здравейте колеги,имам проблем вентилатора на парното.спря да работи.оказа се че е от блока с предпазителите,самият предпазител е здрав но май има реле след него а не знам кое е.много моля ако някой има схема на ел инстлацията на пасат1.8ми 1991 илидо1993 нека я снима и пусне тук.в момента съм срезал кабела и съм го дал към директен пл
юс.предварително благодаря.
спря ми вентилатора на парното.търся ел схема-решение
- gencho60
- Мнения: 33
- Регистриран на: Чет 29 юни 2006 20:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
спря ми вентилатора на парното.търся ел схема-решение
Последна промяна от gencho60 на Пет 15 дек 2006 17:56, променено общо 1 път.
- tyo
- Мнения: 1884
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: в покрайнините на EU
- Контакти:
Re: спря ми вентилатора на парното.търся ел схема
Често срещана "повреда" при В3, осовено при италянки с клима.
И моят пасат е така. Проблемът е в самият блока с предпазителите.
И аз съм си пуснал директен "+" към вентилатора на парното но през 10А бушон.
И моят пасат е така. Проблемът е в самият блока с предпазителите.
И аз съм си пуснал директен "+" към вентилатора на парното но през 10А бушон.
- gencho60
- Мнения: 33
- Регистриран на: Чет 29 юни 2006 20:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
благодаря колега,но открих че предпазиеля е постоянно под напрежение а като изключа контактния ключ вентилатора спира.затова мисля че има реле.ако някой колега си направи труда да маха едно по едно релетата и така да открие има ли реле ще съм му много благодарен.всяко едно от релетата има номер както и всяко гнездо също.
- batmilko
- Мнения: 8857
- Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
- Автомобил: Opel Zafira
- Двигател: 1900 CDTI
- Местоположение: София
- Контакти:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=25706
ето и тва може да ти свърши работа
ето и тва може да ти свърши работа
- gencho60
- Мнения: 33
- Регистриран на: Чет 29 юни 2006 20:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
благодаря на всички колеги за мненията.ето едно все пак решение.купих си мъжки автомибилни кабелни обувки един предпазител 20А и направих следното.запоих препазителя към една обувка и я мушнах на мястото на предпазител 6 в долното краче,така като изключа контактния ключ се изключва и вентилатора(както си е оригинално).да припомня че кабела вече го бях отрязал иго бях дал към директен+,сега просто го запоих към другия край на предпазителя.съжалявам че не мога да приложа и снимка,но от телефона ми не стават много хубави.проблема си е в самото табло с предпазителите.още един път благодаря.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 15:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Vasseto
- Мнения: 2703
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Най-честия проблем при тези табла,неса самите табла а мястото дето се намират.Говорим сега за Passat като твоя.Като се запушат отворите за отводняване на отсека с моторчето на чистачките и се пълни с вода.За съжаление започва да капе точно върху таблото с бушоните.И после идват проблемите с тях.
Успех с чистенето.
Успех с чистенето.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта