Голф 2, 1,3 МН Проблем с ПХ.
Голф 2, 1,3 МН Проблем с ПХ.
Колата е Голф 2, двигател 1,3 МН. От известно време не мога да настроя колата да работи на ПХ. Когато е студена и работи на смукач всичко е наред, но като се изключи смукача изгасва. Според мен трябва да се намали притока на въздух, но не става. Махнах вакума на тръбата преди филтъра, но пак не става. Дайте съвети!Работи само на газ, от години не съм и сипвал бензин.
- ninkotv
- Мнения: 264
- Регистриран на: Пет 10 фев 2012 23:05
- Автомобил: [Golf 2] [Tiguan 5N] [Audi A3 8L]
- Двигател: [HK 1983] [CBAB 2010] [AGN 1999]
Re: Проблем с ПХ.
Твоят двигател е с карбуратор Pierburg 2e3. На този линк има информация за начините за регулировка. http://avtodrom.info/regulirovka-karbyuratora-pierburg-solex-2e3-na-golf-2-i-dzhetta/
Re: Проблем с ПХ.
Да благодаря ти колега за сайта, но маят двигател работи само на газ. От години не сипвам бензин. Проблема е в работата на ПХ на газ. Преди известно време затворих с една рапидка клапата на фунията пред въздушния филтър. Сега въздуха влиза през долния отвор за топъл въздух, като съм махнал маркуча от изпускателните тръби , но пак не работи на ПХ.
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проблем с ПХ.
Ако мембраните са ти на повече от две години сменяй ги.
Да си сменял въздушен филтър преди проблемите? Аз скоро го "ядох" тоя с въздушен филтър, ама пак успях да наглася нещата след един ден игра. По принцип като почне да ти бяга настройката на оборотите мембраните са си заминали.
Да си сменял въздушен филтър преди проблемите? Аз скоро го "ядох" тоя с въздушен филтър, ама пак успях да наглася нещата след един ден игра. По принцип като почне да ти бяга настройката на оборотите мембраните са си заминали.
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: Проблем с ПХ.
Профилактика на изпарителя, не виждам какво друго може да е.
Re: Голф 2, 1,3 МН Проблем с ПХ.
Миналата година успявах да наглася някакви обороти от винта на изпарителя, но сега не става. Газовата уредба е "ЛР" с вакумен изпарител. Проверявах всички вакуми, но са наред. Когато е включен авт.смукач работи перфектно, но след като се изключи не държи обороти и изгасва.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 2, 1,3 МН Проблем с ПХ.
Ми за 4 години използване искаш и празен ход да държи
Смени мембраните и всички гумени истории по изпарителя и ще видиш как ще държи п.х.

Смени мембраните и всички гумени истории по изпарителя и ще видиш как ще държи п.х.

- ninkotv
- Мнения: 264
- Регистриран на: Пет 10 фев 2012 23:05
- Автомобил: [Golf 2] [Tiguan 5N] [Audi A3 8L]
- Двигател: [HK 1983] [CBAB 2010] [AGN 1999]
Re: Голф 2, 1,3 МН Проблем с ПХ.
Временно може да застопориш жилото на газта малко по-опънато. Така няма да гасне, и може да го караш докато си оправиш изпарителя.
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Голф 2, 1,3 МН Проблем с ПХ.
Или направо ходи и вземи един волтран или мимгаз, за 45лв вече се намират.
Re: Голф 2, 1,3 МН Проблем с ПХ.
Май ще ви послушам и ще сменя мембрани. Наистина си голямо изпитание за изпарителя 4 години само на газ.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 2, 1,3 МН Проблем с ПХ.
Вариантите са наистина да застопориш жилото на газта или от болта за реглаж на дроселовата клапа да отвориш малко клапата при празен ход. Но това е временно решение и не е разрешаване на същинския проблем.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта