Смяна на глава на Golf 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
100Yan
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 21:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Смяна на глава на Golf 3

Мнениеот 100Yan » Чет 07 дек 2006 21:37


Здравейте,

Наскоро се наложи да правя "голям" ремонт на колата - Golf 3, 1.8 GT, 1994г. и цените, които ми предложи майстора ми се струват доста високи. Ако може да споделите мнение/опит ще съм много благодарен.

Труд, смяна на сегменти и биелни лагери - 380 лв.
Глава (на старо) - 280 лв.
Гарнитура капак клапани - 32 лв.
Гарнитура глава - 36 лв.
Гарнитура картер - 18 лв.
Гарнитура изпускателени колектори - 4x4.40 лв.
Гарнитура всукателни колектори - 1x 7.60l лв.
Гумички клапани - 8x1l лв.
Семеринг разпределителен вал - 1x7.20 лв.
O-пръстени - 3x2.50 лв.
Основни лагери - 72l лв.
Биелни лаери - 56 лв.
Комплект сегменти - 158 лв.
Антифриз - 15 лв.
Масло - 48 лв.
Маслен филтър - 11 лв.

Благодаря предварително.




Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Чет 07 дек 2006 23:27


:shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock :shock

Ако говориш за ABS мотора /1.8 моно 90 к.с./ направо се опитва /или вече те е/ изгърбил. Става дума за частите, работата е горе долу добре при положение че това си е почти основен ремонт.
774 лв по твойте сметки без труда.
Труд, смяна на сегменти и биелни лагери - ххх лв.
Глава (на старо) - има ги и по 200 лв.
Гарнитура капак клапани - 28 лв гумена, 5 лв. коркова
Гарнитура глава - 30 лв.
Гарнитура картер - 9.80 лв.
Гарнитура изпускателени колектори - 4x ~ 3 лв.
Гарнитура всукателни колектори - 1x ~ 6 лв.
Гумички клапани - 8x1l лв.
Семеринг разпределителен вал - 1x6.30 лв.
O-пръстени - 3x2.010 лв.
Основни лагери - 65l лв.
Биелни лаери - 40 лв.
Комплект сегменти - 108 лв.
Антифриз - 15 лв.
Масло - 40 лв.
Маслен филтър - 7 лв.

По мойте сметки около 580 лв.

200 кинта разлика не са малко.

Защо пък и лагери и сегменти и глава ще правиш тоя мотор требе да е хептем умрел.


100Yan
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 21:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 100Yan » Чет 07 дек 2006 23:51


Мда, за 1.8 моно става въпрос. Почна да връща масло във резервоара за антифриз и да губи мощност. Не разбирам много от двигатели, за лагерите каза че били за смяна.

Мерси за отговора!


mehanic
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mehanic » Пет 08 дек 2006 8:19


Защо ще сменява главата на тая кола,майсторчето?


Потребителски аватар
mmdim
Мнения: 41
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mmdim » Пет 08 дек 2006 8:53


Да бе, задължително ли е да сменя глава само защото смесва масло с антифриз?
Аз съм имал подобен проблем на друга кола и се разминах само със шлайфане на глава. Мисля струва около 20 лв.
Ако главата е спукана обаче ще се наложи да сменяш.


Потребителски аватар
dready
Мнения: 1844
Регистриран на: Сря 25 май 2005 19:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dready » Пет 08 дек 2006 9:33


Аз имах същия проблем ,оказа се че главата е здрава.Оказа се ,че гарнитурата е заминала ,но пък буталата бяха задрали.На мен ми излезна 1800 лева всичко.Но смених където квото имаше за смяна.И не виждам дали ще шлайфаш главата.Аз лично шлайфах всичко глава ,цилиндрите ,блока и вала.Дано не се окаже същото.


100Yan
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 21:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 100Yan » Съб 09 дек 2006 16:33


Главата беше пукната и трябваше да се смени. Ако я бях карал още малко в старото и състояние и бутала трябваше да сменям.
Доколкто разбирам цените доста варират от майстор до майстор, въпреки че частите са стандартни и не би трябвало да имa драстични разлики в техните цени.


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Съб 09 дек 2006 19:18


За частите хвани някой колега който ползва отстъпка в големите магазини като Ауто + например ,отстъпката не е малка особено на голяма сума !За труда ако питаш мен дай разликата която ще спечелиш от частите на майстор който знае какво прави и го е правил и друг път ,защото да не стане "Аман от майстори"!Успех дано се утървеш с по-малко разходи!


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Съб 09 дек 2006 23:31


100Yan написа:Доколкто разбирам цените доста варират от майстор до майстор, въпреки че частите са стандартни и не би трябвало да имa драстични разлики в техните цени.

Ами човек в прав текст ти го казвам - товарят те.
Другия вариант е да са някакви супер оригинални части.
Последните месеци съм отворил 4-5 мотора и цените които съм ти дал са за читави части - Колбеншмидт, Виктор Рейнц. Освен това както казват колегите може да се вземе и с отстъпка.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 89 госта