Dare_16V_9A написа:Колега аз съм със конзола от 3ка във 2ка кормилния прът си остава от 2ка!ако имаш интерес имам конзола за 2ка със съединител за помпа без да преправяш ако имаш интерес може да ти я снимам и да се договорим
Ами как се справи с проблема със стърчащата спирачка?Аз мислех да резна лоста на сервото за да се прибере малко, защото като натисна педала до долу(до средата), стои така както преди си стоеше 2-ковия, без да е натиснат?
 
			   






 , но както казваш ти ще си сложа двойковия прът, но трябва да измисля захващането долу.Или да сложа от 3-ката но да преместя планката която го държи за педалите малко по нагоре, за да иде по-надолу целия прът, но пък горе пак трябва да импровизирам
 , но както казваш ти ще си сложа двойковия прът, но трябва да измисля захващането долу.Или да сложа от 3-ката но да преместя планката която го държи за педалите малко по нагоре, за да иде по-надолу целия прът, но пък горе пак трябва да импровизирам   . Чудя се пой е по-удачния вариант?
. Чудя се пой е по-удачния вариант?   Ама с пръта от 3-ката ще имам поне една екстра във колата, ще мога да си го регулирам на височина
 Ама с пръта от 3-ката ще имам поне една екстра във колата, ще мога да си го регулирам на височина  



 
 
