въпрос за пасат 1.8 синхро
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Нед 13 фев 2005 22:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
въпрос за пасат 1.8 синхро
може ли да се изключи задния диференциал
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- tatenceto
- Мнения: 781
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
те това му е хубавото на синхрото не върти гуми а те рита отзад и само газ няма електроника по старите но за новите несъм сигурен а този маистор му кажи сега да ти даде 400 за диференциала и от твоя пост разбирам че му няма нищо на диференциала карай си спокоино и не му мисли а ко искаш да въртиш гуми само на сняг и кал но ще се въртят и 4те 

- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
преди диференциала иам един вискозен съединител който следи дали има разлика във въртенето на предните и задните колела.
демек най просто казано ако си караш по равно с постоянна скорост-той не е задействан, защото предните колела се въртят със същата скорост с каквато и задните.
ако тръгнеш обаче да пилиш гуми предния мост завърта кардана рязко и задния изостава-не се върти изобщо-в резултат вискомуфата блокира и завърта задния мост стремейки се да изравни неговото въртене с това на предния мост. т.е. преразпределя усилието.
така че ако искаш да въртиш гуми със синхро-ще ти се наложи да завъртиш и четирите. няма друг начин ако всичко си бачка както трябва.
мерцедес 4motion има електроника на тая въпросна вискомуфа за да я кара да пуска по малко в завоите...абе сложно е за обяснение-най големия минус на вискомуфата е че независимо какво става тя се опитва да изравнява ъгловите скорости-демек не е като торсена а е по кьопава...
абе отплеснах се-нямаш електроника накратко и нямаш шанс да пилиш предни гуми!
колата винаги ще се изстрелва-това й е идеята.
всичко си ти бачка нормално и си имаш един резервен вискосъединител-честито...
дано си разбрал...
демек най просто казано ако си караш по равно с постоянна скорост-той не е задействан, защото предните колела се въртят със същата скорост с каквато и задните.
ако тръгнеш обаче да пилиш гуми предния мост завърта кардана рязко и задния изостава-не се върти изобщо-в резултат вискомуфата блокира и завърта задния мост стремейки се да изравни неговото въртене с това на предния мост. т.е. преразпределя усилието.
така че ако искаш да въртиш гуми със синхро-ще ти се наложи да завъртиш и четирите. няма друг начин ако всичко си бачка както трябва.
мерцедес 4motion има електроника на тая въпросна вискомуфа за да я кара да пуска по малко в завоите...абе сложно е за обяснение-най големия минус на вискомуфата е че независимо какво става тя се опитва да изравнява ъгловите скорости-демек не е като торсена а е по кьопава...
абе отплеснах се-нямаш електроника накратко и нямаш шанс да пилиш предни гуми!
колата винаги ще се изстрелва-това й е идеята.
всичко си ти бачка нормално и си имаш един резервен вискосъединител-честито...
дано си разбрал...
- Rado
- Мнения: 144
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
WDW написа:Аз като купувах Моята се колебаех между нея и едно синхро,но после ми казаха,че се скапвало на 150 хил. и нямало никакви части за него !
А ето сега виждам,че си намерил всичко "само" за 400 кинта !!!
Да бях си взел синхрото !!!!
абе синхрото си е добро тоя дето ти го е казал му кажи да си е......М....
Нищо не разбират ас купих наскоро един Голф синхро ела да видиш как копа по Плана планина А е на поне 500.000 километра нищо му няма
ТОВА СА МИТОВЕ
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ktamen и 49 госта