Педала на газта на колата ми не работи. Когато се натисне до краи отива най -много до 1300 оборота.
Автомобила е AHU двигател 90 кс. В момента е с дюзи за 110 кс. Възможно ли е проблема ми да идва от новите дюзи или от самия потенциометър на газта или пък от компютъра на колата?
Възнамерявам да сложа старите 90кс дюзи и да проверя какво ще стане но преди това с радост бих приветствал някой съвет!



98 Венто AHU мотор не работи педала на газта?
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: 98 Венто AHU мотор не работи педала на газта?
Със сигурност не е от дюзите.
С Ваг Ком може да видиш дали ти работи потенциометъра на педала.
Тъй че почни с това, а не да сменяш части залудо.
С Ваг Ком може да видиш дали ти работи потенциометъра на педала.
Тъй че почни с това, а не да сменяш части залудо.
Re: 98 Венто AHU мотор не работи педала на газта?
Ваг кома показва че потенциометъра работи. Смених дюзите (върнах обратно оригиналните 90кс.)
По някой път ми дава грешка : 00550 start of injection regulation 17-10 control difference intermittent.
По някой път ми дава грешка : 00550 start of injection regulation 17-10 control difference intermittent.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 98 Венто AHU мотор не работи педала на газта?
Ето то два примерни варианта на това, което очаквах да видя в този ти пост:
1.
2.
1.
Vesoncho написа:Ваг кома показва че потенциометъра работи. Смених дюзите (върнах обратно оригиналните 90кс.) НО пак не ми работи педала както трябва и освен това
По някой път ми дава грешка : 00550 start of injection regulation 17-10 control difference intermittent.
2.
Vesoncho написа:Ваг кома показва че потенциометъра работи. Смених дюзите (върнах обратно оригиналните 90кс.) и педалът сега е ОК но пък
По някой път ми дава грешка : 00550 start of injection regulation 17-10 control difference intermittent.
Re: 98 Венто AHU мотор не работи педала на газта?
Vesoncho написа:
Ваг кома показва че потенциометъра работи. Смених дюзите (върнах обратно оригиналните 90кс.) НО пак не ми работи педала както трябва и освен това
По някой път ми дава грешка : 00550 start of injection regulation 17-10 control difference intermittent.
Къде да го търся този дебитомер?
Ваг кома показва че потенциометъра работи. Смених дюзите (върнах обратно оригиналните 90кс.) НО пак не ми работи педала както трябва и освен това
По някой път ми дава грешка : 00550 start of injection regulation 17-10 control difference intermittent.
Къде да го търся този дебитомер?
Re: 98 Венто AHU мотор не работи педала на газта?
Ето тук на снимката показва данните на дебитомера.
Re: 98 Венто AHU мотор не работи педала на газта?
Колеги дайте идеи какво да проверя че вече се насочвам към разгловяване на ГНП и/или сваляне на ангренажа за проверка на белези и прочие.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: 98 Венто AHU мотор не работи педала на газта?
Дебитомерът се гледа при близко до максималното натоварване на мотора, само данните му в този момент са показателни. Прави се в движение на автомобила, при пълна газ. Аз го правя на един сравнително стръмен път на 3-та или 4-та скорост като гледам да достигна поне 3000 мин-1 и да не превишавам все пак доп. скорост, поне не много
. В тоя момент се гледа и налягането на турбото. Добро налягане от турбото, съвместно с нисък дебит на въздуха, най-често значи дебитомер за смяна.
ПП Данните не се гледат по време на теста, а се записват в лог, и после се анализират.

ПП Данните не се гледат по време на теста, а се записват в лог, и после се анализират.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта