градско - 11-15 зависи къде и как я караш
извън градско - 9-11 зависи колко човека и от десния крак
. Рударци-София всеки ден и после малко из центъра и пак обратно дава следните резултати: 20 лв / 1,17 лв. литър газ = 17,094 литра. изминати километри 140 с +/- 10 км ,но зависи колко и какви настъпвания се правят
. Та значи разход 12,21 литра/100 км. Извънградско не съм я пробвал само но е със сигурност под 10/100. Това го забелязах след като покарах предимно по магистрала Люлин и към Дупница!Сега предстои ходене до морето и ще споделя как е разхода и само извън града. Колата е Пасат 1,8Т 2001 с чип +190 коня.

tranceaddict написа:Колеги, дойде време и аз да напиша колко лапа моята колица! Все засичам празно -празно и все не мога да докарам разход 10/100 смесено каране. Рударци-София всеки ден и после малко из центъра и пак обратно дава следните резултати: 20 лв / 1,17 лв. литър газ = 17,094 литра. изминати километри 140 с +/- 10 км ,но зависи колко и какви настъпвания се правят
. Та значи разход 12,21 литра/100 км. Извънградско не съм я пробвал само но е със сигурност под 10/100. Това го забелязах след като покарах предимно по магистрала Люлин и към Дупница!Сега предстои ходене до морето и ще споделя как е разхода и само извън града. Колата е Пасат 1,8Т 2001 с чип +190 коня.

Lonely-Wolf написа:Не мога да не се похваля,нема такъв разход! Хасково-Монтана междуселското съм карал 90-100км/ч,магистралата 100-120км/ч през целия път с климатик. Заредени 31л газ изминати 360км разход 8.61л/100км(празно-празно)средната по борд е 84км/ч
.Излиза,че климатика ми е вдигнал 0.7л/100км,температурата по пътя беше 33-35 градуса,климатроника беше на 21гр.
p.s И за да бъда още по изчерпателен бяхме 2 човека,гумите са 205/55/16
Още подробности около ТАП-чето.
След като дадох по-агресивни градуси на ниските от 3 преместих на 4 коефициент колата живна малко и даде приличен разход, който предполагам може да слезе и още надолу.
Изминах 259км, от които 90 извънградско с 25.3л газ. По моите сметки излиза9.7/100км, като преобладава градското каране. Ето и методиката ми, която коментирах днес с Румен по телефона и считам, че е вярната.
На извънградско направих малко проби с тройника и установих положението му, когато колата вече е скопена - вдига едвам 100 км/ч на 4-та предавка (70к.с. карбуратор с 5 скорости). След това отвих малко - около оборот и на двата болта на тройника. Воала - колата литна, без проблем разви 120 и отгоре на 4та предавка. Оставих така настройката, като карах с коефициент 3 в ниските. Два дни по-късно в обратна посока реших да пипна малко аванса като вдигна с единица - т.е. 4 в ниските. Определено автомобилът живна и това се усети доста ясно. Върви и потегля с по-малко газ.
Сега дадох коефициент 5 в ниските и заредих газ отново, като ще засека пак колата. С всяко вдигане на коефициента динамиката се подобрява. Румен ме посъветва поетапно да вдигам до момента, в който не се усети влошаване на динамиката, като смятам да послушам съвета му.
Конструктивно двигателят ми е с обем 1.6литра и мощност само 70 к.с., предполагам дължаща се на това, че е поразреден малко (9:1 степен на сгъстяване) и на катализатора в съчетание с гениалната инженерна мисъл 2ЕЕ наричана още "Екотроник"(това е карбуратор със стъпков мотор, ламбда сонда и ел.управление, почти като моноинжекцион). Склонен съм да се съглася с Румен, че на такива мотори в ниските им е нужно, колкото може повече предварение, за да живнат малко и да имат що-годе приличен разход при по-разумно шофиране.
До момента смея да кажа, че ТАПчето покри очакванията ми, а те бяха доста големи. Ще продължавам да тествам и пробвам нещата, докато достигна до златната среда или една идея по-добре от нея.


Bai Sando написа:За Румен от тази тема ли става въпрос?
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=167138
Тва чудо при моя мъртвец ще тръгне ли,че и без това е муден в ниските, а не мога да му въртя делкото
tubleron написа:Не мога да се начудя на някои хора от какво се оплакват. Голф 1.8 75 коня 92 год. На Газ: Градско 80-100 км. в час-18на100. Извънградско 140-160км. в час-14на100 -добре ли е
Аз не се оплаквам, просто винаги оптимизирам или поне се старая, когато имам възможност да опитам.Върни се в “Автогазови уредби”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта