Здравейте, уважаеми съфорумци.
Известно ми е, че темата е била често дискутирана, но бих се възползвал от още мнения по въроса, който ме вълнува.
От известно време (от юни 2013) колата взе прогресивно да пуши, изпускайки бяло-сивкав дим. Нямам проблеми с паленето, на празен ход не пуши, само когато не е загряла и подам по-рязко газ. Като загрее, колата престава да пуши или пушенето се свежда до минимум. От известно време зареждам от само една верига бензиностанции (няма да я назовавам) и започнах да подозирам качеството на горивата. Смених въздушен и горивен филтър, сложих присадка на liqui moly, изчистих дебитомера и EGR клапана, интеркулера, но ефект няма никакъв. Сега е ред на колекторните тръби и евентуално турбото. Свалял съм всички въздухопроводи и съм ги чистил, вакуумните тръбички към турбо системата изцяло подменени. Започват да ме съмняват дюзите, при положение, че като загрее, пушекът намалява. Моля за мнения и опит по въпроса.
Благодаря предварително.



Passat B5 1.9 Tdi AFN 1998 пуши
- samo_pechka
- Мнения: 8991
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B5 1.9 Tdi AFN 1998 пуши
Износване на ГНП, на буталцето за високото налягане и/или "омекнали" дюзи (под 150 бара).
Смърди гадно на сурова нафта отзад или?
Смърди гадно на сурова нафта отзад или?
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пет 14 яну 2011 12:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B5 1.9 Tdi AFN 1998 пуши
Да, това което излиза отзад е не толова пушек, отколкото облак пулверизирани частици. Бял облак. Миризмата не е като на изгоряло масло или нафта, а на това което описвате. Значи да започна със замерване на "омекналите" дюзи?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта