Проблем след смяна моторче на чистачки Пасат Б5

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
martosac
Мнения: 100
Регистриран на: Съб 25 юни 2011 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил / Велико Търново

Проблем след смяна моторче на чистачки Пасат Б5

Мнениеот martosac » Чет 05 сеп 2013 17:56


Пасат 1998 Б5 1,9тди 110кс комби
След като чистачките отказаха да работят онзи ден и проверих бушоните, задната работеше. Купих от автоморгата моторче, отделих един следобед и след чупене на пръсти до изваждането и натикването на механизма успях да го променя и да върна всичко на мястото си. Само че.... слагам чистачките и що да видя.... Поставяйки я така че да стига в крайно положение на оборота до почти вертикално(абе оптималното и движение) тръгвайки надолу стига до ръба на пластмасата почти(възможно най- долната точка) и накрая вместо да се повдигне още 2-3см и да спре, тя се повдига още 20 сигурно и стига почти до средата на стъклото. И така продължава работата си. Моторчето беше същото, чак номера не съм гледал де. Дали не трябва да се направи някаква калибровка сега или настройка с ваг ком??? Пътувам много и при първия дъжд ще съм много много прецакан без чистачки. Благодаря предварително.




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблем след смяна моторче на чистачки Пасат Б5

Мнениеот zfa159 » Чет 05 сеп 2013 23:51


:eek Ваг-Кома може да е доста полезна програма,ама няма такива чудати възможности ,поне не при тези автомобили....това ми напомня на един клиент с Мерцедес някакъв на 15 години, който беше крайно учуден как така диагностичния софтуер за колата, не може да каже от кое точно място климатичната система изпуска и си губи фреона :mhihi
Проблема в случая е изцяло механичен. Ето тази планка с номер 2 на картинката, се зацепва под точно определен ъгъл за да не се получава това, което си описал. Тя е на шлици към оста на мотора и трябва преди да се свали от стария, да се бележи спрямо металната планка под нея (на която седи мотора). Също така преди да монтираш новия мотор на мястото му, му закачаш буксата и го пускаш да направи 1 оборот, защото няма как да си сигурен дали е в нулевото си положение, когато го купуваш, принципно би трябвало да е, ама често не са.
Съответно сега вече те очаква забавление, понеже нямаш дори ориентир как точно трябва да седи планката...отделно трябва да разглобиш всичко отново.
Провери и номерата на двата мотора, защото при Голф 4 ми се е случвало да попадна на два вида механика с два доста различни мотора, макар и еднакви на вид. Единия има по-голям ъгъл на завъртане - т.е. ако 2 оборота на мотора са вдигане на чистачката и сваляне до долу (един цикъл на чистене по стъклото), при единия бяха два оборотите, при другия примерно 2 и половина...резултата като сменихме само мотора, без цялата механика, беше много подобен като при теб...само че ние бяхме сигурни, че е зацепен както трябва и после чак открихме разликата в оборотите.
untitled.JPG


Потребителски аватар
martosac
Мнения: 100
Регистриран на: Съб 25 юни 2011 20:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил / Велико Търново

Re: Проблем след смяна моторче на чистачки Пасат Б5

Мнениеот martosac » Пет 06 сеп 2013 7:18


или да купя целия механизъм и да го набутам обратно


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблем след смяна моторче на чистачки Пасат Б5

Мнениеот rudoni » Пет 06 сеп 2013 8:43


И пак ще иска центровка която ти описа колегата.Трябвало е да вземеш целия механизъм без да сваляш моторчето.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта