Здравейте на всички във клуба регистрирах се в този клуб,защото имам проблем по принцип става въпрос за Seat Ibiza 2003 година писах във Seat club но никой не ми отговори затова се допитвам до вас,защото може да сте срещали този проблем,а той се появи преди 2 дни карах си и ми светна Check engine на Vag com ми изкарва тази грешка
1 Fault Found:
17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached
P1176 - 000 - -
Погледнах във rosstech и пише че или от някъде взима въздух или Lamba сондата след катализатора не работи.И се чудя от какво може да е това по принцип катализатора ми е махнат и на сондата има втулка за да се вдигне по нагоре,защото след и преди махане на катализатора ми показваше друга грешка че катализатора ми не работи или е запушен съответно Check engine пак свети.Какво може да е според вас.



Check engine.
- xploda
- Мнения: 1644
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
- Автомобил: Civic
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Check engine.
Е то ти е написано черно на бяло и хората са ти казали, ти "какво може да е". Ходи смени накладките тогава
Щом и преди и сега ти е давала грешка ламбдата толко ли не стопляш, че тази ламбда не работи и трябва да се смени 


-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Съб 24 авг 2013 17:34
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Check engine.
Исках да попитам дали на някой му е излизало тази грешка да ми каже какво е направил след това колега хората го били написали ясно, но пише че може да са две причините както и да е.
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Check engine.
Може и самият катализатор да е проблем 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Check engine.
Проблема с катализатора е голям - някой го е гепил!
Чекваш какво идва от отделните Ламбда-сонди с VAG-Scope, а още по-добре - с истински осцилоскоп (графично да видиш напрежението) и тогава решаваш ще сменяш ли ламбда или не.


daniel mitkov написа: по принцип катализатора ми е махнат и ...
Чекваш какво идва от отделните Ламбда-сонди с VAG-Scope, а още по-добре - с истински осцилоскоп (графично да видиш напрежението) и тогава решаваш ще сменяш ли ламбда или не.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта