
Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Мислил съм разбирасе,но това ще стане през зимния сезон когато ще си правя нов "подкован" мотор. 

- Иво Нейчев
- Мнения: 84
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 22:06
- Автомобил: VW Golf Mk4
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: Балчик
- Контакти:
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Много добра кола днес видях как варви. Какви коне е сега?
- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Последно беше 210 к.с на колела и ще си остане беше.
В момента колата е в това състояние.




Този мотор се изхвърля,защото почна да ме дразни сериозно.Все още не е отворен блока да видя какво съм строшил този път,но не е реално мотор на 2000 км от основен ремонт да си изхвърли маслото през маркуча на картерната вентилация.Съмняваме се за счупен/счупени сегменти,а уж маркови сложихме Колбен-шмид
Прецених,че няма смисъл да продължавам да развивам този мотор и за това ще бъде заменен пак с TDI,но този път кода ще е ASZ
Агрегата е наличен вече,с всичко необходимо да запали,новото турбо и то е налично,остава само съединитела да пристигне.
В момента колата е в това състояние.




Този мотор се изхвърля,защото почна да ме дразни сериозно.Все още не е отворен блока да видя какво съм строшил този път,но не е реално мотор на 2000 км от основен ремонт да си изхвърли маслото през маркуча на картерната вентилация.Съмняваме се за счупен/счупени сегменти,а уж маркови сложихме Колбен-шмид

Прецених,че няма смисъл да продължавам да развивам този мотор и за това ще бъде заменен пак с TDI,но този път кода ще е ASZ

Агрегата е наличен вече,с всичко необходимо да запали,новото турбо и то е налично,остава само съединитела да пристигне.
- Adrian-AAA
- Мнения: 1319
- Регистриран на: Съб 10 мар 2007 21:07
- Автомобил: Golf 2 and 3
- Двигател: AAA and AFN
- Местоположение: София(BG)/Lübeck(DE)
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Вероятно сегментите не са успели да се адаптират с надува 

- Vantage
- Мнения: 200
- Регистриран на: Съб 25 дек 2010 13:40
- Автомобил: Golf R 2017
- Двигател: Variant 4motion
- Местоположение: София
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
И какво сега, ще се задоволиш със 131 коня ли... ? 

- Fearless
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:22
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AZD
- Местоположение: София
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Е той си е написал,че и ново турбо чака...няма как да са 131 коня 

- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Adrian-AAA написа:Вероятно сегментите не са успели да се адаптират с надува
Надува не е бил кой знае къв,малко над 2 бара

Vantage написа:И какво сега, ще се задоволиш със 131 коня ли... ?
Който ме познава по-добре знае,че аз сток кола не съм карал,а и не смятам да карам.Виж 131 коня са ми напълно достатъчни,а и не са не постижими за мощност на 1 колело


-
- Мнения: 359
- Регистриран на: Нед 05 апр 2009 15:45
- Автомобил: Golf3
- Двигател: TDI AFN
- Местоположение: Троян
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
От доста отдавна съм фен на колата,ще се радвам да видя какво ще сътвориш с тази платформа,след като видях какво направи от AFN-a :) Поздрави и успех 

- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
С инсталацията как я мислиш работата?таблото?ако се препънеш някъде звънкай ще помагам за два дни тряя си готов с инсталациите :)
- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Точно теб имах впредвид като жокер,ако се препънем някъде с кабелаците.
Какъв е проблема с таблото?

Какъв е проблема с таблото?
- jelevbg
- Мнения: 497
- Регистриран на: Чет 19 фев 2009 17:42
- Автомобил: Golf III
- Двигател: AHU 1997
- Местоположение: Карнобат
- Контакти:
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
До драга в Сливен готова ли ще е и ще идваш ли :)
Много ме радва печката успех
Много ме радва печката успех

- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Надявам се да съм готов,все пак има 2 месеца до тогава.
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Драма с таблото няма вупроса ми беше дали оставаш с 3ковото
Динамото трябва да е от 3ка
Кабелите как мислиш да ги правиш аз омесих двете инсталации и никъде не личи нищо всичко става заводско режеш буксата на твоята инсталация и навързваш 4ковата за 3ковата без да махаш нищо исключително лесно става
Динамото трябва да е от 3ка
Кабелите как мислиш да ги правиш аз омесих двете инсталации и никъде не личи нищо всичко става заводско режеш буксата на твоята инсталация и навързваш 4ковата за 3ковата без да махаш нищо исключително лесно става
- GTI_16VT
- Мнения: 275
- Регистриран на: Чет 14 фев 2008 22:41
- Автомобил: 1997 Golf mk3 20 Jahre
- Двигател: 300+ whp TDI
- Местоположение: Варна
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Точно така ми каза и Вальо(той ще вързва кабелите).Инсталацията на мотора ще се добави към тази на колата.Излишното се маха,ще си карам с тройковото табло.На това най-много държа.
А защо се ползва старото динамо?
А защо се ползва старото динамо?
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Mk 3 jubi GTI-----jubi TDI
Диодните блокове на двете динама са различни и работят по различна схема едното динамо пускаше плюс към таблото другото връщаше минус нещо такова беше
А относно инсталацията вътре в коша съм я надил само под акумулатора а буксите на дебитомера и Н75 само ги пренаредих според новата схема ако случайно нещо изникне пиши насрещам съм дори да разглобя моята пак :)
Аз обаче нещо не разбрах ползваш и двете инсталации нали?снаждаш захранването на новия комп от оригиналната ти инсталация и махаш само буксата за ГНПто всичко друго си остава оригиналното и като вдигнеш капака ахваш от учудване че има оригинално Г3 с PD
А относно инсталацията вътре в коша съм я надил само под акумулатора а буксите на дебитомера и Н75 само ги пренаредих според новата схема ако случайно нещо изникне пиши насрещам съм дори да разглобя моята пак :)
Аз обаче нещо не разбрах ползваш и двете инсталации нали?снаждаш захранването на новия комп от оригиналната ти инсталация и махаш само буксата за ГНПто всичко друго си остава оригиналното и като вдигнеш капака ахваш от учудване че има оригинално Г3 с PD
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта