Голф 4 2.3-проблем с вакуумите.Помощ

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
prelude_power
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 08 ное 2010 17:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Голф 4 2.3-проблем с вакуумите.Помощ

Мнениеот prelude_power » Вто 06 авг 2013 10:39


Колеги хванах се да си оправя Голфа,защото определено има проблем с ЕГР-а.Модела е АГЗ.Разглобих всичко необходимо,свалих ЕГР-а и го почистих в ултразвукова вана.Всичко върви по план,но като погледнах как са вързани вакуумите обезумях.сега разкачих всичките маркучета и клапана за налягането и си извадих схема от официалната страница,но се оказа че тя не е пълна и на мене ми трябва по пулна схема която да включва и ЕГР-а.Някой ако може да помогне ще съм му адски благодарен.Мерси предварително




Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6245
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 2.3-проблем с вакуумите.Помощ

Мнениеот DoH_KuXoT » Вто 06 авг 2013 10:56


това върши ли работа ?
Прикачени файлове
untitled.JPG


Потребителски аватар
tehniiik
Мнения: 96
Регистриран на: Пет 16 яну 2009 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: Голф 4 2.3-проблем с вакуумите.Помощ

Мнениеот tehniiik » Вто 06 авг 2013 14:56


prelude_power написа:Колеги хванах се да си оправя Голфа,защото определено има проблем с ЕГР-а.Модела е АГЗ.Разглобих всичко необходимо,свалих ЕГР-а и го почистих в ултразвукова вана.Всичко върви по план,но като погледнах как са вързани вакуумите обезумях.сега разкачих всичките маркучета и клапана за налягането и си извадих схема от официалната страница,но се оказа че тя не е пълна и на мене ми трябва по пулна схема която да включва и ЕГР-а.Някой ако може да помогне ще съм му адски благодарен.Мерси предварително


Колега ти на кое викаш ЕГР.На този двигател не ми е известно да има такова нещо.
Ако имаш предвид клапана ,който е точно под пласмасовия колектор той е за вкарване на свеж въздух в изпускателната система през главата ,за бързо подгряване на катализатора.Трябва да имаш един пластмасов гофриран маркуч който влиза в него и е свързан към помпа за въздух, която се включва само на студен двигател и работи като прахосмукачка.
Вакумът е свързан към един електрически клапан по нагоре и с тетка се разклонява към втори електрически клапан който управлява променливата геометрия в всмукателния колектор има и буренце за вакум което е до масления филтър то също е свързано с системата и е възможно да имаш теч там.
Та въпросния клапан който споменаваш не е EGR а мисля че се нарича secondary air injection valve. :beer
Въпросния клапан има функцията да отваря само когато помпата работи , а когато е затворен спира изгорелите газове да не върнат в помпата и възстановява херметичността на изпускателната система.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта