Губи охладителната течност Голф 3 1.8 75 кс
Губи охладителната течност Голф 3 1.8 75 кс
Здравеи на всички колеги и фенове на марката напоследак имам един мн странен проблем губи ми охладителна течност а не виждам видими течове възможноли е да мина 850км и да гори вода поради издухала гарнитура и ако е така как да разбера че е за смяна или да търся проблема другаде благодаря предварително
- vdm123
- Мнения: 76
- Регистриран на: Съб 24 сеп 2011 19:52
- Автомобил: VW Golf III
- Двигател: AAM 1992
- Местоположение: София
Re: Губи охладителната течност Голф 3 1.8 75 кс
Ако е за гарнитура ще надува маркучите, ще са твърди като камък. При мен, голф 3 1.8 75кс ААМ двигател, има същия проблем. Онзи ден му досипах близо 3 литра
Вчера баща ми се загледа и видя че при маркуча, доло където е термостата има влага.

- tot_1425
- Мнения: 166
- Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:20
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Ямбол
Re: Губи охладителната течност Голф 3 1.8 75 кс
Тази тема е за АБД-предполагам че нямат голяма разлика: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=360092
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 9:05
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: 1.6 ABU
- Местоположение: Пловдив
Re: Губи охладителната течност Голф 3 1.8 75 кс
Колега и при мен губеше течност без видим теч,оказа се че течеше от тройника, когато е студена. Когато загрее просто явно се изпарява и не се забелязва. Когато е студена,огледай хубаво маркучите, където влизат в тройника и виж дали не сълзи янкъде от там.
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Чет 09 мар 2006 20:54
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEA
- Местоположение: Пловдив
Re: Губи охладителната течност Голф 3 1.8 75 кс
При мен течеше от пукната водна помпа.По малко,но постоянно.При смяната на ангренажния ремък се установи.Иначе доливах на 2 седмици по половин литър.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Губи охладителната течност Голф 3 1.8 75 кс
1.Всички места в които гумените приводи контактуват особено с пластмасови накрайници.
2.Тапи на ДВГ-виждат се само на канал,капят върху горещив ауспух и не се вижда теч.
3.Спукан тройник.
4.Разбита водна помпа...по-малко вероятно-сезонът на помпите е зимата.
5.Пукнат радиатор-лятото поради бързото загряване ,ако е малък течът е неоткриваем.
За теч се гледа сутрин на студена кола....
За всеки случай отвий свещите...ако има "измита свещ'-честита ти нова гарнитура.
2.Тапи на ДВГ-виждат се само на канал,капят върху горещив ауспух и не се вижда теч.
3.Спукан тройник.
4.Разбита водна помпа...по-малко вероятно-сезонът на помпите е зимата.
5.Пукнат радиатор-лятото поради бързото загряване ,ако е малък течът е неоткриваем.
За теч се гледа сутрин на студена кола....
За всеки случай отвий свещите...ако има "измита свещ'-честита ти нова гарнитура.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта