Претриса при ускорение под 2000 оборота ADR

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Претриса при ускорение под 2000 оборота ADR

Мнениеот mupk0 » Нед 25 авг 2013 2:08


Имам следното питане,за да видя дали някой го е имал като проблем.На бензин почти не се усеща,а на метан повечко.Ако наглася сместа под 2000 оборота да е перфектна(+/- 5% трим),при натискане на педала да ускоря,ако колата е под 2000 оборота изблъсква.Ако е над 2000 няма дертове никакви.Ако намаля сместа(обедня с няколко %),колата спира или по-скоро блъскането става много меко,но колата окуцява.При някой имало ли го е този проблем.Свещите са на 10 000км като се замисля винаги си е блъскала.Бобината отдолу не е сцепена много(тоест не е зяпнала),но това е масово явление за тоз мотор.Иначе пали и работи супер.




Потребителски аватар
didZ
Мнения: 145
Регистриран на: Пет 14 окт 2011 22:59
Автомобил: VW Tiguan MK1
Двигател: CBAB

Re: Претриса при ускорение под 2000 оборота ADR

Мнениеот didZ » Пон 26 авг 2013 9:07


Колега а като отпуснеш газта докато си на скорост - "рита" ли педала?


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Претриса при ускорение под 2000 оборота ADR

Мнениеот mupk0 » Пон 26 авг 2013 16:34


Не.Като поддържам постоянна скорост не го рита,освен ако не е много богато :) Ако е нормално го няма тоз проблем.


Потребителски аватар
Lonely-Wolf
Мнения: 279
Регистриран на: Чет 29 дек 2011 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Претриса при ускорение под 2000 оборота ADR

Мнениеот Lonely-Wolf » Пон 26 авг 2013 17:52


Не знам дали е същото но ще дам пример със скутера ми. Имам го това същото блъскане и съм сигурен,че е от малко по богата смес(личи си и по свеща като я сваля). Миналия ден пробвах махнах въздушния филтър и о чудо изстрелва се при всякакви обороти и без всякви блъскания и предърпвания.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Претриса при ускорение под 2000 оборота ADR

Мнениеот mupk0 » Пон 26 авг 2013 19:19


Днес видях,че с новата рейка е избягала настройката малко(понеже при монтажа и не се заиграх откъм настройка).Вдигнах налягането,защото сега рейката работи коректно и не задавя.Времената паднаха леко и колата се засили една идея.Сега ще я видим като е студена дали го има...ако го няма супер :)


Потребителски аватар
Lonely-Wolf
Мнения: 279
Регистриран на: Чет 29 дек 2011 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Претриса при ускорение под 2000 оборота ADR

Мнениеот Lonely-Wolf » Пон 26 авг 2013 20:39


Нали уж казваш,че и на бензин го има малко,а от рейката да е :dontknow


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Претриса при ускорение под 2000 оборота ADR

Мнениеот mupk0 » Вто 27 авг 2013 14:10


Lonely-Wolf написа:Нали уж казваш,че и на бензин го има малко,а от рейката да е :dontknow

Значи проблема със старата рейка беше стандартният за всеки един валтек на повечеко км и метан,а той е ,че като е студена пуска повечко газ.При ЛПГ няма проблеми,но заради склонноста на метана откъм детонации е проблем и то голям.Сложих си OMVL REG FAST рейка без да правя нова адаптация и корекции(мързеше ме ,а и не ми се занимаваше).Вчера обаче реших да се позанимавам.Проблема е почти незначителен на бензин и може да си внушавам,защото аз усещам тупкането на мотора на педала по-скоро,а не на колата.Направих изцяло нова настройка по препоръка отпреди на поляка изработил компютъра ми,а той е карта с минусова корекция изцяло(и времена на метан и бензин почти 1:1).Вдигнах налягането на 1.8 дифф с 2.2мм дюзи(валтека впръсква по-малко за единца време на 2.2 отколкото ОМВЛ-а) и колата живна приятно.До 3000-3500 оборота колата върви от 0.7 до 0.9 ламбда и се усеща ,че ускорява.На климатик стана една идея по добре.Над 3500 оборота,сместа се закотви с 1ца и по-високи времена ,които към 5000-5500 стигаха 20-21мс,което е богато,но понеже рядко ще я карам в такива натоварвания не я барах,а и не мога да барам и цепя безопасно.Във високите ще я настройвам с някой авер дето ще и дава газ освен....Сутринта се прехвърли супер и не блъскаше(на фона на преди си е направо чудо).Едвам едвам го прави докато позагрее леко и като загрее е 1:1 с това на бензин.Мисля ,че се получи.Вчера я настройх и днес сутринта в 05:30 я пробвах студена(преди работа).Минал съм 70км от вчера и днес градско и колата изглежда да има идентичен разход като преди,но е по-добре в пъти.Аванса ми е бутнат с коефицент 9(аванс процесора на Румен)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта