Здравейте,
Наскоро се наложи да правя "голям" ремонт на колата - Golf 3, 1.8 GT, 1994г. и цените, които ми предложи майстора ми се струват доста високи. Ако може да споделите мнение/опит ще съм много благодарен.
Труд, смяна на сегменти и биелни лагери - 380 лв.
Глава (на старо) - 280 лв.
Гарнитура капак клапани - 32 лв.
Гарнитура глава - 36 лв.
Гарнитура картер - 18 лв.
Гарнитура изпускателени колектори - 4x4.40 лв.
Гарнитура всукателни колектори - 1x 7.60l лв.
Гумички клапани - 8x1l лв.
Семеринг разпределителен вал - 1x7.20 лв.
O-пръстени - 3x2.50 лв.
Основни лагери - 72l лв.
Биелни лаери - 56 лв.
Комплект сегменти - 158 лв.
Антифриз - 15 лв.
Масло - 48 лв.
Маслен филтър - 11 лв.
Благодаря предварително.
Смяна на глава на Golf 3
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:


















Ако говориш за ABS мотора /1.8 моно 90 к.с./ направо се опитва /или вече те е/ изгърбил. Става дума за частите, работата е горе долу добре при положение че това си е почти основен ремонт.
774 лв по твойте сметки без труда.
Труд, смяна на сегменти и биелни лагери - ххх лв.
Глава (на старо) - има ги и по 200 лв.
Гарнитура капак клапани - 28 лв гумена, 5 лв. коркова
Гарнитура глава - 30 лв.
Гарнитура картер - 9.80 лв.
Гарнитура изпускателени колектори - 4x ~ 3 лв.
Гарнитура всукателни колектори - 1x ~ 6 лв.
Гумички клапани - 8x1l лв.
Семеринг разпределителен вал - 1x6.30 лв.
O-пръстени - 3x2.010 лв.
Основни лагери - 65l лв.
Биелни лаери - 40 лв.
Комплект сегменти - 108 лв.
Антифриз - 15 лв.
Масло - 40 лв.
Маслен филтър - 7 лв.
По мойте сметки около 580 лв.
200 кинта разлика не са малко.
Защо пък и лагери и сегменти и глава ще правиш тоя мотор требе да е хептем умрел.
- dready
- Мнения: 1844
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 19:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Аз имах същия проблем ,оказа се че главата е здрава.Оказа се ,че гарнитурата е заминала ,но пък буталата бяха задрали.На мен ми излезна 1800 лева всичко.Но смених където квото имаше за смяна.И не виждам дали ще шлайфаш главата.Аз лично шлайфах всичко глава ,цилиндрите ,блока и вала.Дано не се окаже същото.
- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
За частите хвани някой колега който ползва отстъпка в големите магазини като Ауто + например ,отстъпката не е малка особено на голяма сума !За труда ако питаш мен дай разликата която ще спечелиш от частите на майстор който знае какво прави и го е правил и друг път ,защото да не стане "Аман от майстори"!Успех дано се утървеш с по-малко разходи!
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
100Yan написа:Доколкто разбирам цените доста варират от майстор до майстор, въпреки че частите са стандартни и не би трябвало да имa драстични разлики в техните цени.
Ами човек в прав текст ти го казвам - товарят те.
Другия вариант е да са някакви супер оригинални части.
Последните месеци съм отворил 4-5 мотора и цените които съм ти дал са за читави части - Колбеншмидт, Виктор Рейнц. Освен това както казват колегите може да се вземе и с отстъпка.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 89 госта