Привет на всички!
Наскоро попаднах на един мотор и не се стърпях и го купих.Мотора е 1.6GTI 110К.С.Оказа се че моторчето е чисто ново и никога не е монтирано на кола и е закупено от магазин преди 15-20години.До този момент е съхраняван доста добре и почти няма следи от времето.Ще го монтирам на моят бус Т3 който до този момент беше 1.6TD.Самият монтаж не ме притеснява доста приятно за работа но не знам какво да очаквам като характеристики в последствие и дали няма да се окаже само хамалогия.Ако има някой който е наясно с това начинание да сподели.Предварително Благодаря!
VW T3-замяна на двигателя с 1.6 GTI-110к.с
- stefan4o
- Мнения: 19167
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Моля за мнение
Този мотор с код EG ако не се лъжа е проектиран и вграждан за Голф Мк1 ГТИ. Според мен мотор с малка кубатура и сила изместена във високите обороти е крайно неподходящ за бус. Ако имаш налично някое купе на Голф Мк1 или Мк2 - там повече би му подходило да бъде
- ninkotv
- Мнения: 264
- Регистриран на: Пет 10 фев 2012 23:05
- Автомобил: [Golf 2] [Tiguan 5N] [Audi A3 8L]
- Двигател: [HK 1983] [CBAB 2010] [AGN 1999]
Re: Моля за мнение
http://www.doppel-wobber.de/forum/Information_79_VW-Golf-Motoren.html - На този линк има информация за този мотор EG за голф единичка. Максималният въртящ момент е при 5000 оборота - крайно нежелателно особено за бус.
- avtohit77
- Мнения: 1292
- Регистриран на: Вто 08 дек 2009 20:22
- Автомобил: VW T4 MULTIWAN + VW T3+T3 DOK
- Двигател: AAB 2.4D 1992 + T3 1982 1.9TMTDI
- Местоположение: Плевен-Елхово
Re: Моля за мнение
За този мотор ти трябват доста неща като,лапи, картер,маслена помпа инсталация за този мотор и доста други неща.Не си мисли ,че е доста лесно а и ти трябва и подходяща скоростна кутия.Успех в проекта
Re: Моля за мнение
Благодаря на включелите се!За кода да кода е EG и това е DGI мотор.Да не мога да скрия притесненията си относно високите обороти на мотора и достигането на максималният въртящ момент в тях но ще поема риска.Дали е правено преди и ако е да какво да очаквам?Относно монтажа не е проблем всичко се взима от дизела картер,помпа,лапи,термостат,изход за парното,маховик,съединител и всичко пасва идеално без доработки дори и изпускателните колектори си станаха но ще сложа старо турбо с болт и ауспух няма да преправям на първо време да се докаже проекта.Ще споделям неволите си ако възникнат такива и евентуално резултати пак ако има такива
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Моля за мнение
Лично за мен цялата галимация е едно голямо губене на време. Малка кубатура, малък въртящ момент изместен във високите обобороти, добре че е дизеловия маховик да помогне малко.
Re: Моля за мнение
Цялата работа произхожда от това че моят мотор дизела му пропадна клапан и блокира и докато се чудех от къде да я захвана ми изпадна този мотор.Мотора е често нов и не е качван на кола и ме поблазни че има голям ресурс и най вече че всичко в него си е оригинално немско а честите с които ще направя ремонта са бог знае какви.Дано да има смисъл всичкото това и бусчето да тръгне скоро време че много му се кефя да го карам.
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: Пет 02 юли 2010 14:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Devnq
Re: Моля за мнение
Здравейте . Колега успех в начинанието . Чисто нов мотор 1.6гти, монтиране на турбина , настройки на горивото въздоха ,звучи добре , стига да има човек свободно време и средства за хоби зайгравката . http://vimeo.com/31355861
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Моля за мнение
Ivailo G. Ivanov написа:Здравейте . Колега успех в начинанието . Чисто нов мотор 1.6гти, монтиране на турбина , настройки на горивото въздоха ,звучи добре , стига да има човек свободно време и средства за хоби зайгравката . http://vimeo.com/31355861
Here's a video I made today, thought you might all like it. The Vanagon was built by a local guy who has some amazing cars. The build started the winter of 2009-2010. Chevy 350 small block, 4 point harnesses for every seat, roll bar, cable shifter mounted on the "arm rest" of the roll bar. Racing seats. Custom gauge cluster. Custom graphics, Combo of S4 and Passat Stop Tech big brake kit. The list goes on and on. I'm waiting to hear from him to get an official list of things.
Още на видеото се вижда че двигателя е V-образен и няма нищо общо с 1.6 :)
http://www.texasvwclassic.com/cars/view/2011-2501-gti-vanagon-1988-white-vanagon-elkhorn-ne.html
Ако искате бегачки, първия мотор който става е 2.0 GTI AGG, след това VR6 и т.н.
- samo_pechka
- Мнения: 8456
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Моля за мнение
И според мен ще е ..скръб на баира . По-добре някой AAZ или още по-добре 1Z , ма там малко играчка пада с ел.карантиите , или мТДИ с мех.помпа
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: Моля за мнение
що ве колега? че той и зебиновия на адаша, че носи кат прани гащи на простора
- MrDiesel
- Мнения: 65
- Регистриран на: Пон 05 юни 2006 19:14
- Автомобил: vw t3 Caravelle
- Двигател: SUBARU EJ 25 DOHC
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моля за мнение
Колега остава да измислиш как и с какво ще го храниш този мотор,защото аз съм с EV мотор и засега карам само на газ.Освен това за да влезе в коша с оригиналният смукателен колектор се наложи да отрежа 2 см от вътрешната страна на гредата.
Re: Моля за мнение
Привет на всички!Мотора е качен и всичко е навързано по неговите нужди ама греда.Този проклет инжекцион ми скъса нервите.Един път пикае без да спре друг път не пуска и кпчица бензин и сега се ядосах и го препратих на човек който уж ги разбира нещата.Иначе му чух гласа на няколко пъти ама да се кара не става още.Ако претърпя провал някой да знае човек да разбира от механичен инжекцион или някаква алтернатива.
-
- Вечен БАН
- Мнения: 723
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 11:42
- Автомобил: VW T3 1.6 D AUDI A6 2.5TDI
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Моля за мнение
PACH написа:Лично за мен цялата галимация е едно голямо губене на време. Малка кубатура, малък въртящ момент изместен във високите обобороти, добре че е дизеловия маховик да помогне малко.
Re: Моля за мнение
Бусът го подкарах вече и много съм доволен от резултата върви си точно като лека кола което е перфектно в сравнение с 1.6ТД но радоста траеше 10-15 километра и проблем.Едната дюза се запуши и остана на 3-цилиндъра.Не намерих майстор за инжекциона и викнах неволята запретнах ръкави и се получи иначе се наслушах на коментари че не ставало че не можело и т.н.Въпросът е ако я отворя какво да очаквам и евентуално от къде да намеря такава при евентуален провал.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 1 гост