Проблеми с масло...
- Plumber
- Мнения: 1426
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна / The Hague
teodor6769 написа:Смени го за да си спокоен но не се занимавай с глупости да отваряш двигателя и да сменяш гумички, защото при тези километри е сигурно че само с гумички няма да се оправи но има 50% вероятност да стане по лошо.
Мислиш ли?Щял да ги смени без да сваля главата.Ще пробвам тогава само с гарнитура на капак пък да видим кво ще стане.Мдддааааа колега stop ще си взема и още как:) тва ми е като обица на ухото.Голяма!!!
- stop
- Мнения: 182
- Регистриран на: Вто 29 ное 2005 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София-Дупница
Прочетох внимателно на 10000 към 1 л.като се има в предвид че хвърля от гарнитурата на капака,не се знае след ремонт колко ще харчи.Мисля че не си правил основен ремонт,по-добре 1 л масло - иначе много пари,нерви а какво ще стане накрая...........................!?teodor6769 написа:Колега stop чети внимателно, той пише че е изгорила 300-400г за 3000к а не за 10 000к има доста голяма разлика нали!
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
О.К. stop явно аз нещо съм се отплеснал. Нали точно това го съветвам колегата при разход от около 1л на 10000км при неговия пробег от над 300000х , и щом му изпуска от гарнитурата, мисля че е нормално. Да си сменя маслото редовно и да кара без да се притеснява. Само бих му препоръчал още един път 15W40 защото двигателя все пак е на доста километри.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Сипвай 15W 40 постоянно, казвам ти го от собствен опит. Преди да взема сегашния ми Пасат 3г карах 1.8RP 89г така че имам доста наблюдения върху тези два двигателя.
И наистина един последен съвет. Ако имаш възможност премери си компресията. Не трябва да е по малко от 10.5ат. на цилиндър при допустима разлика между цилиндрите максимум 1.5ат. УСПЕХ.
И наистина един последен съвет. Ако имаш възможност премери си компресията. Не трябва да е по малко от 10.5ат. на цилиндър при допустима разлика между цилиндрите максимум 1.5ат. УСПЕХ.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта