За или против газова уредба.
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: За или против газова уредба.
И на еко и на омв винаги съм виждал цистерна на която пише "газтрейд".
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: За или против газова уредба.
kris11 написа:velinsl написа:ПС: Продължавам да подарявам карта ЕКО-приятели!!!
Това е още по-голям бъзик на тази бензиностанция.
Ами зареждай на ОМВ - хем лъжат в литрите, хем и е скапана газта.
То с отсъпките се уеднакява на Еко, Лукойл .Понякога на Шел има промоция с 10 ст за бензин с/у точки /ама много рядко и за кратко/



- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: За или против газова уредба.
Нали
Всички се държат изкуствено а всъщност не са нищо особено.

- agumba
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пон 07 мар 2011 20:34
- Автомобил: Honda Civic 7ма генерация
- Двигател: 1600 VTEC 110 hp
- Местоположение: Ст.Загора
Re: За или против газова уредба.
Не знам дали му е тук мястото, но ще е глупаво да пускам нова тема, за един дребен въпрос!
Интересува ме, защо колите с 16 клапана, са по-неподходящи за газифициране? Поне така се разправя, вярно ли е, и в какво се състои проблема?
Интересува ме, защо колите с 16 клапана, са по-неподходящи за газифициране? Поне така се разправя, вярно ли е, и в какво се състои проблема?
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: За или против газова уредба.
Няма такова нещо.
По-скоро колите с 16 клапана хайде да не кажа 100% ама там някъде са многоточков или пълен инжекцион.Едно и също е.Пак да не кажа почти всичко произведено в последните 10 години е с пластмасови всмукателни колектори,които не са предвидени по тях да минава гориво,а само въздух, понеже впръскването на горивото не е в началото на колектора както при карбураторите и моно инжекционите. Така наречените пласмасови колектори може да се пръснат ако поради някаква причина каквато и да е тя се възпламени горивото в тях. В този ред на мисли за такива двигатели по-препоръчителен е газвоият инжекцион.Не че не може и обикновенна уредба, но е по-капризна имаш определено по-голям разход и по-малка мощност, както и риска да изгърмят въпросните пластмасови колектори.Други ядове няма.
Единственото малко по-особенно са двигатели с променливо газоразпределени мисля че се казваше,например на тойота vvti, на honda vtec и тн.Това представлява най-тъпо казано при по-високи обороти всмукателните клапани остават за по-дълго време отворени да влиза повече гориво в цилиндрите.Някой може да ми се скара за това обяснение , но горе-долу е така.При такива двигатели както и при двигатели с турбо се иска по-прецизен газов инжекцион и повече играчка с настройките на системата.Нищо невъзможно няма има и таквиа двигатели и турбо двигатели изминали хиляди километри на газ без проблеми.
Вече последното поколение бензинови двигатели с директно впръскване и турбо например fsi,tsi на vw, тце на рено и тн там вече има повече проблемация, защото когато не минава бензин през дюзите те са непосредствено преди цилиндрите и са подложени на много висока температура и ако не се охлаждат от бензина при работа на газ заминават за отрицателно време.За такива двигатели има пак газови системи ,които работят с газта в течно състояние използвайки същите дюзи или други и отвреме на време се пуска бензин ,но тука не съм супер наясно да ме прощават колегите които разбират ако пак съм казал някоя глупост.Като цяло системтие за тези двигатели са 2-3 пъти по-скъпи и имаме най-често и разход на бензин и не можем да реализираме голяма икономия.Като цяло е това.
По-скоро колите с 16 клапана хайде да не кажа 100% ама там някъде са многоточков или пълен инжекцион.Едно и също е.Пак да не кажа почти всичко произведено в последните 10 години е с пластмасови всмукателни колектори,които не са предвидени по тях да минава гориво,а само въздух, понеже впръскването на горивото не е в началото на колектора както при карбураторите и моно инжекционите. Така наречените пласмасови колектори може да се пръснат ако поради някаква причина каквато и да е тя се възпламени горивото в тях. В този ред на мисли за такива двигатели по-препоръчителен е газвоият инжекцион.Не че не може и обикновенна уредба, но е по-капризна имаш определено по-голям разход и по-малка мощност, както и риска да изгърмят въпросните пластмасови колектори.Други ядове няма.
Единственото малко по-особенно са двигатели с променливо газоразпределени мисля че се казваше,например на тойота vvti, на honda vtec и тн.Това представлява най-тъпо казано при по-високи обороти всмукателните клапани остават за по-дълго време отворени да влиза повече гориво в цилиндрите.Някой може да ми се скара за това обяснение , но горе-долу е така.При такива двигатели както и при двигатели с турбо се иска по-прецизен газов инжекцион и повече играчка с настройките на системата.Нищо невъзможно няма има и таквиа двигатели и турбо двигатели изминали хиляди километри на газ без проблеми.
Вече последното поколение бензинови двигатели с директно впръскване и турбо например fsi,tsi на vw, тце на рено и тн там вече има повече проблемация, защото когато не минава бензин през дюзите те са непосредствено преди цилиндрите и са подложени на много висока температура и ако не се охлаждат от бензина при работа на газ заминават за отрицателно време.За такива двигатели има пак газови системи ,които работят с газта в течно състояние използвайки същите дюзи или други и отвреме на време се пуска бензин ,но тука не съм супер наясно да ме прощават колегите които разбират ако пак съм казал някоя глупост.Като цяло системтие за тези двигатели са 2-3 пъти по-скъпи и имаме най-често и разход на бензин и не можем да реализираме голяма икономия.Като цяло е това.
Re: За или против газова уредба.
joker написа:kris11 написа:velinsl написа:ПС: Продължавам да подарявам карта ЕКО-приятели!!!
Това е още по-голям бъзик на тази бензиностанция.
Ами зареждай на ОМВ - хем лъжат в литрите, хем и е скапана газта.
То с отсъпките се уеднакява на Еко, Лукойл .Понякога на Шел има промоция с 10 ст за бензин с/у точки /ама много рядко и за кратко/
:th_up :th_up :th_up всичко им е скапано....газ,бензин,нафта,персонал....зареждах с ваучери на фирма...трябваше като престъпник да стоя мирно пред управителката на бензинистанцията и да обяснявам откъде са ми ги дали...докато не минах на "твърд" вариант и на мадамата не и пресъхна устата след като и звъннаха определени личности.Няма по-отвратителни бензиностанции от тези на OMV!!!
Абе газта е зле, но правят хубаво кафе и може да спреш да си купиш нещо. Това им е хубавото.
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: За или против газова уредба.
Тия бензиностанции им е скъпо кафето ве
Иначе за гориво спирам 


- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: За или против газова уредба.
vaiper 1 написа:Тия бензиностанции им е скъпо кафето веИначе за гориво спирам
Всичко е скъпо !!
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13542
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: За или против газова уредба.
@По-скоро колите с 16 клапана хайде да не кажа 100% ама там някъде са многоточков или пълен инжекцион.Едно и също е.Пак да не кажа почти всичко произведено в последните 10 години е с пластмасови всмукателни колектори,
Тъмния щрифт се отнася и за 8 клапановите за много висок процент, даже и за повече от 10 г /почти 20 г./- за VW -AEX,AEE,ADY,AGG...
Тъмния щрифт се отнася и за 8 клапановите за много висок процент, даже и за повече от 10 г /почти 20 г./- за VW -AEX,AEE,ADY,AGG...
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: За или против газова уредба.
Исках да кажа че не съм чувал за мотор 16в с моно или карбуратор, или поне не за по-нов такъв от да речем 15 години.Иначе има и 8в многоточкови инжекциони, но колегата питаше за 16в.
- stefan4o
- Мнения: 19312
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: За или против газова уредба.
Старите японки са с карбуратори и 16-волтови глави... аз съм и виждал даже. Нисан Съни 1.4 с ел.карбуратор (някакъв японски брат на нашия Пиербург Екотроник) и 16-волтов мотор, набор 1992-1993 мисля беше нисанчето.
- rokera671
- Мнения: 2543
- Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: За или против газова уредба.
stefan4o написа:Старите японки са с карбуратори и 16-волтови глави... аз съм и виждал даже. Нисан Съни 1.4 с ел.карбуратор (някакъв японски брат на нашия Пиербург Екотроник) и 16-волтов мотор, набор 1992-1993 мисля беше нисанчето.
На времето ,едно аверче имаше Мазда .С два карбуратора беше ако не се лъжа .Голям вървеж имаше ,поне за него време ,преди 20 г .
- turrisi
- Мнения: 448
- Регистриран на: Сря 10 ное 2010 9:44
- Автомобил: AUDI
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: За или против газова уредба.
Нямам идея дали е за тука това дето ще пиша.....до 01-03-2014г. автомобилите с АГУ...трябва да се регистрират(пререгистрират)...смисъл...в големия талон трябва да пише....бензин/газ...или бензин/природен газ....ако купите автомобил и той е само на бензин..в талона пише ...бензин,решавате да сложите АГУ...в 14 дневен срок трябва да смените САМО талоните..голям малък...или ..купувате автомобил с газ...вижте в талона дали пише...бензин/газ....иначе изискайте да ви го пререгистрират и тогава купувайте....просто нови наредби...или бедна държава...вече незнам!!!
Re: За или против газова уредба.
turrisi написа:Нямам идея дали е за тука това дето ще пиша.....до 01-03-2014г. автомобилите с АГУ...трябва да се регистрират(пререгистрират)...смисъл...в големия талон трябва да пише....бензин/газ...или бензин/природен газ....ако купите автомобил и той е само на бензин..в талона пише ...бензин,решавате да сложите АГУ...в 14 дневен срок трябва да смените САМО талоните..голям малък...или ..купувате автомобил с газ...вижте в талона дали пише...бензин/газ....иначе изискайте да ви го пререгистрират и тогава купувайте....просто нови наредби...или бедна държава...вече незнам!!!
От къде е тази информация ?
- turrisi
- Мнения: 448
- Регистриран на: Сря 10 ное 2010 9:44
- Автомобил: AUDI
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
Re: За или против газова уредба.
от КАТ...всеки може да провери....
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта