Пасат б3 2.0 115 к.с. с агу ловатоТрудно първо палене

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
geo0rg1
Мнения: 180
Регистриран на: Чет 02 авг 2012 10:29
Автомобил: GOLF 4
Двигател: AKL
Местоположение: Sofia

Пасат б3 2.0 115 к.с. с агу ловатоТрудно първо палене

Мнениеот geo0rg1 » Нед 01 сеп 2013 12:23


Здр Колеги искам да попитам на какво може да се дължи трудното палене (ПЪРВОТО ЗА ДЕНЯ)директно на ГАЗ
Колата е Пасат б3 2.0 115 к.с. с АГУ ЛОВАТО
( след като запали веднъж после през целия ден няма никакви проблеми )
Благодаря предварително




Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Трудно първо палене

Мнениеот mupk0 » Нед 01 сеп 2013 12:29


Мембраните на изпарителя си заминават...


strong
Мнения: 132
Регистриран на: Сря 24 авг 2011 21:58
Автомобил: ШКОДА ОКТАВИЯ
Двигател: BLS 2008
Местоположение: първомайци

Re: Трудно първо палене

Мнениеот strong » Нед 01 сеп 2013 12:41


Изпарител,настройки :screwy


Потребителски аватар
geo0rg1
Мнения: 180
Регистриран на: Чет 02 авг 2012 10:29
Автомобил: GOLF 4
Двигател: AKL
Местоположение: Sofia

Re: Трудно първо палене

Мнениеот geo0rg1 » Нед 01 сеп 2013 12:54


Забравих да споделя че мембраните са сменени преди около 1000-1500 км


Потребителски аватар
ninkotv
Мнения: 264
Регистриран на: Пет 10 фев 2012 23:05
Автомобил: [Golf 2] [Tiguan 5N] [Audi A3 8L]
Двигател: [HK 1983] [CBAB 2010] [AGN 1999]

Re: Трудно първо палене

Мнениеот ninkotv » Нед 01 сеп 2013 13:43


Щом е само при първо палене, защо не палиш на бензин и после да прехвърляш на газ? Добре е да работи от време на време и на бензин. Друг е въпроса, ако и на бензин не работи добре.


Потребителски аватар
geo0rg1
Мнения: 180
Регистриран на: Чет 02 авг 2012 10:29
Автомобил: GOLF 4
Двигател: AKL
Местоположение: Sofia

Re: Трудно първо палене

Мнениеот geo0rg1 » Нед 01 сеп 2013 13:50


Аз питах специално за газ .... :a045 :a045 :a045


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Трудно първо палене

Мнениеот vucata » Нед 01 сеп 2013 14:09


Виж си газовия клапан. Отвори и го почисти :th_up смени и филтърчето му :a045


Потребителски аватар
geo0rg1
Мнения: 180
Регистриран на: Чет 02 авг 2012 10:29
Автомобил: GOLF 4
Двигател: AKL
Местоположение: Sofia

Re: Трудно първо палене

Мнениеот geo0rg1 » Нед 01 сеп 2013 14:44


И то е сменено при смяната на мембраните :th_up


Потребителски аватар
newgeneration
Мнения: 52
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 20:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Трудно първо палене

Мнениеот newgeneration » Нед 01 сеп 2013 20:06


И при мен беше така първото палене на газ,но му хванах цаката.Педала на газта до дъно,2 пъти на контакт,за да отвори газовия клапан/да се чуе "цък"/ и после пали като се едно е с керосин :smile Само малката подробност ми убегна,че аз съм RP мотор,тоест моно...


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Трудно първо палене

Мнениеот Bai Sando » Нед 01 сеп 2013 20:17


Трудно пали на газ,защото докато напълни тръбите си иска въртене.
Отвий малко бронзовия винт да обогати малко сместа,ама виж на топъл двигател после как ще се държи.


Потребителски аватар
geo0rg1
Мнения: 180
Регистриран на: Чет 02 авг 2012 10:29
Автомобил: GOLF 4
Двигател: AKL
Местоположение: Sofia

Re: Трудно първо палене

Мнениеот geo0rg1 » Нед 01 сеп 2013 20:26


Благодаря за отговорите,но мисля да мина на един газ анализатор за всеки случай :th_up


Infernal_fire
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Трудно първо палене

Мнениеот Infernal_fire » Пет 06 сеп 2013 19:29


Първата мисъл която ми мина през главата е че газта замръзва .... от там нататък става много трудно паленето ...


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Трудно първо палене

Мнениеот mupk0 » Нед 08 сеп 2013 16:32


Infernal_fire написа:Първата мисъл която ми мина през главата е че газта замръзва .... от там нататък става много трудно паленето ...

При 25гр околна температура трудно замръзва :D


Infernal_fire
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат б3 2.0 115 к.с. с агу ловатоТрудно първо палене

Мнениеот Infernal_fire » Нед 08 сеп 2013 18:04


Съмнявам се при положение че излиза с голямо налягане направи го и ще видиш как излиза скреж ... дори и 40 градуса да е изпусни малко и веднага замръзва за това зимата винаги трябва да се пали на бензин и да загрее мотора за да не прецакате мембраните на изпарителя ...


renault_19
Мнения: 294
Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Пасат б3 2.0 115 к.с. с агу ловатоТрудно първо палене

Мнениеот renault_19 » Нед 08 сеп 2013 18:49


Това е леко неточно.Зимата може да се пали на газ почти без проблем.Едно е да замръзне газта около тръбата при досега с атмосферата ,друго е за направи на буца антифириза в изпарителя, който за нашия климат е разумно да е нещо от рода на -25, -30 градуса да издържа.Отделно в момента в който завъти двигателя започва циркулация на антифриза замръзването е още по-трудно.При нормален дебит на изпарителя зависещ от това къде и как е свързан ,състояние на водна помпа и някои други неща при околона температура до -10 градуса по мои личен опит няма кой знае какви ядове с паленето на газ.
Смисъла да се пали на бензин в 99% от случаите е колата да вижда малко бензин за да не забрави да работи на това гориво поради една или друга причина.Поради това и аз винаги вечер гася на бензин и сутрин минавам 100-200 метра на бензин преди да обърна на газ независимо лято или зима.
Доколкото скапването на мембраните едни хубави са 30лв, сменят се за 30 минути.
С палене и каране на бензин докато загрее зимата ако караш колата поне 20 дни месечно 50лв бензин не ти мърдат.И при тормоз над мембраните две зими изкарват минумум,ако много ги щадим сигурно ще изкарат и 4 и ще изгорим бензин сигурно за 800лв през тия 4 зими при сегашни цени на бензина.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта