Здравейте колеги,нов съм тук и мисля да минавам към "немската секта" :)
Днес си харесах едно пасаторче с 2,0 ТДИ 140 коня и DSG кутия.
Малко четох,много слушах за въпросните помпи дюзи и комън рейли,издънката със тези на сименс и т.н.
Та ако може някой да ме просветли как стоя нещата за този автомобил,ще приложа линк по-долу,годината е реална,километрите са 275 000 а кода на ДВГ е BMP.Сега идва въпроса ПД ли е или КР,кои са слабите места на този мотор има ли го филма с маслената помпа,как се държи тази кутия и т.н.
Всички мнение и съвети ще са ми от голяма полза,понеже доста харесах колицата и съм на косъм да стана редовен член тук ! :)
Има всички екстри без кожа и подгрев на седалките.
http://www.cars.bg/c353130
Благодаря преварително на всички !
Поздрави
Камен Тодоров
Мнения и съвет и уточнение при покупка на Пасат комби 2008
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнения и съвет и уточнение при покупка на Пасат комби 20
Много има писано за тези Пасати, включително за дюзи, шестограми, скоростни кутии, маховици и всичко.
Това е помпа-дюза. Трябва да провериш дали подлежи на сервизна акция за смяна на дюзи и дали е направена.
Можеш да видиш и сервизна история, ако могат да ти я дадат в официалния представител на марката във Варна (колата е там по обявата, затова и съм писал Варна).
Конкретно този автомобил не грабва с нищо. И далеч няма всички екстри. Изпълнението най-вероятно е Trendline (най-ниското) с добавения някои екстри - темпомат, трилъчев волан, парктроник, датчик за налягане на гумите до колкото видях. Обикновен салон, не най-обикновения, но поне е удобен със страничните опори отпред. Има ел. регулиране на облегалката и на лумбалната опора на седалката на водача. Малкият MFA (централния дисплей), най-вероятно само с бордкомпютър. Неоригинална афтърмаркет навигация. Внимавай за това как превключват скоростите, има ли шум от към тях при положение на лоста N или P. Ходи на диагностика и на преглед в сервиз или при някой познат, във Варна има и клубен майстор, които може да ти свърши работа - ifidik. Ако всичко е наред със сервизната история и след преглед и диагностика няма фрапиращи проблеми, цената и автомобилът ти харесват, скачай. Приготви си около 2000 лева за първоначалнто обслужване, регистрация, аларма и застраховки. Не виждам добре от снимките, но ако автомобилът е със зимни гуми, виж в какво състояние са и дали не са карани лятото (стават на нищо и не вършат работа зимата). Ако е с летни, имай предвид, че скоро идва зима и ще ти трябват и зимни гуми.
Успех.
Това е помпа-дюза. Трябва да провериш дали подлежи на сервизна акция за смяна на дюзи и дали е направена.
Можеш да видиш и сервизна история, ако могат да ти я дадат в официалния представител на марката във Варна (колата е там по обявата, затова и съм писал Варна).
Конкретно този автомобил не грабва с нищо. И далеч няма всички екстри. Изпълнението най-вероятно е Trendline (най-ниското) с добавения някои екстри - темпомат, трилъчев волан, парктроник, датчик за налягане на гумите до колкото видях. Обикновен салон, не най-обикновения, но поне е удобен със страничните опори отпред. Има ел. регулиране на облегалката и на лумбалната опора на седалката на водача. Малкият MFA (централния дисплей), най-вероятно само с бордкомпютър. Неоригинална афтърмаркет навигация. Внимавай за това как превключват скоростите, има ли шум от към тях при положение на лоста N или P. Ходи на диагностика и на преглед в сервиз или при някой познат, във Варна има и клубен майстор, които може да ти свърши работа - ifidik. Ако всичко е наред със сервизната история и след преглед и диагностика няма фрапиращи проблеми, цената и автомобилът ти харесват, скачай. Приготви си около 2000 лева за първоначалнто обслужване, регистрация, аларма и застраховки. Не виждам добре от снимките, но ако автомобилът е със зимни гуми, виж в какво състояние са и дали не са карани лятото (стават на нищо и не вършат работа зимата). Ако е с летни, имай предвид, че скоро идва зима и ще ти трябват и зимни гуми.
Успех.
Re: Мнения и съвет и уточнение при покупка на Пасат комби 20
Благодаря за отговора колега !
Гумите са ми най малка грижа а и от старата кола имам почти нови зимни които са същия размер.Ремъци,ролки и водна помпа мога да взема на мн добра цена,понеже се занимавам с това.
Просто исках да разбера как са като надежност,разход и сигурност.Това за кутията и предавките не го разбрах напълно и това евентуално ще бъде първият ми автомат.....Четох доста и спец за този мотор от тази година навсякъде пише,че не бил с тези пиезо дюзи на сименс които давали проблеми.
Иначе като цяло вътре е доста позапазен салона,има го това което си водял за налягане на гумите и общо взето нищо друго освен прибиране на огледалата.
Други мнения и отзиви също биха ми били от полза
Гумите са ми най малка грижа а и от старата кола имам почти нови зимни които са същия размер.Ремъци,ролки и водна помпа мога да взема на мн добра цена,понеже се занимавам с това.
Просто исках да разбера как са като надежност,разход и сигурност.Това за кутията и предавките не го разбрах напълно и това евентуално ще бъде първият ми автомат.....Четох доста и спец за този мотор от тази година навсякъде пише,че не бил с тези пиезо дюзи на сименс които давали проблеми.
Иначе като цяло вътре е доста позапазен салона,има го това което си водял за налягане на гумите и общо взето нищо друго освен прибиране на огледалата.
Други мнения и отзиви също биха ми били от полза
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнения и съвет и уточнение при покупка на Пасат комби 20
Дори при най-добри цени, ремъци, ролки, обтегач и водна помпа са ти към 460 лева, говоря за качествени. Обслужването на ДСГ кутията е минимум 300 лева само масло и филтър. Има и труд.
Имаш каско и ГО - дори на вноски са около 400 лева първоначално. Една сносна аларма е към 300 лева. Регистрация към 100+ лева. Екотакса и тя към 180 лева. Един комплект авариен към 50 лева. И те си вървят. Ако трябва и на репатрак да я караш до КАТ, преглед и диагностика ... Събират се.
Независимо дали е със Сименс дюзите, има мотори, които подлежат на безплатна сервизна акция за смяна на дюзи, има тема за това в дизеловия раздел на форума. Просто трябва да провериш дали този точно двигател подлежи на тази сервизна акция и дали са сменяни дюзите.
Както при ръчната скоростна кутия, така и при DSG, има двумасов маховик, който понякога се разбива и идва време за смяна. Не е евтин, както можеш да се досетиш. Най-лесно се чува, ако има проблем, при поставяне на лоста за скоростите на N - неутрална или P - паркинг.
Имаш каско и ГО - дори на вноски са около 400 лева първоначално. Една сносна аларма е към 300 лева. Регистрация към 100+ лева. Екотакса и тя към 180 лева. Един комплект авариен към 50 лева. И те си вървят. Ако трябва и на репатрак да я караш до КАТ, преглед и диагностика ... Събират се.
Независимо дали е със Сименс дюзите, има мотори, които подлежат на безплатна сервизна акция за смяна на дюзи, има тема за това в дизеловия раздел на форума. Просто трябва да провериш дали този точно двигател подлежи на тази сервизна акция и дали са сменяни дюзите.
Както при ръчната скоростна кутия, така и при DSG, има двумасов маховик, който понякога се разбива и идва време за смяна. Не е евтин, както можеш да се досетиш. Най-лесно се чува, ако има проблем, при поставяне на лоста за скоростите на N - неутрална или P - паркинг.
Re: Мнения и съвет и уточнение при покупка на Пасат комби 20
Благодаря още веднъж !
При преместване на лоста не се чуват абс. никакви шумове,маховика и аз мисля че след време ще му дойде реда за смяна ;)
Относно другите разходи си мисля ,че каквато и кола да взема ще има сходните първоначални разходи,дали малко повече или по-малко...късмет :)
А иначе ремък комплект с две ролки на СКФ ми идват на 160 лв + около 85 лв за водна помпа също на СКФ.
Всичко ми харесва по колата единствено думите ти,че далече не е с всички екстри ;) днес отново доста рових в мобилето и не виждам кой знае какви по-добри модели или с нещо повече в плюс което е от съществено значение и ще се използва ежедневно.
При преместване на лоста не се чуват абс. никакви шумове,маховика и аз мисля че след време ще му дойде реда за смяна ;)
Относно другите разходи си мисля ,че каквато и кола да взема ще има сходните първоначални разходи,дали малко повече или по-малко...късмет :)
А иначе ремък комплект с две ролки на СКФ ми идват на 160 лв + около 85 лв за водна помпа също на СКФ.
Всичко ми харесва по колата единствено думите ти,че далече не е с всички екстри ;) днес отново доста рових в мобилето и не виждам кой знае какви по-добри модели или с нещо повече в плюс което е от съществено значение и ще се използва ежедневно.
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Мнения и съвет и уточнение при покупка на Пасат комби 20
двигателя не е с пиезо дюзите
, за обслужване говоря ролки, ремъци,водна помпа около 450 лв с работата,обезателно дсг- маслото и проверка не шестограма това според мен е за този двигател.
за отнсно екстрите за който трябва да съжеляваш са погрев на седалки,мултиволан и малкия дисплей на борда,но това вече зависи от теб.


Re: Мнения и съвет и уточнение при покупка на Пасат комби 20
BMP мотора е с дюзи Bosch. Споко
Гледай за другите неща. Викаш, че е на 275 хил.км. , а аз гледам сега обявата и километрите са 146 хил.км.
Какво ли се учудвам па аз...
За тези 275 хил.км. може маховика да е бил сменян веднъж. Все пак са доста... ако не е сменен, скоро ще се обади значи. Би било хубаво и една профилактика да направиш на климатроника при колегата zfa159 в София. И аз се все се каня да ида ама... нямам време
Направи една справка в сервиз на VW да видиш последно на колко км. и кога е била при тях колата. Ще трябва и шестограма да смениш непременно.




- wmalevski
- Мнения: 282
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
- Автомобил: Golf Mk5
- Двигател: R32 DSG
- Местоположение: София
Re: Мнения и съвет и уточнение при покупка на Пасат комби 20
maimo написа:за отнсно екстрите за който трябва да съжеляваш са погрев на седалки,мултиволан и малкия дисплей на борда,но това вече зависи от теб.
+ ксенон
+ парктроник
не виждам дали има затъмняване на огледалото и датчиците за фарове и чистачки.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнения и съвет и уточнение при покупка на Пасат комби 20
Няма датчици за светлина и дъжд.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта