
Колата е 1994г. , 2.0 мотор с код 2Е - 115 к.с. , като екстри има ел.стъкла,хидравлика,комфорт модул,плитко рекаро и борд.компютър.
Една снимка още от борсата :

После една аматьорска фотосесия след като си я взех :



Бях адски доволен от динамиката и вървежа на Голфолин,ама всеки ден минавах по 70 км. и не след дълго почна да ми бърка дълбоко в джоба (абе направо ми го изпразни


По едно време реших да експериментирам с визията на колата,като всеки млад тунер.Hella Lipstadd-a беше заменен с фарове имитация на голф 4 с мигач вътре и естествено решетка без емблема,резултата :

Покарах така известно време,но претърпях леко ПТП и колата изглеждаше така :

Трябваше да я направя много бързо,защото без нея не мога,а точно в този момент нямах финанси и реших,че моменто колата ще бъде сбирщайн,колкото да я върна на пътя.Бяха закупени стокови фарове,броня комплект с тесен нож,нов преден капак,греда зад бронята и я сглобих.Доби такъв вид :

Зарекох се,че колата пак ще е красива,но всичките планове бяха напред във времето.Почнах да си набавям едно по едно части.Купих си оригинални Hella халогени и бленди:

В последствие ми изпаднаха изгодно Hella Lipstaddt и естествено бяха закупени на момента.Последва бързо сглобяване на това което бяха събрал и сега това е моментната визия на колата :

Сега парите са ми още по-голям кът,а колата има доста неща за оправяне,както и доста глезотий за закупуване.На всичко ще му дойде реда в близкото бъдеще

А главния виновник за безпаричието ми в момента е :


Ауди А3 8L , 1.8Т , което ми изпадна за смешни пари и не можах да се сдържа.Сега с 2-те коли ми е малко по-тежко,но с времето всичко ще си дойде на място.
Това е моята история и тази на Голфолин до момента , To be Continued

Поздрави!
