Ето че настъпи деня в който най-накрая оползотворявам регистрацията си в форума.
Малко ще представя себе си тогава ще ви запозная и с моя проблем.
Млад момък съм на има няма 17 години, но уви хормона на тУнера ме удари по-рано и от пубертета. Все тая, това са генетични промени за които никой не е виновен! :D
Взехме една колица - Chevrolet Aveo Hatchback - сравнително нова - 2006 (тук мрънках понеже исках Golf 4/5 или Бора, но за напред не е късно.
Почнах да стягам лека полека - пастирания окачвания спойлерче тук там затъмняване интериор музики и стигнах до джанти. Целта ми бяха въпросните Rh CUP с борд - именно 7J а не 9! Както и да е потърсих джанти и намерих едни. Взех ги. Джантите са със следните параметри - 15 инчови 7J борд ET50 - тук дойде реда и на фланците - 20 мм преходни!
Реших да не разширявам стъпката и да сложа джантите без фланци, но уви - отпред колата отказа категорично да тръгне без фланец - джантата опираше в апарата!
Прежалих се - сложих фланците отпред работата заспа. Дойде ред на задните колела - Сложих джантите там със фланци, но проблема пред който се изправих бяха именно веждите - щяха да опират ако кача някой отзад или мина през неравност. Временно оставих колата с фланци отпред, а отзад БЕЗ.
Въпроса ми е Проблем ли ще е ако стъпката на предните колела е по широка от задните - няма ли да се получи някакъв дисбаланс в завой т.е няма ли по тясната задница да тръгва по лесно ? Другия ми въпрос е дали мога да сложа шайби вместо фланци които шайби да не са 20 мм, а ми допустимите 5мм дебелина отред и отзад- така че да получа ефекта на еднаквата втъпка отред и отзад без разлика в габаритите на мостовете ? Това ми са питанията колеги! Как да постъпя в този случай - .. вариянта с огъването отзад го знам, но засега предпочитам да не нарушавам структурата на автомобила перманентно! Лека вечер
