Здравейте,
плюса на зумера се захваща в предпазител номер 8 - това е предпазител за къси светлини, а минуса се захваща за маса - от първата снимка се вижда добре къде са захванати жиците - прилагам отново снимката.
Маста може да е всяка друга маса, но мисля че където съм я захванал аз е най удобно. При тази схема на свързване зумера писука само когато колата е на къси и се изключи от контакт. Т.е. след като загасите двигателя и сте забравили късите зумера писука. Оригиналният зумер писука дори и ако колата е забравена на габарити, но това според мен е излишно, защото не съм чувал някой да си ползва габаритите за нещо. Има още една особенност за хората с имобилзайзери - когато имобилайзера е активиран (специално за моята аларма- Българска е) не се включва зумера, но в общият случай след шофиране гасите двигателя, забравяте късите и зумера си писка, т.е. имобилайзера на повечето аларми не се активира веднага щом изключите от контакт, пък и зависи как е свързана алармата и типът аларма.[/img]