много странно на дюзата ми се получават 2плюсаBioside написа:Бял с виолетова ивица--- +12в от пр18
Виолетов--- 7 извод на буксата на ECU
Черен с жълта ивица---- 43 извод на буксата на ECU
Кафяв с черна ивица---- 17 извод на буксата на ECU.
Първите 2 са дюзата.За теб важат данните в скоби от снимките на колегата
Дали са го знаели и хората слагали газовата уредба.
Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Вто 16 юни 2009 21:56
- Автомобил: golf 3
- Двигател: 1.6 ABU -1994
- Местоположение: В.Търново
Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
- cheatereye
- Мнения: 428
- Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
- Автомобил: VW Golf III 1.6
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
Няма такъв вариант да са два плюсовете към дюзата. Два са за дюзата плюс и минус, и два са за датчика на входящият въздух
Провери си сигнала преди буксата, на пиновете на дюзата със светлодиоден пробник, (диод със съответното съпротивление за 12 волта, ако въртиш и той мига значи идва сигнал от ECU-то, ако ли не търси проблема или в кабелите до него или в ECU-то) На другите 2 пина, който са за температурният датчик се мери на съпротивление, при определени градуси показва различно съпротивление в първата страница е описано в снимката от АУТОДАТА)
Успех

Успех

-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Вто 16 юни 2009 21:56
- Автомобил: golf 3
- Двигател: 1.6 ABU -1994
- Местоположение: В.Търново
Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
проверих кабелите дали са така както ги е дал по горе колегата Bioside Да както ги е описал точно така са:сьответно 1 и 2 са за дюзата 1 е + 2 трябва да е - слагам светодиода на 1 и 2 и давам на контакт не светва, вьртя на стартер пак не светва.Пробвам на пин 1 и маса от купето давам контакт и диода светва за 2,3сек.и угасва като вьртя светва пак,това значи ли че нямам маса на пин 2 на буксата което пьк идва от извод 7 на ECUто и ако Да значи ECUто си е заминало.Как става подмяната им с тез аларми,имобилайзери? И защо е така при мен като махна пл.капаче на дюзата отдолу на моното има 2 иглени пина на лявото е отбелязано + дясното остава да е - а на буксата са на обратно, и ако това не трябва да е така до сега как е работила аз я карам 2г.
Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
На извод 1 всичко е нормално.Плюса на дюзата и помпата са от реле 167.Ако до 2-3 сек ECU не получи сигнал от датчика на хол, спира релето а то от своя страна + към помпата и дюзата.Прозвъни извод 2 и извод 7.Ако уреда писне най вероятно сте опукали изходния транзистор или там каквото е на извод 7 вътре в ЕЦУ-то.
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Вто 16 юни 2009 21:56
- Автомобил: golf 3
- Двигател: 1.6 ABU -1994
- Местоположение: В.Търново
Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
от пин 2 на буксата до извод 7 на ЕКУ то зумера пищи
Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
Точно така трябва да е.Явно е подаван + на този извод.Отвори ЕЦУ-то и виж с какво е свързан 7 извод.Може да има и прогорена писта на платката.На контакт ли мериш или си възстановил целостта на лилавия кабел.
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Вто 16 юни 2009 21:56
- Автомобил: golf 3
- Двигател: 1.6 ABU -1994
- Местоположение: В.Търново
Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
какво значи цялоста да сьм вьстановил
Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
Да си откачил кабелите които идват от релето и да си свързал прекъснатия кабел.И като мериш колата да не е на контакт.
Последна промяна от Bioside на Нед 18 авг 2013 15:33, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Вто 16 юни 2009 21:56
- Автомобил: golf 3
- Двигател: 1.6 ABU -1994
- Местоположение: В.Търново
Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
ааа да обаче не си спомням на контакт ли сьм мерил сега до 10мин.ще проверя пак и ще кажа......
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Вто 16 юни 2009 21:56
- Автомобил: golf 3
- Двигател: 1.6 ABU -1994
- Местоположение: В.Търново
Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
и на контакт и изваден ключ пищи и копчето за газ/бензин няма значение
Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
Щом пищи значи връзката я имаш,което е добре.Пробвай да запалиш на бензин така както е свързан кабела,без да ползваш релето.Сложи само превключвателя на газовата на бензин за да изключи газовия клапан.Това го направи за да си сигурен,че не правиш някаква грешка с измерванията със светодиода или с релето което прекъсва лилавия кабел.Този кабел не трябва да е прекъснат и след като оправиш колата прекъсни + както е редно.Ако и така не стане направо си търси ЕЦУ или някой който да ремонтира твоето ако става за ремонт разбира се.
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Вто 16 юни 2009 21:56
- Автомобил: golf 3
- Двигател: 1.6 ABU -1994
- Местоположение: В.Търново
Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
не става, изолирам релето на бензин вьртя неще.ЕКУто го отворих видими прекьснати писти не се виждат извод 7 отива кьм някакви транзисторчета които на зумер имат врьзка с извода но не знам на зумер ли се мерят.А ако намеря друго ЕКУ за проба може ли,няма ли да иска разни кодове за имобилайзер аларми...
Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
Ще иска,но поне ако е от него ще пали за 1-2 сек и ще гасне.Намери друго за проба и гледай Бош кода да е абсолютно еднакъв с твоя.Ако запазиш същата постановка и оставиш пак релето да прекъсва кабела който идва от 7 пин може да опукаш и другото.Няма проблем ако е само един контакт от релето да прекъсва връзката ама ако са омотали и някакъв + там.
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Вто 16 юни 2009 21:56
- Автомобил: golf 3
- Двигател: 1.6 ABU -1994
- Местоположение: В.Търново
Re: Голф 3 1.6 mi ДВГ "AEA" Схема на бензинова дюза
значи сега да вьстановя лилавия и да прекьсна белия който е + аз я купих така 2г.как нее правила проблеми но както и да е.Колега от форума продава еку от сьщия мотор с код ABU числата са сьщите но буквата е А ,моя е G
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта