Клемореда не съм го гледал, но при завъртане на ключа всичко по таблото си свети нормално, релетата цъкат под волана, ток има на стоп-клапана, стартера върти... Какво друго да минава през контакта? Ток до компютъра има, излизат данни на Ваг-кома при диагностика, и се записват грешки като разкача някой датчик(светва лампата за подгрева постоянно). Или пък искаш да кажеш, че докато върти на стартер може да прекъсва тока към нещо важно, но мисля че и това не е...(все пак ще погледна де).
Passat B4 (1Z), не пали. (проблема отстранен)
-
cecoa1
- VW експерт

- Мнения: 2023
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Passat B4 (1Z), не пали.
Нямам ключ за капака на ГНП. Нек'ъв с три стени трЕбва да е... Или ще го търся, или ще го отвивам както дойде. Това ми е основния проблем за разглобяването на ГНП на място. Другото е, да търся компютър и да го пробвам, но и той е малко лошо заврян... А на Аудито е даже още по-лошо скрит, пък и не ми се рискува да остана без нито една кола. Затова най-лесното е да махна горната част на ГНП(като намеря ключ), и ако там видимо няма проблеми, чак тогава да търся друг компютър за да го пробвам на мястото на моя. Ако и с другия комп не стане, ще взема и друга ГНП, а ако и тогава не иска... не знам, ще търся бартер за ЮМЗ.
Клемореда не съм го гледал, но при завъртане на ключа всичко по таблото си свети нормално, релетата цъкат под волана, ток има на стоп-клапана, стартера върти... Какво друго да минава през контакта? Ток до компютъра има, излизат данни на Ваг-кома при диагностика, и се записват грешки като разкача някой датчик(светва лампата за подгрева постоянно). Или пък искаш да кажеш, че докато върти на стартер може да прекъсва тока към нещо важно, но мисля че и това не е...(все пак ще погледна де).
Клемореда не съм го гледал, но при завъртане на ключа всичко по таблото си свети нормално, релетата цъкат под волана, ток има на стоп-клапана, стартера върти... Какво друго да минава през контакта? Ток до компютъра има, излизат данни на Ваг-кома при диагностика, и се записват грешки като разкача някой датчик(светва лампата за подгрева постоянно). Или пък искаш да кажеш, че докато върти на стартер може да прекъсва тока към нещо важно, но мисля че и това не е...(все пак ще погледна де).
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Passat B4 (1Z), не пали.
За триъгълния ключ- почти винаги се успява със шестограмен ключ 7 от не много качествена гидория, т.е. от почти всички става
. Един чук и главата на болта оформят ключа и за едно развиване става.
. Един чук и главата на болта оформят ключа и за едно развиване става.-
cecoa1
- VW експерт

- Мнения: 2023
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Passat B4 (1Z), не пали.
Има развитие, но не много... Развих болта с камъче седем от гидоре(благодаря за полезния съвет). Реших първо да махна само горното капаче и да видя какво се случва, и после да подам ръчно газ ако трябва. Та ситуацията е следната - като се подаде контакт, отгоре "рамото" при датчика за цикловата порция мърда от крайното си положение(нулево, не подаване на гориво) до някакво за подаване на гориво, но при завъртане на стартер се връща на крайното си положение за неподаване на гориво. При завъртането за подаване на газ на ръка чрез това рамо, двигателя пали. Не вдига неконтролируеми обороти, защото с ръка ги контролирам, а и помпата е разхерметизирана при махане на капака за да имам достъп до там, та работата е нестабилна заради позасмукван въздух. Сега въпроса е, защо връща газта при въртене на стартера? Компютъра ли му казва или от помпата нещо..?? Почвам да клоня към компютъра, защото помпата явно изпълнява команди, както и ги получава... (прав ли съм според вас?) За съжаление не съм много в час с компютрите, та не мога да предположа какво евентуално би го карало да дава такива команди, без да записва никакви грешки. Но явно ако той е "болен"(компа), може би няма как да си каже...
. Ще трябва май да взема компютър за проба... Благодаря за ценните съвети до тук 

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Passat B4 (1Z), не пали.
cecoa1 написа:.... При завъртането за подаване на газ на ръка чрез това рамо, двигателя пали. Не вдига неконтролируеми обороти, защото с ръка ги контролирам, а и помпата е разхерметизирана при махане на капака за да имам достъп до там, та работата е нестабилна заради позасмукван въздух.....
Ама ти сериозно ли запали мотора с отворен капак на ГНП
-
komanreel
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 26 ное 2009 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Passat B4 (1Z), не пали.
cecoa1 написа:Има развитие, но не много... Развих болта с камъче седем от гидоре(благодаря за полезния съвет). Реших първо да махна само горното капаче и да видя какво се случва, и после да подам ръчно газ ако трябва. Та ситуацията е следната - като се подаде контакт, отгоре "рамото" при датчика за цикловата порция мърда от крайното си положение(нулево, не подаване на гориво) до някакво за подаване на гориво, но при завъртане на стартер се връща на крайното си положение за неподаване на гориво. При завъртането за подаване на газ на ръка чрез това рамо, двигателя пали. Не вдига неконтролируеми обороти, защото с ръка ги контролирам, а и помпата е разхерметизирана при махане на капака за да имам достъп до там, та работата е нестабилна заради позасмукван въздух. Сега въпроса е, защо връща газта при въртене на стартера? Компютъра ли му казва или от помпата нещо..?? Почвам да клоня към компютъра, защото помпата явно изпълнява команди, както и ги получава... (прав ли съм според вас?) За съжаление не съм много в час с компютрите, та не мога да предположа какво евентуално би го карало да дава такива команди, без да записва никакви грешки. Но явно ако той е "болен"(компа), може би няма как да си каже.... Ще трябва май да взема компютър за проба... Благодаря за ценните съвети до тук
Направете една диагностика и ще решите проблема!
-
cecoa1
- VW експерт

- Мнения: 2023
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Passat B4 (1Z), не пали.
Хехе, знам за вътрешното налягане в помпата, наясно съм доста как работи... Нямам проблем в подкачването на нафтата, и не е гейзер от нафта, защото няма такъв дебит че да извира чак така... При отваряне на капака, изтича солидно количество нафта, тъй като тя е пълна до горе, но долу в помпената част за високо налягане има гориво което се засмуква и нагнетява към дюзите, нищо че липсва вътрешното надналягане. То и по принцип при стартиране надналягането не е съществено защото подкачващата помпа не може да го създаде достатъчно бързо при тези обороти(няма дебит, зависи от оборотите). Така или иначе мотора пали при отворен капак на ГНП и ръчно подаване на газ. Не съм го държал да работи минути, а колкото да му чуя гласа, т.е. няма време да се напълни отново помпата и да започне чак да извира. Освен това работи неравномерно на моменти, явно засмуква въздух. Грешки не записва и при работа с отворен капак
. Така че и диагностиката не знам как ще помогне. Затова и ми дойде мисълта, че болен мозък(компютър) не си признава сам и логично е да се пробва с друг. Но не мога да бъда на 100% сигурен в разсъжденията си, така че ако пропускам нещо, знаещите да подсещат...
-
didopoli
- Мнения: 168
- Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat B4 (1Z), не пали.
Точно това имам като мисъл.Като върти на стартер да не спира други напрежения.При мен се оказа че клапана за гасене при подаване на контакт има напрежение ,но при въртене на стартер не...всичко беше от клемореда ама докато стигна го него ......
п.с. с проверка на клемореда ще е по-евтина проверката
п.с. с проверка на клемореда ще е по-евтина проверката
- samo_pechka
- Мнения: 9068
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B4 (1Z), не пали.
Ами ако е оттам , се опъва едно кабелче от +са на акуто до стоп-клапана и палиш ( оттам и компа си остава захранен с ток). Така се проверява/елиминира и реле 109
-
cecoa1
- VW експерт

- Мнения: 2023
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Passat B4 (1Z), не пали.
Без работещ стоп-клапан, нямаше да му чуя гласа днес. Но защо помпата застава в положение като при изключен контакт когато въртя на стартер, не мога да кажа. Обаче ми идва на акъла да я пробвам с бутане дали ще запали, макар че малко не ми се ще... Помпата е в положение за подаване на гориво на празен ход(примерно, може и повече да е) когато дам контакт, а когато въртя на стартер се връща в нулево положение...но ако не въртя със стартера, може пък да запали, ако проблема е от ключа...В другия вариант като регистрира превъртане на мотора, пак ще си върне подаването на гориво и пак няма да запали.
-
didopoli
- Мнения: 168
- Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Passat B4 (1Z), не пали.
Ако при това положение запали на бутане сменяй клемореда.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Passat B4 (1Z), не пали.
cecoa1 написа:Хехе, знам за вътрешното налягане в помпата, наясно съм доста как работи... Нямам проблем в подкачването на нафтата, и не е гейзер от нафта, защото няма такъв дебит че да извира чак така....
OK! Казах го образно, мислех че ще ме разбреш, още повече като казваш че добре знаеш как работи. Така или иначе "обратната" нафта би трябвало да потече .... както и да е.
Палене с бутане едва ли ще има ефект, ти нали си я запалил веднъж (с "ръчната" газ
Аз ти предложих 10 мнения назад да бутнеш главата на ГНП в посока, в която (ако се гледа по VAG COM) намаляват данните за горивото, а всъщност се подават повече, мисля че се преместваше в посока обратна на ангренажа. Има теми по въпроса, потърси, пък и при отворен капак на ГНП можеш лесно да прецениш коя беше посоката. Когато (ако) запали ще пуснеш и VAGCOM-a.
Re: Passat B4 (1Z), не пали.
az imam ECU za tochno toia passat daje stoi sys chipa za kliucha na Imobilaizera i imobilaizer bloka
-
cecoa1
- VW експерт

- Мнения: 2023
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Passat B4 (1Z), не пали.
Проблема е намерен. Както ме посъветваха и майстори от разстояние, оказа се механичен проблем в ГНП. Бяха счупени и двете пружини на помпения елемент. (Ако бях махнал цялата горна част сигурно щях да ги видя по-рано). Смених помпата и всичко вече е наред.
Благодаря на всички за съдействието и съветите.
Благодаря на всички за съдействието и съветите.

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Passat B4 (1Z), не пали. (проблема отстранен)
Да-а, логична развръзка...
Пък как са се счупили и двете пружини
- samo_pechka
- Мнения: 9068
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Passat B4 (1Z), не пали. (проблема отстранен)
Браво за развръзката
Тез пружини къв зор са видели, не бях виждал/чувал и двете счупени , те инак как бъде не се трошат Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта