Голф 4 2.3-проблем с вакуумите.Помощ
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пон 08 ное 2010 17:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Голф 4 2.3-проблем с вакуумите.Помощ
Колеги хванах се да си оправя Голфа,защото определено има проблем с ЕГР-а.Модела е АГЗ.Разглобих всичко необходимо,свалих ЕГР-а и го почистих в ултразвукова вана.Всичко върви по план,но като погледнах как са вързани вакуумите обезумях.сега разкачих всичките маркучета и клапана за налягането и си извадих схема от официалната страница,но се оказа че тя не е пълна и на мене ми трябва по пулна схема която да включва и ЕГР-а.Някой ако може да помогне ще съм му адски благодарен.Мерси предварително
- tehniiik
- Мнения: 96
- Регистриран на: Пет 16 яну 2009 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: Голф 4 2.3-проблем с вакуумите.Помощ
prelude_power написа:Колеги хванах се да си оправя Голфа,защото определено има проблем с ЕГР-а.Модела е АГЗ.Разглобих всичко необходимо,свалих ЕГР-а и го почистих в ултразвукова вана.Всичко върви по план,но като погледнах как са вързани вакуумите обезумях.сега разкачих всичките маркучета и клапана за налягането и си извадих схема от официалната страница,но се оказа че тя не е пълна и на мене ми трябва по пулна схема която да включва и ЕГР-а.Някой ако може да помогне ще съм му адски благодарен.Мерси предварително
Колега ти на кое викаш ЕГР.На този двигател не ми е известно да има такова нещо.
Ако имаш предвид клапана ,който е точно под пласмасовия колектор той е за вкарване на свеж въздух в изпускателната система през главата ,за бързо подгряване на катализатора.Трябва да имаш един пластмасов гофриран маркуч който влиза в него и е свързан към помпа за въздух, която се включва само на студен двигател и работи като прахосмукачка.
Вакумът е свързан към един електрически клапан по нагоре и с тетка се разклонява към втори електрически клапан който управлява променливата геометрия в всмукателния колектор има и буренце за вакум което е до масления филтър то също е свързано с системата и е възможно да имаш теч там.
Та въпросния клапан който споменаваш не е EGR а мисля че се нарича secondary air injection valve.

Въпросния клапан има функцията да отваря само когато помпата работи , а когато е затворен спира изгорелите газове да не върнат в помпата и възстановява херметичността на изпускателната система.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта