е като хората (моята като я смених,разбрах за какво иде реч).
2. никой почти никога или дори никога, не си е почиствал питата на радиатора - става дума за механично измиване отвън. При В3 се сваля маската с фаровете + пластмасовия въздухозаборник пред радиатора,при В4 се сваля решетката отгоре и предната броня. По питата на радиатора полепва прах,който пречи на топлоотдаването на метала към въздуха и съответно се губи ефекта на охлаждането. Ако колата има и климатик,става още по-зле,защото между двата радиатора се събира гняс и мизерия,а и има две пити,които да се лепят с прахоляк и мизерия. Решението е доста простичко - водоструйка и качествено миене (поне 2 пъти трябва да се мине питата от край до край,за да падне мизерията).
След това ако термостата и водната помпа са изправни и системата не е в ръжда и боклуци вътре, Пасат-а няма да мине 95 градуса никога повече.

- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: пасат B3 греене
За тези, които не знаят аз съм с Б4, 1.8, 90 к.с. Вярно, че има известна разлика в броните и маските на двата иначе почти напълно идентични модела. При тези летни температури, моят двг. поддържа около 90 гр. дори без да е вкл. климатика. При натоварване стига до около 94-95, вентилаторите си свършват работата и след това си пада пак на 90. При продължително спускане на скорост ми пада на около 85-86 гр.
При изправна охл. система не би трябвало да се проявяват температурните амплитуди описани от автора на темата.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 36 госта