98 Венто AHU мотор не работи педала на газта?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Vesoncho
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 20 юли 2013 18:43
Автомобил:
Двигател:

98 Венто AHU мотор не работи педала на газта?

Мнениеот Vesoncho » Чет 22 авг 2013 16:36


Педала на газта на колата ми не работи. Когато се натисне до краи отива най -много до 1300 оборота.
Автомобила е AHU двигател 90 кс. В момента е с дюзи за 110 кс. Възможно ли е проблема ми да идва от новите дюзи или от самия потенциометър на газта или пък от компютъра на колата?
Възнамерявам да сложа старите 90кс дюзи и да проверя какво ще стане но преди това с радост бих приветствал някой съвет!




milenski_77
Мнения: 587
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: 98 Венто AHU мотор не работи педала на газта?

Мнениеот milenski_77 » Пет 23 авг 2013 11:08


Със сигурност не е от дюзите.
С Ваг Ком може да видиш дали ти работи потенциометъра на педала.
Тъй че почни с това, а не да сменяш части залудо.


Vesoncho
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 20 юли 2013 18:43
Автомобил:
Двигател:

Re: 98 Венто AHU мотор не работи педала на газта?

Мнениеот Vesoncho » Пет 23 авг 2013 14:47


Ваг кома показва че потенциометъра работи. Смених дюзите (върнах обратно оригиналните 90кс.)
По някой път ми дава грешка : 00550 start of injection regulation 17-10 control difference intermittent.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: 98 Венто AHU мотор не работи педала на газта?

Мнениеот milmar » Пет 23 авг 2013 14:55


Дебитомер?


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: 98 Венто AHU мотор не работи педала на газта?

Мнениеот myrshavija » Пет 23 авг 2013 14:56


Ето то два примерни варианта на това, което очаквах да видя в този ти пост:
1.
Vesoncho написа:Ваг кома показва че потенциометъра работи. Смених дюзите (върнах обратно оригиналните 90кс.) НО пак не ми работи педала както трябва и освен това
По някой път ми дава грешка : 00550 start of injection regulation 17-10 control difference intermittent.


2.
Vesoncho написа:Ваг кома показва че потенциометъра работи. Смених дюзите (върнах обратно оригиналните 90кс.) и педалът сега е ОК но пък
По някой път ми дава грешка : 00550 start of injection regulation 17-10 control difference intermittent.


Vesoncho
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 20 юли 2013 18:43
Автомобил:
Двигател:

Re: 98 Венто AHU мотор не работи педала на газта?

Мнениеот Vesoncho » Пет 23 авг 2013 16:27


Vesoncho написа:
Ваг кома показва че потенциометъра работи. Смених дюзите (върнах обратно оригиналните 90кс.) НО пак не ми работи педала както трябва и освен това
По някой път ми дава грешка : 00550 start of injection regulation 17-10 control difference intermittent.

Къде да го търся този дебитомер?


Vesoncho
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 20 юли 2013 18:43
Автомобил:
Двигател:

Re: 98 Венто AHU мотор не работи педала на газта?

Мнениеот Vesoncho » Пет 23 авг 2013 16:57


Ето тук на снимката показва данните на дебитомера.
Прикачени файлове
image.jpg


Vesoncho
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 20 юли 2013 18:43
Автомобил:
Двигател:

Re: 98 Венто AHU мотор не работи педала на газта?

Мнениеот Vesoncho » Нед 25 авг 2013 23:19


Колеги дайте идеи какво да проверя че вече се насочвам към разгловяване на ГНП и/или сваляне на ангренажа за проверка на белези и прочие.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: 98 Венто AHU мотор не работи педала на газта?

Мнениеот milmar » Пон 26 авг 2013 8:42


Дебитомерът се гледа при близко до максималното натоварване на мотора, само данните му в този момент са показателни. Прави се в движение на автомобила, при пълна газ. Аз го правя на един сравнително стръмен път на 3-та или 4-та скорост като гледам да достигна поне 3000 мин-1 и да не превишавам все пак доп. скорост, поне не много :biggrin . В тоя момент се гледа и налягането на турбото. Добро налягане от турбото, съвместно с нисък дебит на въздуха, най-често значи дебитомер за смяна.
ПП Данните не се гледат по време на теста, а се записват в лог, и после се анализират.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта