НарКол написа:Не те разбрах, колега.
Искаш да кажеш да не си купувам помпа втора употреба ли? Ако е от някоя ударена кола, какво лошо има?
Карам на бензин, нямам газ.
На някой голф-ове датчика за горивото, е закачен на самата капачка, която е над помпата (прилагам снимка за да ти стане ясно)

На други е на самата кошница на помпата отстрани! (за да не ти отчита горивото на таблото, или не отива сигнал от датчика до него, при което може да са износени пистите на потенциометъра на самият датчик или да има прекъсната връзка по кабелите или таблото да не работи, т.е. сензора за показване на горивото)

А това тук е темата, която колегата VR666 е пуснал преди много време, и разяснява, как се сваля помпата от колата и как се подменя с нова в кошницата. Естествено, после и обратният начин на сглобяване
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=169685За втора употреба си е на късмет, може да те изкара 2 дена, може 2 седмици, може и година, ако не и повече! За китайските помпи съм чел доста тук из форума, и средната им статистика, която съм направил, като издръжливост е около 5-6 месеца (така мисля аз, не задължавам никого с мнението си!)
Оригиналната ВДО, ще изкара, доста години, но и цената си заслужава, която е от порядъка на 300 +/- лв. (дори може да надживее колата).
Преди време и моята издаде багажа, и реших да си купя втора употреба тук от форума. Колегата беше много точен, за което съм му още благодарен (Николай от София), и до сега още си работи, вече 4-ти месец.
Решението си е твое!
Късмет!
