MK4-AGU+k03s
- Viktor Cankov
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пон 07 фев 2011 15:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: БГ
Re: MK4-GTI
Спор няма,Стойката е страшна,а возията как е,доволен ли си?
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: MK4-GTI
За возията съм много доволен,една идея е по стегнато и мисля че мааалко по меко вози или си внушавам нз.За сега външния вид няма да се бара,ред е на генерацията 

- muckata_9090
- Мнения: 106
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: MK4-GTI
А пружините каква марка са и колко свалят?
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: MK4-GTI
muckata_9090 написа:А пружините каква марка са и колко свалят?
FK 60/40 уж

- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: MK4-GTI
За да не пусна друга тема-предстои ми да сменям вс.ремъци и ролки.Да ми препоръчате сайт за частите и добър майстор за смяната им в Пловдив 

- Fearless
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:22
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AZD
- Местоположение: София
Re: MK4-GTI
За частите питай колегата succes,аз от него си ги купувах на доста добри цени 

- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: MK4-GTI
Само не разбрах едно:трябват ми ангренажен ремък+2 ролки,водна помпа,пистов ремък,ролка към пистовия ремък.А обтегача на паразитната ролка трябва ли да се смени,щото до сега само един ми предложи с оптегача на паразитната ролка
- Fearless
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:22
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AZD
- Местоположение: София
Re: MK4-GTI
Да,трябва,поне аз го смених и него де 

- Tipsy
- Мнения: 1086
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: MK4-GTI
Сменя се, макар и високата му цена, че не се знае кога може да изпусне. И го търси в комплект с ролката - по-изгодно е като са комплект, иначе може и по отделно.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: MK4-GTI
Колеги търся спешно съскащ клапан,от къде мога да поръчам и кой е по удачният клапан за мен за 1.8т AGU с чип
- Tipsy
- Мнения: 1086
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: MK4-GTI
Да ти дам освен моя, откога искам да го сменям :)
Иначе двубутален трябва да е пък какъвто сложиш все съска.
Иначе двубутален трябва да е пък какъвто сложиш все съска.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: MK4-GTI
А дали ще ми шашка компа?всеки различно говори
- Tipsy
- Мнения: 1086
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: MK4-GTI
Нямам спомен вече, навремето като слагах бях изчел доста по темата. Най-общо казано проблеми се очакват ако е еднобутален - тогава се шашка компа и гасне и т.н., двубуталня няма проблеми, а имаше и някакви май хибридни ги водиха, които са на принципа на задовския, но и изпускат в атмосферата.
Горе долу по спомен толкова. Мисля, че и в този форум имаше теми по въпроса за повече подробности.
Горе долу по спомен толкова. Мисля, че и в този форум имаше теми по въпроса за повече подробности.
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: MK4-GTI
Tipsy написа:Нямам спомен вече, навремето като слагах бях изчел доста по темата. Най-общо казано проблеми се очакват ако е еднобутален - тогава се шашка компа и гасне и т.н., двубуталня няма проблеми, а имаше и някакви май хибридни ги водиха, които са на принципа на задовския, но и изпускат в атмосферата.
Горе долу по спомен толкова. Мисля, че и в този форум имаше теми по въпроса за повече подробности.
Абсолютно си прав. За съжаление практиката обаче говори, че и еднобутален дето изпуска всичко няма проблем. Смисъл виждал съм и собственика твърдеше, че няма проблем.
За да не съм ОФФ, да дам съвет на колегата. Щом искаш да плашиш гаргите взимай някакъв BLOW OFF клапан.
Само да кажа, че за мен истината е в DV клапаните. Не знам защо всеки иска да ахка и охка на това съскане, мисля че никой не си прави труда да разбере, какво е diverter valve и защо на запад хора вманиачени по performance слагат такива клапани.

P.S Смисъл това е мое мнение. Иначе ако се сменя турбото разбирам да се сложи нещо дето съска.

- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: MK4-GTI
Ето нещо набързо монтирано преди малко 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта