Как да стигна до крушките на таблото-описание +снимка

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Как да стигна до крушките на таблото?

Мнениеот Dpop » Вто 12 дек 2006 12:47


Причината е до това, че е невъзможно да се извади таблото. При моят пасат воланът не е чупещ, но не съм убеден че дори на колегата kaloyan22 да е чупещ се, ще успее да да извади лесно таблото без да рискува да го надере. Сигурно повечето от колегите във форума са се убедили, че независимо от на пръв поглед незначителните разлики м/у моделите до 1993 г. и тези след нея има достатъчно такива, заради които има разлини начини за демонтаж и монтаж по автомобилите. Нека колегата kaloyan да каже какъв е неговият модел и дали ще предприеме операцията по смяната за което бих го подкрепил.
А магазирерът си е бил прав човека, защото сигурно не е имал оригиналната крушка и е предложил алтернативния и по-евтин, но със същия краен ефект вариант. AGS - "Магазинера толкова и знае какво продава... ".
Работата ми отне времето за което писах, защото измих внимателно всички части които разглобих и позволяваше да бъдат измити и почистих доколкото е възможно отворите на въздуховодите, пръснах със спрей във жилото и във отвора където влиза то в таблото, за да не се получи в един момент"нещо започна да ми стърже в таблото" :confused .
Надявам се казаното тук да е от полза и пожелавам на всички лек и успешен ден. :да:




Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 12 дек 2006 13:27


teodor6769 написа:Колега dpp щом си свалял 3 пъти таблото значи знаеш как, но не ми е ясно защо при вашите модел 94г трябва да се сваля волана, само заради еърбега ли. Понеже на В3 повечето са с чупещ волан и свалянето на километража става точно за 5мин. и то без да се сваля волана.

С чупещ волан съм! Казвай от къде да напъвам пластмасите :?


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 12 дек 2006 13:52


Първо сваляш плас. кори около волана мисля че бяха с 2 или 3 винта отвиват се одолу на кората. После сваляш волана в най долно положение развиваш 2те рапидки на кората около километража, вадиш я само че внимавай освен рапидките тя се държи и на щипки. После развиваш още 2винта които държат самия километраж, издърпваш го леко бъркаш отзад откачаш буксата за уредите и го вадиш, жилото на килом. само излиза. При мене е така иначе ако не е чуп. волана килом. не излиза без да свалиш волана.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 12 дек 2006 15:11


Идвам от мойто Пасат.За да се свали таблото изобщо не трябва да се пипа нищо по волана!Сваля се волана в долно положение.Махат се вдясно пластмасата дето се включва стенда за компютъра и вляво блокчето с врътките.Развиват се двата винта под тях и...до тук. Пластмасата около таблото , която държи лявата и средните клапи за въздух се клати, ама не знам на къде да дърпам, за да не счупя щипките и да я извадя????????
Айде бе майстори, никой ли не си е сменял крушките по таблото :shock
Ще трябва май да ида при джамбазите -те колкото километража са превъртели :twisted:


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Как да стигна до крушките на таблото?

Мнениеот Dpop » Вто 12 дек 2006 15:35


След като си освободил чоповете на тази рамка с внимателно изтегляне и огъване напред kaloyane като трябва да преодолееш бутона за нулиране на дневния километраж. Първо го натисни, за да потъне докъдето може и не се притеснявай той е от малко по-твърда гума.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Как да стигна до крушките на таблото?

Мнениеот Dpop » Вто 12 дек 2006 16:27


Ще ти :idea: с още 1 жокер :042: преди да извадиш самото табло.
Предлагам ти да освободиш жилото на километража от пластмасовата втулка в която има пружина и го държи под напрежение към таблото. Ще видиш тази втулка под рамото на лявта чистачка захваната в планка пред разделящата ламарина на двигателният отсек от купето.
Изтегли внимателно цялото жило в посока към радиатора(може да го намажеш с нещо), като внимаваш да не се измъкнат маншоните които го уплътняват. Направи това, за да не си играеш после да ги наместваш, че си е игра, особенно за този който уплътнява жилото точно преди да влезе в купето.
Работата м.. не е за 3-5 минути?
Хайде на късмет да ти е.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 12 дек 2006 16:46


kaloyan22 написа:Идвам от мойто Пасат.За да се свали таблото изобщо не трябва да се пипа нищо по волана!Сваля се волана в долно положение.Махат се вдясно пластмасата дето се включва стенда за компютъра и вляво блокчето с врътките.Развиват се двата винта под тях и..
:twisted:

Под трите решетки насочващи въздуха, които се вадят лесно има други три винта- развиват се и цялата пластмаса държаща решетките се маха. Отвиват се 2 винта държащи цялото табло със уредите, после дърпаш усукваш и излиза...
Развиват се два винта , разтваря се на две таблото и виждаш лампичките-3бр.
Въртиш на 90градуса и вадиш лампичката.
После се опитвам да поставя обратно таблото... Ама вкарването не е като изваждането :twisted: Буксата за кабелите влиза, ама за жилото за километража ще трябва майстор....


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Как да стигна до крушките на таблото?

Мнениеот Dpop » Вто 12 дек 2006 17:03


Щом като си поставил таблото, след няколко акробатични упражнения :lol:, центрирал си го(от горе, точно по средата има фиксиращ жлеб), сложил си буксата и си завил двата винта които го държат, следва да изпълниш това
Предлагам ти да освободиш жилото на километража от пластмасовата втулка в която има пружина и го държи под напрежение към таблото. Ще видиш тази втулка под рамото на лявта чистачка захваната в планка пред разделящата ламарина на двигателният отсек от купето.
Изтегли внимателно цялото жило в посока към радиатора(може да го намажеш с нещо), като внимаваш да не се измъкнат маншоните които го уплътняват.
в обратен ред, ще се справиш. Трябва да набуташ жилото във фунията(независимо, че не може лесно да се види от към двигателя) която е на гърба на таблото докато леко щракне. Фунията сама подвежда чашката на жилото, така че няма на къде да мърда. :да:

Последна промяна от Dpop на Вто 12 дек 2006 17:14, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Вто 12 дек 2006 17:07


kaloyan22 написа:После се опитвам да поставя обратно таблото... Ама вкарването не е като изваждането :twisted: Буксата за кабелите влиза, ама за жилото за километража ще трябва майстор....
колега има писано по темата как се слага жилото.Майстор не ти трябва,трябва ти :arrow: :търсачкаа


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 12 дек 2006 17:25


Не се излагай бе kaloyane дотука стигна и да търсиш майстори, с 2-3 опита ще вкараш жилото то затова отзад е направено като фуния да влиза по лесно. Давай пак и успех!!!


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Как да стигна до крушките на таблото?

Мнениеот Asen_D » Вто 12 дек 2006 18:43


dpp написа:А магазирерът си е бил прав човека, защото сигурно не е имал оригиналната крушка и е предложил алтернативния и по-евтин, но със същия краен ефект вариант.

Поради тази причина колегата ще вземе да помъкне поялници,кабели ,
да се чуди как да се завре ,
да прогори пистите случайно ,
да закрепва лампи,а пък те ще вибрират и става дразнещо за окото и т.н.
То си е направено професионално,
лесно и приятно,
айде сега да го "подобрим"...
От такива "съвети" потребителя страда,
защото днес са лампи ,
но утре може да са накладки,дискове....


По темата -
Жилото можеш да го наместиш откъм двигателния отсек
с леко въртене...
Ако пак не ти мести стрелката,сваляш и отначало...
Аз лично бъркам откъм таблото с предпазители,така ми е по-лесно...

Последна промяна от Asen_D на Вто 12 дек 2006 18:49, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Вто 12 дек 2006 18:46


kaloyan22 написа:Идвам от мойто Пасат.... Ама вкарването не е като изваждането :twisted: Буксата за кабелите влиза, ама за жилото за километража ще трябва майстор....


А едно - мерси колеги за съдействието :?: :!: :sly


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Вто 12 дек 2006 19:06


А едно - мерси колеги за съдействието :?: :!: :sly[/quote]
Не помагаме за мерси колега а за да може всеки да си поправи нещо което е във възможностите му без да ходи по майстори който може инищо да не свършат но пари не забравят да вземат. Не се отнася за членовете на форума.


Потребителски аватар
gobi
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 19:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gobi » Вто 12 дек 2006 21:09


Имах същият проблем, в началото всичко се оправяше по български / с сравнително леко почукване по таблото с юмруче/ но и тези времена отминаха. След многобрийни сваляния се специализирах до 5 мин. Общо взето става така:
1. натискаш бутона на авариините
2. отвиваш двата винта от горната страна на таблото държащи пласмасата, измъкваш я внимателно като донатискваш бутона на авариините. Формата на пластмасата позволава с леко побутване и леко натискане на волана надолу да излезе без проблем. Внимавай после като я слагаш да не събориш или разместиш металните щипки на които се навиват винтовете.
3. Таблото се държи с по един винт вляво и вдясно точно по средата, внимавай че винтовете падат долу и трябва да разглобяваш корите под волана за да ги извадиш.
4. Нататъка е лесно.
работи с намагнитизирана отвертка.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 13 дек 2006 13:10


Вкарах го!(само си влезе)
Вече мога да благодаря на всички, които се опитаха да ми помогнат и специално мерси на dpp който даде акъл за жилото.
Описвам процедурата в началото +снимка.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], georgi_1986 и 74 госта