Спешно моля за помощ! След цял ден в ЮнитрейдХ, РЕШЕНО

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Пет 08 дек 2006 0:02


astragt написа:Гледам някакъв много странен бушон имам в близост до акумулатора и още не мога да открия за какво е, но определено не е заводски според мен, но колата така си дойде от Италия.
Като цяло лошо :(

Да не е захранването за музиката която е имала колата?




Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Пет 08 дек 2006 9:18


angell написа:давай я ще пробваме с моя комп. + е с чип и ако тръгне поне ще се покефиш


Супер си Angell!!!!!!!
Мерси много за готовноста ти да помогнеш, малко хора биха си насваляли такива елементи от колата за да направят услуга на някой.

Онзи ден след като ми беше писал, неможах да мина, че в офиса нещо се закучи и седях до късно.
Ще ти звънна следобяд да се разберем кога ще ти е удобно. Ако ти е по-удобно през деня, няма проблеми да мина. Ако искаш може и уикенда.

БЛАГОДАРЯ!!!!!!!!!!!!!!!!


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Пет 08 дек 2006 9:19


IvoG написа:
astragt написа:Гледам някакъв много странен бушон имам в близост до акумулатора и още не мога да открия за какво е, но определено не е заводски според мен, но колата така си дойде от Италия.
Като цяло лошо :(

Да не е захранването за музиката която е имала колата?


Еййй вярно, че имаше такъв вариант. Ще взема да го махна да видя ко ще стане.


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Съб 09 дек 2006 20:07


Така, утре ще пробваме с комп. на Angell да видим какво ще е развитието.
Случи ми се нещо много странно на няколко пъти вече:
След продължително време юркане примерно вчера на Витиня посока софия-правец я натиснах и колата както вървеше в един момент спря все едно си дрхъпнал крака от газта и е на моторна спирачка и се чува супер странен шум от към ауспусите, някво свистене много странно, минавам на бензин - същото, върнах газта изчаках няколко секунди натискам пак педала и колата тръгва все едно нищо не се е случило. Днес на връщане отново на витиня я пробвах с много газ около 150км/ч и в един момент пак същото, но този път въобще не искаше да върви, направо си сираше. Спрях в авариината лента, опитвам се да я изфорсирам, от ауспух и то някъде под предните седалки се чува яко свистене, изгасих я колата, паля след 30 секунди и нищо, все едно не е имало никъв проблем. Възможно ли е да се е запушило гърнето/средното/ и при юркане направо да се затлачва изпускателната система? Просто незнам какво става вече с тая кола ??????? Средното гърне попринцип се е разпаднало от вътре, но не го сменям за сега щото тя на бензин сега ми гърми яко в ауспусите и ще скапе и новото и искам първо да я оправя на бензин и тогава го сменям , слагам си резонатор на мястото на катализатора /сега същносгт там е тръба права/ и ново средно гърне. Та кажете според вас каква може да е причината за новото странно поведение??? Пробвах го сега в градски услови и пак се появява това след яко изюркване 1-2-3 предавка няколко пъти. Като се появи връщам газта за няколко секунди, давам на ново и си върви колата - много странно....


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Съб 09 дек 2006 22:43


смени си гърнето. От запушено гърне или катализтор колата се сшъва адски много и гори като ламя. Защо не почна от там първо с проблемите си ами търсиш датчици и компове. Не че съм 100% сигурен, но определено може да е от това проблема, поне според мене.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Съб 09 дек 2006 22:43


може да е от запушено гърне,може и от недостиг на гориво при юркането,може и ограничител на оборотите.не съм чел цялата тема-отук-отам.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Нед 10 дек 2006 20:15


ivo123 написа:смени си гърнето. От запушено гърне или катализтор колата се сшъва адски много и гори като ламя. Защо не почна от там първо с проблемите си ами търсиш датчици и компове. Не че съм 100% сигурен, но определено може да е от това проблема, поне според мене.

Е да ама при него изведнъж почва да гори повече след известно време сама се оправя после изведнъж пак се прецаква, а този проблем сега се явява за пръв път.
Абе много каръшка работа, да оправи генерацията да минимизира възможните причини, ама то знаеш ли .......


ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Нед 10 дек 2006 20:25


ми знаеш ли нещо сондата ако се шашка :roll:


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Нед 10 дек 2006 21:10


Кофти история колега, особено за човек който държи колата да му е изправна...
Доста средства вече си вложил в решаването на проблева, защо не пробваш със добавка към бензина за почистване на дюзите?Има ги в по-големите бензиностанции?
ПС запушени гърнета - това също не е за подценяване
Успех, и да пишеш!


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Пон 11 дек 2006 9:35


IvoG написа:
ivo123 написа:смени си гърнето. От запушено гърне или катализтор колата се сшъва адски много и гори като ламя. Защо не почна от там първо с проблемите си ами търсиш датчици и компове. Не че съм 100% сигурен, но определено може да е от това проблема, поне според мене.

Е да ама при него изведнъж почва да гори повече след известно време сама се оправя после изведнъж пак се прецаква, а този проблем сега се явява за пръв път.
Абе много каръшка работа, да оправи генерацията да минимизира възможните причини, ама то знаеш ли .......


Именно, Иво е прав, че този проблем го имам от месеци, а това, което ме кара да се съмнявам в гърнето, се появи миналата седмица за пръв път.
Вчера с колегата ANGELL свалихме неговия комп. и го сложихме на мойта, но колата пали и веднага гасне, пусти му имобилайзер имал значение :( Свалихме и чипа от неговия ключ и го сложихме на мойта, но не стана пак, не ще да запали с неговия комп. и това си е. Незнам как да излъжем имобилайзера???
Иначе слагах и негови датчик за темп. на входящя въздух, дистрибуторна капачка, небезисвестното реле 30, все така си бачка зле колата.
Незнам какво да правя вече - пълна безизходица :( :( :(
В четвъртък ходих на поредната диагнотика, дадох поредните хх лв. и хората казаха, че на 90% комп. се е здухал. Обаче как да го проверя :( Разглобих около ключа да видя може ли да се свали четеца на пустия му чип, ма нещо много сложно ми се видя, т.е. въобще не разбрах как да го сваля....
Някои да знае дали може софтуерно да се излъже или трябва да се прехвърля и модула за четене на чипа ?
Вече ми идва да я засиля в някой стълб.
Аааа, да в четвъртък ми казах, че бачка на супер бедни смеси, дюзите се опитват да пускат повече и седят дълго отворени, мотора се тресе и оборотите играят яко, съответно и предварението само се мени. Абе няква лудница.
Няма ли кой да ми оправи КОЛАТАААААА?!?!?!?

Големи благодарности на Angell, за времето и желанието да помогне!!!!
Разколачихме му колата за да сменяме по-мойта......
Изключително е точен!!!!


mehanic
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 21:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mehanic » Пон 11 дек 2006 9:39


Имобилайзера е отделно от компа...
Малка черна кутия под волана \от дясно\ :wink:
Провери дюзите най-накрая,де!


Потребителски аватар
vaskoniracing
Мнения: 133
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот vaskoniracing » Пон 11 дек 2006 10:57


братле 1-во да кажа браво за здравите нерви,а след това ауспуховата с-ма не е за подценяване нядявам се да е от нея за6тото познавам мои приятели на които "добросъвестни"маистори свалиха глава и правиха какви ли не козметики,а накрая се оказа запушен катализатор,а от там се шашка компа и....дано скоро да му се порадваш на това vw :(


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Пон 11 дек 2006 20:39


vaskoniracing написа:братле 1-во да кажа браво за здравите нерви,а след това ауспуховата с-ма не е за подценяване нядявам се да е от нея за6тото познавам мои приятели на които "добросъвестни"маистори свалиха глава и правиха какви ли не козметики,а накрая се оказа запушен катализатор,а от там се шашка компа и....дано скоро да му се порадваш на това vw :(


Не е от ауспуси :(
Къде да ида да ми видят дюзите?


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 11 дек 2006 20:42


не са дюзи. :idea:


Потребителски аватар
astragt
Мнения: 736
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот astragt » Пон 11 дек 2006 20:51


vaskoto1 написа:не са дюзи. :idea:


Дмес говорих с хора от Юнитрейд, обясниха ми какво още да сваля за да тръгне с другия комп., но направо вече ми е неудобно да моля човека за това. Дайте преди това да помъдрим останали нещо другоо изобщо като вариант ? :(



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта