Адаш, ако гарнитурата е по-тънка от нормалното, възможно ли е степента да минава 32бара ? Все пак това е турбо мотор над заводската компресия си е напълно нормално да работи шумно.
Говорили сме с тебе предкамерните са по-шумни заради високата компресия, при мен ако е по-висока и от нормалната е нормално затова да е шумен.
Ауди 80 1.6 ТД RA Работи шумно и е дразнещо
- relaxxx
- Мнения: 1279
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
- Автомобил: 4x4
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 1.6 ТД Работи шумно и е дразнещо
kompresore.. сори за оффтопик а .. ама ако кажеш че ТДИ е тих тва направо си е виц... не знам твоя как трябва да трака, че да те е притеснил така. Като цяло дизоловите двигатели не са тихи и това е... Колко по тихи дизели съм слушал от тди и пак са по шумни от бензинките... Вече като седна в добра бензика и на място се чудя.. .работи ли този двигател или изгасна..
.
.- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: 1.6 ТД Работи шумно и е дразнещо
Дразни ме защото искам да си карам колата още поне година - две и най вече чувам по - тихи от моята пак 1.6тд и това ме дразни 

-
bochogo
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 25 окт 2008 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1.6 ТД Работи шумно и е дразнещо
Моя мотор е 1,9ТД ааз.И не спря да ми гори масло.Сменях турбо пак същата работа.Мисля да пробвам метода с керосина и газта да поочисти маслообиращите сегменти..
- georgebonev
- Мнения: 3112
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: 1.6 ТД Работи шумно и е дразнещо
bochogo написа:Моя мотор е 1,9ТД ааз.И не спря да ми гори масло...
Наскоро, някъде в руските форуми четох, че щеката за нивото на маслото на един му била по-къса, не оригинална, и затова в крайна сметка двигателя му гълтал доста масло, все доливали, доливали до максимум, ... докато не проверили дължината на щеката...

- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: 1.6 ТД Работи шумно и е дразнещо
А с какво масло я караш... да не е някое 20в50 
- WOB
- Мнения: 168
- Регистриран на: Чет 15 юли 2010 17:21
- Автомобил: Vw Golf mk2 GTD
- Двигател: JR 1984
- Местоположение: Sandanski-Wolfsburg
Re: 1.6 ТД Работи шумно и е дразнещо
и аз карам 1.6тд и си трака много тихо и отчетливо без излишни други шумове.
Масло- 10в40 магнетик дизел.
Масло- 10в40 магнетик дизел.
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: 1.6 ТД Работи шумно и е дразнещо
Аз карам с наливно 10 на 40.
Другата седмица се реших да отворя мотора. ОТ гарнитурата на главата покрай първи цилиндър протече масло, първо сълзеше сега си тече яко. Ще сваля главата, и се чудя освен гарнитури на смукателен и изпускателен колектор гумички на клапани шлайф и припасване с шлайф паста, дали да сменим и водачите на клапаните? В Русе къде могат да се справят перфектно със смяната на водачи ? След като ги набият трябва да ги райберят, че стягат. Сменял съм водачи на ЮМЗ и ги райберя след това, но на тази кола не се хващам защото е финно и ме е страх да не спукам главичката.
Другата седмица се реших да отворя мотора. ОТ гарнитурата на главата покрай първи цилиндър протече масло, първо сълзеше сега си тече яко. Ще сваля главата, и се чудя освен гарнитури на смукателен и изпускателен колектор гумички на клапани шлайф и припасване с шлайф паста, дали да сменим и водачите на клапаните? В Русе къде могат да се справят перфектно със смяната на водачи ? След като ги набият трябва да ги райберят, че стягат. Сменял съм водачи на ЮМЗ и ги райберя след това, но на тази кола не се хващам защото е финно и ме е страх да не спукам главичката.
-
bochogo
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 25 окт 2008 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1.6 ТД Работи шумно и е дразнещо
ААЗ го дават да се кара с 15w 40.Какви по къси щеки какво говорите няма такива работи.С 10W 40 си гори и това е,турбо сменях,гумички на клапани напразно.....Продължава да си гори....
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: 1.6 ТД Работи шумно и е дразнещо
bochogo написа:ААЗ го дават да се кара с 15w 40.Какви по къси щеки какво говорите няма такива работи.С 10W 40 си гори и това е,турбо сменях,гумички на клапани напразно.....Продължава да си гори....
4 години карах ААЗ и след смяна на маслообирачи ми гореше не повече от 200 грама на 10 000 км .... а аз юрках много яко колата !
- kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: 1.6 ТД Работи шумно и е дразнещо
Теча от гарнитурата се увеличава от ден на ден вече прави една педя петно за една нощ
утре е заветния ден след работа я разпиляваме. За капак ми замириса на нафта снощи и видях дюзите на 2 и 3 цилиндри мазнички сигурно са изпуснали дифтунгите.
Надявам се да не ми падне някой бренер в шепите
Маслообирачи, гарнитури на смукателен изпускателен колектори, дифтунги на дюзите, о-пръстени, гарнитура на капака на кл-ните, припасване на клапаните с шлайф паста, замислил съм да я шашна тая глава та като я затворя да знам че съм направил работа.
Турбото мисля че е здраво все още, защото ауспуха е черен от сажди обаче са супер сухи саждите, изобщо няма следа от мазно и колата отзад не е опушена с мазнотия, карал съм приятели да карат след мен и да гледат пушеците отзад, аз също съм гледал пушека е черен на нафта като и набия газта и толкова. Мисля че турбото е здраво. Луфта да си призная съм го мерил на ръка защото не ми се разглобяваше да вкарвам измервателен уред, стори ми се добър не повече от милиметър, но милиметър на ръка е срамно да се говори
Надявам се да не ми падне някой бренер в шепите
Маслообирачи, гарнитури на смукателен изпускателен колектори, дифтунги на дюзите, о-пръстени, гарнитура на капака на кл-ните, припасване на клапаните с шлайф паста, замислил съм да я шашна тая глава та като я затворя да знам че съм направил работа.
Турбото мисля че е здраво все още, защото ауспуха е черен от сажди обаче са супер сухи саждите, изобщо няма следа от мазно и колата отзад не е опушена с мазнотия, карал съм приятели да карат след мен и да гледат пушеците отзад, аз също съм гледал пушека е черен на нафта като и набия газта и толкова. Мисля че турбото е здраво. Луфта да си призная съм го мерил на ръка защото не ми се разглобяваше да вкарвам измервателен уред, стори ми се добър не повече от милиметър, но милиметър на ръка е срамно да се говори
-
bochogo
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 25 окт 2008 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1.6 ТД Работи шумно и е дразнещо
ventotdi написа:bochogo написа:ААЗ го дават да се кара с 15w 40.Какви по къси щеки какво говорите няма такива работи.С 10W 40 си гори и това е,турбо сменях,гумички на клапани напразно.....Продължава да си гори....
4 години карах ААЗ и след смяна на маслообирачи ми гореше не повече от 200 грама на 10 000 км .... а аз юрках много яко колата !
Смених ги тия маслообирачи пак същата работа
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: 1.6 ТД Работи шумно и е дразнещо
bochogo написа:ventotdi написа:bochogo написа:ААЗ го дават да се кара с 15w 40.Какви по къси щеки какво говорите няма такива работи.С 10W 40 си гори и това е,турбо сменях,гумички на клапани напразно.....Продължава да си гори....
4 години карах ААЗ и след смяна на маслообирачи ми гореше не повече от 200 грама на 10 000 км .... а аз юрках много яко колата !
Смених ги тия маслообирачи пак същата работа
ще търсиш проблема другаде , ако искаш да спреш загубата на масло.
- samo_pechka
- Мнения: 9068
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1.6 ТД Работи шумно и е дразнещо
И моя Г3 AAZ прави петно ( около левче , като размер) за вечер , но поне знам пущината отде е
при мен е от калпавата гарнитура на капака на клапаните
, опитах няколко пъти да ревизирам проблема , но ... само временен ефект
пак капе оттам
инак с юркането на което е подложен и километрите на които е , ако не е тоя теч, гаранция няма да гори повече от половин литър на 10 к.км и това с 5в-40 пълна синтетика Репсол ТДИ. При теб явно е сегменти за смяна...
пак капе оттам - kompresor
- Мнения: 493
- Регистриран на: Нед 09 авг 2009 18:57
- Автомобил: Audi 8D Avant
- Двигател: AEB 1996
- Местоположение: град Русе
- Контакти:
Re: 1.6 ТД Работи шумно и е дразнещо
Моята от както съм я купил имам 10 000км за година. Първите 4 - 5 месеца не бутваше маслото и не капваше от никъде, нивото си седеше на щеката и не е имало смисъл да доливам. Спрях да я карам за 1 месец и като започнах да я карам сякаш се беше разсъхнала
И от тогава протече около първи цилиндър гарнитурата на главата и до момента съм налял малко над половин литър масло ама то изтича. И водата ми започна да заминава, едно казанче антифриз за 2 седмици откакто протече масло от гарнитурата. Трябва да излезе една кола от гаража и директно влиза моята, надявам се тази вечер.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта