Цени за обслужване на пасат б6 Ремъци ролки ангренаж ...

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
passat123
Мнения: 1658
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Цени за обслужване на пасат б6 Ремъци ролки ангренаж ...

Мнениеот passat123 » Сря 28 авг 2013 23:18


Здравейте колеги престои ми първо обслужване на Пасат 2007 б6 2,0 TDI 140 коня пкп мотора с п. дюзите !
Моята кола е 110 000 км купувана от Бг 1 собственик и ми казаха ,че на 110 000 се сменя ангренажа !
Някой правил ли е това и ако да каква е цената която е заплатил за спомене !
За консумативите ролки ремъци водна помпа и останалите + труда !

Никой не успя да ми отговори на въпроса приблизително колко струва !
И резултата аз ще ви кажа !
Ето снимки на фактурите това е комплекта ангренаж и пистовия ремък + оптегач и антифриз !
Като ремъка е бош и всичко гледах да е марково и Немско да бъде а не ... ментета !
Млако не се вижда но 1 фактура е 452 лева
2 е 113,83 3тата е 39,65 + още 20 лева за втора бутилка антифриз + туда оделно който не пиша колко е !
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Последна промяна от passat123 на Чет 05 сеп 2013 22:18, променено общо 3 пъти.




gamble
Мнения: 389
Регистриран на: Пон 26 ное 2012 13:43
Автомобил:
Двигател:

Re: Цени за обслужване на пасат б6 Ремъци ролки ангренаж ...

Мнениеот gamble » Чет 29 авг 2013 8:53


Хубаво е да смениш и ролката на климатика/троника + пистовия ремък. Един вид и те са задължителни, че не изкарвали 2 смени. В противен случай ще платиш 2 пъти за труд. Примерно сменяш сега и след 30 000 км се прецакват и хайде пак разглабяй. Струваха около 100-150 лв ако не се лъжа. По-добре обиколи няколко магазина да ти направят оферта за всички чаркове и си прецени кой е по-добрият вариант.


mygyl
Мнения: 47
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Цени за обслужване на пасат б6 Ремъци ролки ангренаж ...

Мнениеот mygyl » Пет 30 авг 2013 6:21


На мен първоначалното обслужване ми излезе около 700 лева (ангренаж, водна помпа,филтри, масла и тем подобни)

Смени си шестограма


frec
Мнения: 323
Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Цени за обслужване на пасат б6 Ремъци ролки ангренаж ...

Мнениеот frec » Пет 30 авг 2013 22:37


gamble написа:Хубаво е да смениш и ролката на климатика/троника + пистовия ремък. Един вид и те са задължителни, че не изкарвали 2 смени. В противен случай ще платиш 2 пъти за труд. Примерно сменяш сега и след 30 000 км се прецакват и хайде пак разглабяй. Струваха около 100-150 лв ако не се лъжа. По-добре обиколи няколко магазина да ти направят оферта за всички чаркове и си прецени кой е по-добрият вариант.


какво и се прецаква на ролката на климатроника ? до какво води ? може ли да влияе на работата на компресора или просто си се раздрънква?


gamble
Мнения: 389
Регистриран на: Пон 26 ное 2012 13:43
Автомобил:
Двигател:

Re: Цени за обслужване на пасат б6 Ремъци ролки ангренаж ...

Мнениеот gamble » Съб 31 авг 2013 9:01


Еми примерно при Голф 4 оставаш без климатик и хидравлика. Ама там па ролката има някакъв амортисьор и се сменя много рядко. При Б6 не знам какво ще се случи (освен да останеш без климатик), но и не искам да знам честно казано :neutral


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Цени за обслужване на пасат б6 Ремъци ролки ангренаж ...

Мнениеот zfa159 » Съб 31 авг 2013 10:26


Това,на което му викате "ролка на климатика" се нарича обтяжна ролка на пистовия ремък. Ролката на климатика е съвсем друго нещо и се нарича "шайба на компресора" и при нея се сменя лагера, а не цялата шайба.
По повод обтяжнта ролка - тя се сменя,когато се получи шум от нея, не е нужно да се сменя с ангренажния комплект...при нормална работа на другите агрегати и читав ремък,ролката може да изкара и 150к км.Общо взето при нея се получава едно шумене и жулене доста преди да се скапе до толкова,че да повреди ремъка и колата да аварира...ако не и се обърне внимание разбира се,става страшно. При В6 пистовия ремък върти алтернатор и компресор, колата ще остане без зареждане на акумулатора и без климатик.Ремъка и ролката се сменят лесно и труда за смяната им не е нищо особено.
Доста по-важно е да се провери или най-добре да се смени изключващата шайба на алтернатора, защото когато тя спре да работи,се получават едни вибрации на ремъка и разбива съединителя на постоянно зацепения компресор и климатика спира да работи и собственика се разделя с една сериозна сума. Общо взето ако я прави човек,който се занимава предимно с такива коли,ще знае какво да види и кое е добре да се смени при обслужването.
:beer


gamble
Мнения: 389
Регистриран на: Пон 26 ное 2012 13:43
Автомобил:
Двигател:

Re: Цени за обслужване на пасат б6 Ремъци ролки ангренаж ...

Мнениеот gamble » Съб 31 авг 2013 21:06


Който знае си личи,че знае :beer Иначе казвам, че е добре да се смени с ангренажният комплект защото както каза и ти - може да издържи до 150 хил.км. , което ще рече че няма да изкара 2 смени (на теория) - за това сменяй и това е :beer А за другата шайба дето викаш си нямам идея :gruebel


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Цени за обслужване на пасат б6 Ремъци ролки ангренаж ...

Мнениеот zfa159 » Съб 31 авг 2013 21:55


Ми реално погледнато при автомобилните ролки,всичко се свежда до един лагер....всяка една ролка,шайба и както и да го кажем,се свежда дълбоко вътре в себе си до един лагер.Колкото по-здрав е лагера,толкова повече ще изкара ролката. При ангренажа е прието да се сменя всичко заедно на дадени години или километри,защото е изчислено по някаква схема (не съм запознат как ги изчисляват,ама те си знаят) и реално погледнато те могат да изкарат и още, ама на конструктора му е ясно,че няма да изкара две смени на ремък,заради което казва директно,че сменяш всичко...иначе става точно даване на пари за едно и също като труд, два пъти...пък и капаци и всичко там е пластмасово и колкото по-рядко пипаш там,толкова по-дълго време ще са здрави :mhihi .При пистовия ремък и всичките лагери отпред,нещата не седят точно така...примерно за износването на алтернатора зависи колко го натоварваш (по-сериозното натоварване скапва по-бързо лагерите,то е ясно), това зависи в какъв климат я караш (ел. перките работят различно време),дали я караш на климатик или не (вентилатора и ел. перките харчат ток), дали караш на фарове или не,дали караш на фарове + фарове за мъгла и дълги и т.н....въобще от всичко зависи.Когато се скапе един лагер по ремъка,той натоварва всички други,като същото важи и за изключващата шайба на алтернатора,която вкарва едни вибрации по целия ремък и всичките лагери. С климатика е същото...когато компресора работи, ремъка има доста по-сериозно натоварване и съответно износването му е по-различно...всичко това прави невъзможно да се сметне колко точно км ще изкара пистовия ремък или лагерите на алтернатора или лагера на шайбата на компресора и т.н. Реално погледнато обтяжната ролка и пистовия ремък също не могат да изкарат от смяна до смяна, ама няма как да се знае кога са сменени преди това и дали въобще са сменяни.Предвид,че се сменят лесно и лесно се разбира,ако назрява проблем с тях,повечето пъти само им се преценява състоянието и ако "ще карат" т.е. ремъка не е напукан,изяден,нацепен и т.н. и ролките нямат никакъв шум, си се търкалят още доста...естествено не е никак лоша профилактика да се сменят,както и да се разглоби да кажем алтернатора и да се прегледа...за да не му свършат четките точно,когато не трябва,примерно...ама всичко опира до това в какво общо състояние е колата и колко е бюджета за първоначалното обслужване, иначе има много места,където е хубаво да се пипне,за да няма изненади после.
:beer


Потребителски аватар
passat123
Мнения: 1658
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Цени за обслужване на пасат б6 Ремъци ролки ангренаж ...

Мнениеот passat123 » Пон 02 сеп 2013 0:10


А цена приблизителна кой колко е дал и все още не сте
достигнали до тоя момент ! И кажете пълния
комплект какво включва колко ролки са изобщо всички консумативни части !
Казаха ми в Русе една сума горе долу питах на доста места
и сумата е еднаква +/- 50 лева !


gamble
Мнения: 389
Регистриран на: Пон 26 ное 2012 13:43
Автомобил:
Двигател:

Re: Цени за обслужване на пасат б6 Ремъци ролки ангренаж ...

Мнениеот gamble » Пон 02 сеп 2013 7:59


Паразитна ролка, обтяжна ролка, водна помпа и ангренажен ремък - това е комплекта. Вече тези другите ролки/шайби дето казва колагата zfa159 - за тях си решаваш ти :beer Ако няма някакъв странен шум може и да не ги пипаш.
За цени не мога да помогна защото ги смених преди година и вече не са същите цени.


nedyslavov
Мнения: 17
Регистриран на: Чет 25 дек 2008 15:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък

Re: Цени за обслужване на пасат б6 Ремъци ролки ангренаж ...

Мнениеот nedyslavov » Чет 05 сеп 2013 0:49


Здравейте и аз съм с Пасат Б6 1.9тди 2007г. на 112000км. и се бях замислил за смяна на същите консумативи и четох много по форумите и навсякъде различни мнения,накрая се обадих на фолксфаген–ауди.бг/аутохит.там ме попитаха за номера на рамата,която я проверяват направо в фолксфаген.завода и ми казаха че моя ремък е за смяна на 150000 или 2015година което дойде първо,така че ги попитай първо ако искаш.Между другото има и един сайт B6 specificacion.там пише същото.Успех.


Потребителски аватар
passat123
Мнения: 1658
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Цени за обслужване на пасат б6 Ремъци ролки ангренаж ...

Мнениеот passat123 » Чет 05 сеп 2013 22:06


И така горе в темата пуснах колко струва !
Всичко хубаво и на мене ми казаха ,че на 130 000 км да го сменя но !
АЗ ГО СМЕНИХ НА 115 000 км по добре рано от колкото касно гумата старее имал
съм опит с нова кола който ми казаха такива приказки и накрая ги послушах и скъсах ремък !
И от тогава такива неща не ги остава, на гадаене ! А тоя сайт на .ком ли завършва !


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Цени за обслужване на пасат б6 Ремъци ролки ангренаж ...

Мнениеот zfa159 » Пет 06 сеп 2013 0:03


Като гледам формата на документите и марките - пазарувал си от Елит Кар. Принципно IPD и Swag не са лоша марка, само че по повод ролки и т.н., те само пакетират и в кутията може да има всичко - от долен китаец до оригинална част.Най-често вътре са ролки на SKF или Ina или SNR. Ремъците на Бош специално в Елит Кар са добри, ползвал съм, няма проблеми...на много места са доста големи ментета,ама там са ок. То малко е свършило вече, ама принципно много по-добре беше да си вземеш ангренажен комплект на Ina + водна помпа и каквото ти трябва по пистовите ремъци отделно. Ангренажния к-т на Ina представлява една голяма кутия с всички ролки по ангренажа + ремък, който е брандиран с логото на Ina, реално е произведен от Gates...цената им обикновено е с поне 80-100лв по-ниска от сумата на всички части поотделно.
:beer


Потребителски аватар
pepperj
Мнения: 132
Регистриран на: Вто 23 окт 2007 14:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Цени за обслужване на пасат б6 Ремъци ролки ангренаж ...

Мнениеот pepperj » Пет 06 сеп 2013 11:54


Супер колега, информацията ще ми е полезна скоро и на мен ми предстои смяна :)


golfmk1
Low rider
Мнения: 5573
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Цени за обслужване на пасат б6 Ремъци ролки ангренаж ...

Мнениеот golfmk1 » Пет 06 сеп 2013 12:37


Така като гледам частите и спецификациите си ги пазарил от Елит Кар :mhihi



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта